Retep`s lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• roeng2

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Antall liker
    6.148
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    9
    Ok, da styrer jeg nok unna SVS:)
    Blir nok og bruke litt tid på og finne en god sub. Tenker i utgangspunktet 2 stk, men mulig 1 god holder på 22kvm
    Jeg bruker to på 20 kvadrat, det er stor forskjell fra en til to. Du får mye jevnere bassrespons i hele rommet med 2.
    Har selv hatt god erfaring med 2 tidligere, og er nok det jeg går for nå også;D

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Snart ferdig å bake brød. Så frokosten er ikke langt unna. Toppform idag!

Nå erre jul

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    God Jul Retep. Regner med at vi sees den 28. Blir trivelig, som vanlig. Kos deg masse i dag :)

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    God Jul Retep. Regner med at vi sees den 28. Blir trivelig, som vanlig. Kos deg masse i dag :)
    Har det helt topp. Pinnekjøttet er igang. Reisen til julestjerna på tv. "Noen" søte ting å putte i gapet.. Et bare kos.
    Gleder meg til juletreff. Kommer en 5-6 stk pluss noen kanskje.

Du får bare kose deg masse du også.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    DSC_1308.jpg

Skulle nesten tru at damene i familien har snakka sammen om årets gaver til meg.

• Liker
    Reaksjoner: HCS

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Første julekaffe fra hjemmelværna bønner, laget i presskanne. Mmmm.
    Er noe helt annet med slik kaffe.

Har bare et liten ting å ta opp. Litt underlig kanskje...

Når kinoen ble solgt og kroner var på konto, så satt jeg meg ned og tittet litt rundt på nettet etter nye høyttalere og forsterkere.
    Fant mye spennende og sendte etterhvert epost til 8-9 forhandlere. Med informasjon om budsjett og ønsker..

Nå er jo ikke mitt budsjett skyhøyt, men nærma seg 90 tusenlapper.

Jeg har pr dd fått svar fra noen få. Så jeg tenker at de som ikke har svart da ikke er intr i å ha meg som kunde. Eller at de rett og slett har det for godt til å bry seg med mine kroner.

Jeg har i tilegg fått tilbud fra forhandlere som jeg ikke har tatt kontakt med.

Så til dere som ikke har svart. Er det noe galt med epost opplegget deres? Du vet det der kontakt oss delen på nettsida deres? Om det er det så kunne det vert ok for bussnissen at dette ble rettet opp i. Da dere denne gangen har gått glipp av et salg.

I beste mening.

Hi-rex

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Antall liker
    784
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Hei og god jul.

Støy tal på sådan en bønne knuser er lidt viktig , da den ellers let kan forstyrre musik nytelsen.

Press kunde kaffe er det bedste, enig her:eek:

Vedr. De 90 store, ind på. Børne oppsparing med dem, bransjen overlever nok uten dem, når tiderne er så gode at de ikke har tid til at svare.

Og et godt Nytår herfra.

Mvh
    Hi-rex

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Hei og god jul.

Støy tal på sådan en bønne knuser er lidt viktig , da den ellers let kan forstyrre musik nytelsen.

Press kunde kaffe er det bedste, enig her:eek:

Vedr. De 90 store, ind på. Børne oppsparing med dem, bransjen overlever nok uten dem, når tiderne er så gode at de ikke har tid til at svare.

Og et godt Nytår herfra.

Mvh
    Hi-rex
    God jul til deg også Hi-rex.
    Om jeg ikke er i målgruppen til forhandlerene så hadde det vert helt ok.. Med et, beklager men vi har ikke noe å kunne tilby deg. Eller noe lignende. Bare å ikke svare på henvendelsen er sløvt synes jeg. Sløvt og lite profft. I motsetning til andre som tar kontakt, ringer og hører om hva jeg er ute etter, inviterer til demo ol. Har nå to kandidater hvor jeg kommer til bruke pengene mine. Rett og slett pga fleksibiliteten deres. Kundeservice, og rett og slett fordi med mine 90 faktisk føler at jeg blir tatt på alvor.

Vi får se hva som dukker opp her etterhvert. Men det blir produkter fra den ene eller andre. Kanskje begge to.

aircanada

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.07.2012
    Antall liker
    320
    Sted
    Ørsta
    Torget vurderinger
    3
    Så til dere som ikke har svart. Er det noe galt med epost opplegget deres? Du vet det der kontakt oss delen på nettsida deres? Om det er det så kunne det vert ok for bussnissen at dette ble rettet opp i. Da dere denne gangen har gått glipp av et salg.
    Jeg burde kanskje la være..men klarer det ikke. Er litt i samme situasjon, hvor jeg er på jakt, dog noe mer spisset enn deg PL. Jeg har sendt forespørsel til en importør hvis navn ikke nevnes, og bedt om å få audiens. Svaret var mer eller mindre blankt avslag. Da blir en litt paff ja :(

X

X186841

Gjest
    Er mange som ikke svarer ja. Surrehuer, på kveldstid butikker og de som ikke selger slik billig krims-krams :)

De som alltid svarer og svarer fort: Mala og Audioaktøren.
    De som alltid svarer men bruker alt fra 2 minutter til 2 måneder på å finne ut att de har fått mail: Stereofil, Oslo Hificenter, Nat, Moiz, Moet og mange fler som jeg ikke husker i farten.
    De som noenganger svarer og andre ganger ikke reagerer i det hele tatt: Duet, Hagto, Hifiklubben og noen til som jeg heller ikke kommer på i farten.

Hi-rex

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Antall liker
    784
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Personlig har følgende i alfabetisk rekke følge yndet bra service her.
    Audioaktøren, Budal Radio, Hifiklubben Haugesund, Lyric Drammen, Norsk audioteknikk, Stereofil og Soundgarden Haugesund.

Disse har altid svaret, og taget action vis der har været et isue vedrøende et leveret produkt og kan således kun sige at jeg har været fornøyd med den servise a har modtaget.

Mvh

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Jeg burde kanskje la være..men klarer det ikke. Er litt i samme situasjon, hvor jeg er på jakt, dog noe mer spisset enn deg PL. Jeg har sendt forespørsel til en importør hvis navn ikke nevnes, og bedt om å få audiens. Svaret var mer eller mindre blankt avslag. Da blir en litt paff ja :(
    Du fikk ikke komme å lytte?

barathsec

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.05.2012
    Antall liker
    586
    Sted
    Der hvor gjøken alene galer i full Stereo
    Torget vurderinger
    9
    Sløvt å ikke svare på en slik forespørsel som gjelder kjøp av div hifi utstyr, 90' tusen skal vel være nok til å handle bortimot hvor som helst, men regner med at du har bestemt deg hvor du skal handle..! Uansett fortsatt God Jul og lykke til med de fremtidige hifi innkjøp..! :)

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Sløvt å ikke svare på en slik forespørsel som gjelder kjøp av div hifi utstyr, 90' tusen skal vel være nok til å handle bortimot hvor som helst, men regner med at du har bestemt deg hvor du skal handle..! Uansett fortsatt God Jul og lykke til med de fremtidige hifi innkjøp..! :)
    I utgangspunktet var jeg ikke det. Nå er det en av to som får kronene mine. Evnt deler de. Rett og slett pga kundeservicen. Og selfølgelig at de har produkter jeg kan tenke meg. Kommer et lite lass hit på torsdag. Til test, så tar jeg det derfra.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23

aircanada

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.07.2012
    Antall liker
    320
    Sted
    Ørsta
    Torget vurderinger
    3
    Stemmer PL.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Stemmer PL.
    Oj.. Det var jo en måte å drive butikk på. Har du fått solgt høyttalerene dine?

roeng2

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Antall liker
    6.148
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    9

aircanada

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.07.2012
    Antall liker
    320
    Sted
    Ørsta
    Torget vurderinger
    3

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Høres bra ut med tanke på salg. Rart det der at kunder er til bry.. Hva skal inn da T.

thomand

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Antall liker
    1.151
    Torget vurderinger
    7
    Blir spennende å se hva du ender opp med, eller bør vel kanskje kalle det neste stopp :)
    Glimrende tråd som jeg følger med på.
    Fortsatt god jul.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Blir spennende å se hva du ender opp med, eller bør vel kanskje kalle det neste stopp :)
    Glimrende tråd som jeg følger med på.
    Fortsatt god jul.
    Jeg er faktisk litt spent selv. Kommer noen komponenter som er til test imorgen. Høyttalerene er jeg skikkelig spent på. Er jo samspillet høyttalere, rom og øre som må sitte. Har trua på at de kan bli veldig bra.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Liverpool vant 4-0.
    City tapte 2-1
    Tottenham vant

Dvs 6 poeng ledelse til Tottenham

aircanada

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.07.2012
    Antall liker
    320
    Sted
    Ørsta
    Torget vurderinger
    3
    Høres bra ut med tanke på salg. Rart det der at kunder er til bry.. Hva skal inn da T.
    Vi får se. Det kommer sikkert inn noe i innbytte, så får vi gi det en sjanse før evt. salg.
    Har ute noen "følere" på noen alternativ, men ingenting som har materialisert seg enda.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Vi får se. Det kommer sikkert inn noe i innbytte, så får vi gi det en sjanse før evt. salg.
    Har ute noen "følere" på noen alternativ, men ingenting som har materialisert seg enda.
    Hva ønsker du annerledes enn det du har idag?

scaniagutten

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Antall liker
    579
    Torget vurderinger
    46
    Stemmer PL.
    Utrolig sært da, ønsker ikke kunder???:eek:

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn