Retep
Steine galen
Stemmer det. Kan også kjøre via teamweiver også. Har faktisk skrudd lyd i en kino i USA. Det var jekla morro.Du kan jo også prøve fjernhjelp? Lage filter osv så kan folk laste det opp i dsp selv
Stemmer det. Kan også kjøre via teamweiver også. Har faktisk skrudd lyd i en kino i USA. Det var jekla morro.Du kan jo også prøve fjernhjelp? Lage filter osv så kan folk laste det opp i dsp selv
Har ikkje løfta nåke... Høyttalerene står på slike skli puter. Flytta dei ved å dytte på den kvite plata. Har taktisk jobba en sommar som flyttemann. Den gonen eg var ung og sprek. Synes det vart bra no. En bonus er at no har eg god lyd på kjøkkenet også....Du har i hvert fall god form, makan til flytting og oppakning har jeg ikke sett før. Burde jobbe i et flyttebyrå
stemmer, men er nokre til...Smahin Pumkins, Radiuhead, Matchbox 20 og Mine Inch Nails er ihvertfall med..
M
Jepps, der kom nokre til, Men framleis ikkje alleScreaming Trees, Hole, Matchbox Twenty, Pearl Jam
Jepp og då mangla vi eitt band.Alice In Chains.
Jau men det er sånn juks. Men morsomt at den kom på og fant opp nokre band. Kva heite dei banda Chatgpt kom på?Skal ikke ødelegge konkurransen (som jeg ikke klarte), men chatgpt fant alle når jeg lastet opp bildet.
Lett sjokket over det..
Rettelse, den klarte det ikke. Den fant på noen svar…
Jau men det er sånn juks. Men morsomt at den kom på og fant opp nokre band. Kva heite dei banda Chatgpt kom på?
Slik er det her på nordvest landet, kjenner du ikke på gleden over å flytte hit igjensatan det bles ute. Trur hammocken snart letta fra altanen...
Jau det er herlig. Litt av en overgong frå laurdags morgen...Slik er det her på nordvest landet, kjenner du ikke på gleden over å flytte hit igjen
Ingen som veit om en slik en er nok til fjernkontroll til ROON og surfing på FB og hifisentralen...Lure også på å kjøpe meg et nettbrett. Treng noko større å holde i når eg sit å spela musikk fra ROON.
Er dette nettbrettet nok til det, altså fjernkontroll og surfing på feks FB og hifisentralen.
Acer 10,1 4/32 nettbrett (Gen 3)
Acer 10,1" 4/32 nettbrett (Gen 3) har en MediaTek-prosessor, 4 GB RAM og en 10,1" IPS-touchskjerm som sammen med klare farger vil gi en opplevelse som kan tilfredsstille veldig enkel bruk og lettere hverdagslige oppgaver.www.elkjop.no
Skal ikkje spele noko på det.
Nei har kun prøvd den eg kjøpte med når eg henta maskina. Fått inn penger på konto nå og det er litt lite kaffe igjen, så tenkte å sjekke ut var det kaffekapsel.no dei heite. Dei har slike prøve ut pakka. Men synes maskina bråka fælt. Er som om det ikkje er skikkelig kontakt mylla beholderen for vatn og maskina. Legg eg handa oppå det svarte låket på beholdaren så bråka det veldig mykje mindre...Hvordan gikk det med kaffemaskina ? Funnet noe favoritt ?
Knut
Er et gøy rom det der ja. Gleda meg til å få igjen Kudos Titan 505. Dei er sakna der inne. Må nok prøve dei i stua også sida eg no har snudd romet igjen....God morgen Peter, ser ut som et sted man virkelig kan sette seg ned og nyte musikk med en god kopp kaffe
Takker Frank, er et bra nr 2 og tv rom. Mangla dei beste høgtalarane der inne då. Men får dei att på onsdag el torsdag.God morgen. Flott rom det der
Syntes den røde posen fra Friele er god, 36 pc.Nei har kun prøvd den eg kjøpte med når eg henta maskina. Fått inn penger på konto nå og det er litt lite kaffe igjen, så tenkte å sjekke ut var det kaffekapsel.no dei heite. Dei har slike prøve ut pakka. Men synes maskina bråka fælt. Er som om det ikkje er skikkelig kontakt mylla beholderen for vatn og maskina. Legg eg handa oppå det svarte låket på beholdaren så bråka det veldig mykje mindre...
Vis vedlegget 988571
Vis vedlegget 988572
Har du nåken favoritt??
Ok skal finne den raude frå Friele. Synes den bråker mer nå enn den gjorde de første vekene. Men den laga kaffe så då er alt greit ...Syntes den røde posen fra Friele er god, 36 pc.
Håper du får en god dag
P.S Bråker gjør den...
Den har eg òg, @HoJ. Funkar bra, men er ikkje heilt nøgd med behaldar for ferdigmalen kaffi. Det vert lett mykje rusk rundt, og dersom behaldaren ikkje kjem heilt inni “båsen” vil ikkje kverna starta.Her går det i kanner ikke kopper, så Tassimo og Nespresso hadde gått konstant
Denne nyinnkjøpte kaffekverna gjør underverker.
Vis vedlegget 988579
Samme kvern her, og samme erfaring. -Litt snodig hvor like vi er herDen har eg òg, @HoJ. Funkar bra, men er ikkje heilt nøgd med behaldar for ferdigmalen kaffi. Det vert lett mykje rusk rundt, og dersom behaldaren ikkje kjem heilt inni “båsen” vil ikkje kverna starta.
....................
Det bør virke basert på spesifikasjoner men jeg har aldri prøvd ROON på android.Ingen som veit om en slik en er nok til fjernkontroll til ROON og surfing på FB og hifisentralen...