Det er en del av den nervesjukdommen eg har. Er difor eg går mykje rundt med krykkje. I tilfelle eg treng støtte. Hos meg skjer det innimellom. Både i arma og bein. Kjedelig om det skulle skje når eg har 150kg oppå skuldrane.
Var ikke klar over utfordringen dine peter . (
Du er allike vel på rett spor ,, du tar grep , ingen ting blir bedre av seg selv : )
Uansett tror jeg du skulle allike skulle prøve å dra feks knebøy / mark løft på rette " måten
Dette og med tanke på støtte muskulaturen best blir ivaretatt ,,, super viktig
Start lavt for å kjenne åssen åssen kroppen tar ut fordringen mitt råd
Da mener jeg lavt 30/40 kg , kjør deg oppover etter hvert som du føler deg komfertabel
Fordelen med fri stang og vekter at om du ikke klarer det , du kan droppe vekten umiddelbart , for du starter nede . Dog er løfte teknikken super viktig , 45 knær , rett i ryggen , blikke rett forover , med lårene drar du vekta opp ,,,gratis får du med sete , mage og rygge muskler
Skader i maskiner er for at du er låst i en stillig i maskinen til å utføre en særs isolert øvelse som ikke gir annet enn styrking av muskel gruppe isolert uten støtte muskler ,
Med øyeblikks overbelastning du kan ikke unslippe ,
Det samme , så godt som allt av rygg / mage øvelser skulle vært forbudt i maskiner .
Flere i mitt miljø har ødelagt seg med å makse i disse
ps Dog har jeg tro på at særdeles lette øvelser i ett rehab progr for spesifikk skade kan nytt e
Samme for arm , curl , triceps øvleser i maskin eller stropper / wire tar veldig isolerte gruppe uten støttte muskler
Om du tar en for tung hantel , du vil ikke klare øvelsen ,, men s i en maskin du kansje klare ,,, men ødelegger deg ,, på sikt
Frie vekter , egen kropps tyngde , enten det er triceps , hang ups , og ikke klarer stå på noe for avlaste .Rygg ,,, planken statisk , begge hender , og med balanse en hånd og bytt
Dette bare ment som tips fra en som har trent hele sitt liv ,,, ikke for for kunne å slå hulken " men for å kunne bli gammel å allike vel ha rett og problem fri rygg,,, enn så
Ting vi tar for gitt
Norwegian navy seals ; the only easy day was yester day "