Retep
Steine galen
Kjøpte den sjøl på mix i Ørsta når den kom. Har den endaBlei minna på Clawfinger, må sjå til å leite den fram frå arkivet. Kjøpte den på cd då den kom!
Kjøpte den sjøl på mix i Ørsta når den kom. Har den endaBlei minna på Clawfinger, må sjå til å leite den fram frå arkivet. Kjøpte den på cd då den kom!
Kjøpte mine første kassettar i ein butikk på Odinhjørnet, kan det ha vore Sunnmøre hi-fi senter? Dei tre første CD-ane kjøpte eg på Ørsta Elektriske, trur dei kosta 130,- per stk! Mykje pengar for ein ungdom på åttitalet.Kjøpte den sjøl på mix i Ørsta når den kom. Har den enda
Ska tenke på saken, er sånn plate som blitt litt vanskelig og finne igjen.Selge?
E du frå Ørsta??Kjøpte mine første kassettar i ein butikk på Odinhjørnet, kan det ha vore Sunnmøre hi-fi senter? Dei tre første CD-ane kjøpte eg på Ørsta Elektriske, trur dei kosta 130,- per stk! Mykje pengar for ein ungdom på åttitalet.
Si ifra da.Ska tenke på saken, er sånn plate som blitt litt vanskelig og finne igjen.
Det er eg, bur rett nok i Volda no!E du frå Ørsta??
Migrert til Volda.. Skjønna det godt. Huska sikkert hifibutukken til Lars Petter (Laste) rett nedafor kirka då.Det er eg, bur rett nok i Volda no!
Var ofte innom butikken til Lars Petter, Lydhjørnet? Alltid kaffi, hyggelig prat, god musikk og spennande saker der. Kjøpte eit Rotel sett og JPW Ruby 2 av han. Good times! Huskar han hadde Rotel Michi og Parasound HCA 2200 i butikken. Kor eg drøymde om dei!Migrert til Volda.. Skjønna det godt. Huska sikkert hifibutukken til Lars Petter (Laste) rett nedafor kirka då.
Kjøpte mitt første hifi anlegg der etter å ha hørt på et par dali skyline i Hovdebygda. Gud eg klipte gras for alle den sommaren for å få råd til å kjøpe et par Sonab B50. Men handklippar må vite. Sånn man dytta fram og tilbake....
Stemmer det. Det michi settet drøymde ej om også. Men måtte ta til takke med en brukt Pioneer reference var det 616 den hette?Var ofte innom butikken til Lars Petter, Lydhjørnet? Alltid kaffi, hyggelig prat, god musikk og spennande saker der. Kjøpte eit Rotel sett og JPW Ruby 2 av han. Good times! Huskar han hadde Rotel Michi og Parasound HCA 2200 i butikken. Kor eg drøymde om dei!
Dette albumet hørte jeg mye på en periode. En av 90-tallets største rockebandSiste album i kveld blir denne.. Ser den har kommet i en 25 års jubileum utgave. Så den skal hit.
En plate man setter på fra start og lytter til hele.
Vis vedlegget 820678
Fantastisk album. Husker vi sang Lightning crashes i koret jeg var med i.Dette albumet hørte jeg mye på en periode. En av 90-tallets største rockeband
Det stemmer. Kjøpte ein kvit Queen-boks på lp der. Favoritt-hangout når eg gjekk på vgs. Huskar ikkje heilt kva butikken i Ørsta heitte, men dei hadde lokalet ei tid før Lydhjørnet etablerte seg der.Laste drev hi-fi butikk på Nekken nedenfor kirken i Ørsta.
Sunnmøre hi-fi senter var på hjørnet i Volda der det nå er blomsterbutikk.
Kjøpte mye musikk der, og en gul Sony walkman på avbetaling.
Var det der dei hadde speleautomata også på samme tid?Det stemmer. Kjøpte ein kvit Queen-boks på lp der. Favoritt-hangout når eg gjekk på vgs. Huskar ikkje heilt kva butikken i Ørsta heitte, men dei hadde lokalet ei tid før Lydhjørnet etablerte seg der.
Det kan eg ikkje hugse. Men eg måtte spørre Lars Petter om platebutikken i Ørsta. Han fortalte at Bae & co dreiv Sunnmøre hi-fi senter der. Sikkert før dei flytta til Volda.Var det der dei hadde speleautomata også på samme tid?
Er vi på 80 tallet no eller?Det kan eg ikkje hugse. Men eg måtte spørre Lars Petter om platebutikken i Ørsta. Han fortalte at Bae & co dreiv Sunnmøre hi-fi senter der. Sikkert før dei flytta til Volda.
Ja, første halvdel.Er vi på 80 tallet no eller?
Da er jeg nok for ung til å huske det.Ja, første halvdel.
Kanskje det var då det var videoutleige der, før Viken opna leikebutikk i same lokalet.Da er jeg nok for ung til å huske det.
Brukte å gå på PM kiosken å kjøpe gåtteri og så over veien til Nekken å spele sånne video spel. Det var ikke i lokalet der Laste holdt til, men på andre sida mot det store treet..
Det stemmer nok. Kunne leige film og moviebox der ja. Bodde på øverste Vallabøen (Bjørkevegen) så vi sykla ned å leide film og moviebox. Movie boxa satt vi på ramma og sykla opp alle bakkane..Kanskje det var då det var videoutleige der, før Viken opna leikebutikk i same lokalet.
Tider! Hugs å spole tilbake filmane!Det stemmer nok. Kunne leige film og moviebox der ja. Bodde på øverste Vallabøen (Bjørkevegen) så vi sykla ned å leide film og moviebox. Movie boxa satt vi på ramma og sykla opp alle bakkane..
Stemmer, fikk bot om man ikkje gjorde det.Tider! Hugs å spole tilbake filmane!
Ha ein fin kveld, og lykke til med utprøvingTenkte å teste ut ny lyttestol i kveld. Sitte i sofa vanligvis, men har merka at om eg sitte framover vekk frå ryggen på den så låter det bedre. Hjelper ikke å trekke sofa frem eller bakover. Så det er definitivt ryggen, sjøl om den kun er skulderhøg.
Så blir fram med tapen for å merke kor den står. Håper ikke at å flytte den går for mye ut over bassen.
Så blir nokre plater i kveld også.
Blir forhåpentligvis bedre.Ha ein fin kveld, og lykke til med utprøving
Ta gjerne kontakt om du er på desse kantar!Blir forhåpentligvis bedre.
Ha en trivelig kveld du også. Takk for praten
Jepps, bruka å plage Tommy litt.Ta gjerne kontakt om du er på desse kantar!
Entrecôte! Guttungen og jeg koste oss med kalv t-bone etter filmen i går.
Bra tippa John Harald. Men er ikke det. Kjøttet heter Nyretapp eller Hanger steak. Et fantastisk stykke kjøtt. AnbefalesEntrecôte! Guttungen og jeg koste oss med kalv t-bone etter filmen i går.