Retep`s lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Då har dinne dagen også gått faktisk, starta bra men har brukt nesten heie dagen i senga. Vart skikkelig smertefullt utover men har roa seg litt no igjen.
    Driv å ser litt på TV2 play og har sett ferdig en humor seire som heite Ghosts som eg likte veldig godt og ser no en serie som heite From. Lott meir thriller og grøssete aktig. Den får nok også er hjarte inne på min profil. Godt igong med sessong 2. From handla om en landsby der det kjem fram nåke som eg må beskrive som zombyar når sola går ned. Å reise/stikke av frå landsbyen visar seg å ikkje være so enkelt..... Tenke at eg får sett siste episodane ikveld.

    Planen med å flytte om på rack ol gikk litt skeis. So får ta det igjen i morga. Mulig det ventast inn storfint besøk over helga. Og då må det vere mulig å høre litt på musikk....
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Har ikkje longe nok kabla til å teste ut den plasseringa i hjørnet ved hylla. Men fikk satt racket der berre for å sjå. Det kan funke det. Så måtte ha musikk så racket vart flytta fram til mylla høgtalarane igjen. Og Diptyque har fått besøk av Kudos.
    IMG_20231026_215738.jpg

    IMG_20231026_215801.jpg

    IMG_20231026_215822.jpg


    Ikkje jobba nåke med plassering av Kudos endå, satt dei berre inntil Diptyque for å høre om dei gjer nåke skade i lydbilde. Og det gjer dei, kan ikkje stå der når eg spela på Diptyque. Må pønske ut nåke lurt i natt.. Har en plass eg egentlig kan sette høgtalarar som ikkje verte spelte på. Men der står det en komode som er full av dukar, service til spesielle daga og slike ting.

    Dei kan også stå på frontveggen inntil døra, men lika ikkje heilt å sette slikt i synsfeltet. Men må tenke litt

    Uansett no er det musikk her igjen. Som egentleg var det viktigste i kveld
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Kjenne at det blir en bra deg i dag. Beina er nok over det verste etter marineringa på onsdag. Så har litt trua på at det ikkje skal bli verre utover dagen.

    Dagen blir nok brukt til å flytte om litt på stua og tv rommet. Der inn skal eg prøve rørforsterkar på Davis Acoustic Courbet N8 og Davis Acoustic Krypton 6 Har også litt lysst til å prøve rør på Kudos men har ikkje longe nok kabla med rette plugga. Så må tenke litt på korleis det kan løysast. Om formen held så vert det nok også en tur på trening. Men fyrst så skal eg ha en god kopp kaffe. Hørte det surkla i traktaren no....
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.422
    Antall liker
    12.512
    Sted
    Sørlandet
    Hva med å bytte plassering av anlegg og sofa? Du sitter jo allikevel med ryggen til vinduene. Da får du deilig varme fra vedovnen når du fyrer som ikke plager anlegget.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Hva med å bytte plassering av anlegg og sofa? Du sitter jo allikevel med ryggen til vinduene. Da får du deilig varme fra vedovnen når du fyrer som ikke plager anlegget.
    Har prøvd den retninga. Det spiller ikkje like godt den veien. Var fyrste oppsett vi prøvde. Men det er også definitivt den mest praktiske. og den som ser best ut.Har ikkje heilt gitt meg på den retninga. Mulig eg gav den opp for raskt.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Og ikke minst god trening 👍
    Lol jau er no ikkje så mykje som løftst over golvet. Har sånne parkett beskyttarar under det aller aller meste.. Men ja det ser finast ut den vegen. Og det er mest praktisk og billigst. For då slepp eg nye kablar. Prøva å snu igjen eg... 😂
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Det vert anna rack løsning. Den der tek for mykje plass lite å sjonglere med sidevegs rett og slett
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.419
    Antall liker
    3.536
    Sted
    Sunnmøre
    Det vert anna rack løsning. Den der tek for mykje plass lite å sjonglere med sidevegs rett og slett
    Ser den. Estetiklane min seier at det finaste er om toppen på rack-et er i flukt med karmen bak, eller iallfall ikkje høgare.

    Elles tykkjer eg jamt at lange rack er finast. Dersom du får flytta elektronikken til den veggen der hylla står, løyser du eigentleg alle problema dine. Så er det mogleg å etterpå hiva opp ei vegghylle over dersom du har nips du skal ha på utstilling. Fosse illustrerte i tråden min for eit halvt år sidan, eg låner bilete og siterer:

    857132-3b21d6cc31cb6b6e05b07f9bc0ba34d5.jpg

    Høytsittende vegghengte bokhyller gir deg mulighet for å veksle mellom skjenk/reol med større dybde under, sofa under, eller samme grunne bokhylle under, med TV innbakt.
    Sjå tråden til @crosswind; det ser veldig bra ut når alteret er plassert ut mot sida.

    Elles er det veldig interessant korleis du (og jmolnes) arbeider med å kombinera hifi og stove på veldig lite plass. Det minner om problema eg slit med (og definitivt ikkje kjem til å løysa med det første, heller *). Rett nok har eg ein del problem som kompliserer (ca. 6 m bokhyller frå golv til tak, TV, ei elskeleg kone som diverre er allergisk mot ominnreiing og leikeområde for to småungar), men det er mykje likt.

    Kvifor har du har gått for Diptyque? Er det fordi du har likt dei i andre samanhengar, eller fordi du tenkte dei ville passa der du bur no? På alle bileta eg har sett på nettet, er dei plasserte temmeleg langt frå bakvegg.

    * Fotnote: Eg er pt. langs to spor, det eine er aktive/vegghengde som ville løysa mange av problema mine, og faktisk kunne verta fint. Det andre er platespelarar, røyrforsterkarar og slikt, som ikkje løyser nokon ting, ikkje bør nær barnehender og skaper ei rekkje nye problem. I villreie, og har gått i metning i sumar/haust. Eg finn nok ut av det til slutt. Min mine problem kan vi ta i min tråd.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Diptyque vart valgt rett og slett fordi eg hadde et mindre par til test i gamlehuset og som traff meg på alle punkt. Digga lyden i de og vil ha det same her no. Dei har nokre eg egenskapar eg aldri har hatt tidlegare.

    Skal la det stå å spele litt no den veien det står no før eg må bestemme meg for kva vei det skal spele. Det er ganske stor forskjell på lyden no og snudd 180 grader.
    Eg er heller ikkje veldig opptatt av estetikk, men eg må kunne bu her uten å måtte ha det for komplisert. Lyden kjem fyrst her hos meg.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Då tenker eg at eg ikkje snur og venda på nåke meir på Diptyque. Kun teste diskant inn eller ut og kor breit dei kan stå.
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.816
    Antall liker
    38.471
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Så fantastisk ut Peter :) Ser frem til pinnekjøtt her også litt frem i tid.
    Ha en fin helg

    mvh
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Forstår at folk liker slikt. Eg er av dei som ikkje kan fordra det stoffet. Og eg helle ikkje nedpå ting eg ikkje lika. Har prøvd i fleire år, men akkurat akevitt, det klare eg ikkje å lære meg å like. Folk er heldigvis ulike, også på smak. 👍
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Har våre svært vanskeleg å finne loppekassa i kveld. Har berre spelt plate ette plate. Kost meg skikkeleg i sweetspot. 🤘
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Pinnekjøtt er perfekt slankekost.

    sorry…måtte bare
    Kjem nok ikkje til å verte en fanatisk slankar nei. Og tenke at en utskeielse av og til ikkje skada so mykje. Er begrensa kva eg klare å spise av mengde.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn