Har da fått "tak" i en Unison Research Unico DM poweramp til. DVS har avtalt kjøp/salg om en mnd tid. Kronene er nesten på plass, men er litt usikker når det gjelder transport og frakt av den. Selger bor utenfor Bergen. Så jeg lurer litt på å reise til han for å hente den og ta den med hjem. Pga vekt så kommer jeg ikke så gale utav det på den måten, men det tar 2 dager....
Har desverre lite kjentfolk i Bergen, hadde jeg hatt det så hadde det vert mye lettere..
Vi får se hva det blir til, i hus det skal den i vertfall. Leser meg frem på nett at det skal gi et betidelig løft i lyden med å kjøre de i mono. Så jeg blir nesten nødt tilå prøve. Men så dukket jo oså den integrerte utgaven opp på brukten her. Er en spennende forsterker det også, men jeg tror nok at den separerte kombinasjonen er bedre.
Ellers s¨er det lite som skjer, borsett fra at jeg bruker mye tid i rommet, både musikk, film og spilling blir det mye av. Lurer litt på å skaffe meg ratt, pedaler og sete til PS3. Hadde sikkert vert morro det. Har spillt en del med det tidligere på PS2, og det gir en enda større utfordring til å spillet. Har runda, nesten GT6, manger 1 bake som jeg fortsatt ikke klarer å vinne på... Men hadde det vert enkelt, så hadde det ikke vert så gøy.
Har i det siste hatt besøk av mange medlemmer her på forumet. Og det er flere som har tatt kontakt. Synes det er litt morsomt. Får utrolig mye tips på musikk også. Det setter jeg stor pris på, har oppdaga en del band, som jeg av en eller annen grunn har gått glipp av. Selv om de er i sjangre jeg hørte mye på i min ungdom. Vi hadde ikke MTV, så det er nok litt av grunnen.