Retep`s lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• HAREPUSEN

avtrådt 010924
    Ble medlem
    04.11.2009
    Antall liker
    3.150
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Judo og seinare jiu-jitsu var det eg styre med nokre år. Akk da var eg fit. Meina og var lave 80kg når eg møtte ex frøkena...

Men treninga har starta å gi synlege resultat no.
    Bra jobba Peter
    Vis vedlegget 1041070
    Dette er jo bare bra Peter : )
    Der har du igjen for å vise vilje styrke ,,,

Belønning ; boost og fysisk velvære : )
    Ett regime der trening og kosthold raljerer

Jeg like norwegian navy seal ordtaket ; the only easy day was yester day "
    det er noe i den : )

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Dette er jo bare bra Peter : )
    Der har du igjen for å vise vilje styrke ,,,

Belønning ; boost og fysisk velvære : )
    Ett regime der trening og kosthold raljerer

Jeg like norwegian navy seal ordtaket ; the only easy day was yester day "
    det er noe i den : )
    Takk takk.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    IMG_20240720_211004.jpg

No er det fint i Ørsta ja
    Sit å nyte utsikta og tenke på den kinoen. Trur eg må fram med målebånd i morga. Er ikkje store rommet. Rundt 10m2 Blir egotrip kilo.. 😂 Men so er det berre eg som er der inne 99% av tida.

Sist redigert:

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ka styre Retep med om dagen tenke du kanskje. Jau litt av kvart.
    Har engasjert meg i Røde Kors så litt å styre med fram mot årets store Loppemarknad. Dagen der den lokale avdelinga dreg inn penga som går med til aktiviteta lot dei lokale som ikkje har det så bra..

Var å jobba der i går og skal ned i kveld også.
    IMG_20240822_212545.jpg

IMG_20240822_212539.jpg

Litt tura har det også våre rundt om i bygda..
    IMG_20240823_131011.jpg

IMG_20240823_130704.jpg

I dag vart det fisketur med en flott gruppe folk.

Litt hifi har det også vårte. Fått i hus eit nytt forsterkarsett. Leema Acoustic Quantum serien. Ikkje fått tid til å setje meg skikkeleg ned med det endå. Men kanskje på søndag. Ein sub og ein reciver kom også i hus.. Reciver vart eit trist møte. Kobla opp og nada. Ser så på boxen og det er det tydelige merke etter tøff behandling
    . Litt eposta fram og tilbake så ser det ut til at eg får att kjøpsbeløpet. Bra kundebehandling.

IMG_20240820_091813.jpg

Desverre død ved ankomst..

IMG_20240816_213022.jpg

IMG_20240816_212947.jpg

Leema settet.

IMG_20240816_220830.jpg

IMG_20240816_211853.jpg

Den lille hissigproppen frå SVS sb12+

Så helga vert nok bra tenke eg...

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Blir ikkje so monge innlegg frå meg som det har brukt å være her i tråden. Eg bruka rett og slett tida mi på andre ting. Det betyr ikkje at eg ikkje bruka tid på musikk, for det gjer eg. Ligg nok på rundt 3 tima for dag i snitt.

Tidleg på morgenen for å våkne og kome igong, og på kveld for å koble av og roe ned før eg tusla til loppekassa.

Den her har ikkje våre brukt så mykje i det siste.
    IMG_20240918_062334.jpg

Men det tenkte eg å gjere noko med idag og i helga. Har att rundt 100 plater her heime, resten vart satt bort til den lokale platesjappa for salg ved kommisjon. Han har solgt over 50% alt til ganske bra prisa.

Ellers så driv eg med det same. Trena framleis 6 daga i veka, har endra litt på programmet pga nokre utfordringa. Men har kome til eit punkt der eg har bestemt meg for å ikkje bygge meg større men heller bruke litt lettare vekte og auke antall reps. Eit anna mål eg har satt meg er å sjå 8 talet som fyrste tal når eg går på vekta. 89.9kg... 😁 Uten at det er kjempeviktig, men gøy å sjå om det går. Med tanke på at eg var opp mot 115kg tidlegare i år så synes eg det er ein stor endring. Har også prøvd meg litt ut med å auke inntak av kaloria for å finne ut kva som er mitt vedlikeholdsinntak og føle eg har god kontroll samstundes som at eg spis mykje, godt og sunt.

Var til legen for årskontroll på mandag og det er tydelig positiv endring på helsa nå enn fra februar. Og februar kontrollen var heller ikkje dårleg. Spesiellt blodtrykk er veldig mye bedre og prøver på vitamin og mineral ol er enda bedre. 👍💪

Det vert ikkje Horten på meg i år. Så eg håper gjengen her inne tek mykje bilde og legg ut inntrykk. Bruka å kome tråda så rekna med at det vert godt dokumentert.

Until next time. Stay strong

BeetleBug

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Antall liker
    13.988
    Sted
    Sørlandet
    Until next time. Stay strong
    Du også! Og fortsett med den gode innsatsen du legger inn på trening og kostholdsfronten. DET er en god investering det.

Har du pulsklokke med HRV og Body Battery funksjoner? Hvis ikke, kanskje en fin julegave til deg selv? Sjekk ut Dr. Torkil Færø og hans bok/lydbok Pulskuren. Der toucher han kort innom ADHD og hva diagnosen gjør med kroppen vår hvis man velger å ikke medisinere seg. Han har selv ADHD og har barn med ADHD.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Du også! Og fortsett med den gode innsatsen du legger inn på trening og kostholdsfronten. DET er en god investering det.

Har du pulsklokke med HRV og Body Battery funksjoner? Hvis ikke, kanskje en fin julegave til deg selv? Sjekk ut Dr. Torkil Færø og hans bok/lydbok Pulskuren. Der toucher han kort innom ADHD og hva diagnosen gjør med kroppen vår hvis man velger å ikke medisinere seg. Han har selv ADHD og har barn med ADHD.
    Nei har ikkje pulsklokke. Så det var en god ide. Har kutta ut omtrent alt av piller, dei dårlige dagene får eg berre ta som dei kjem og stå i det. Deilig å føle igjen

Deng1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.04.2024
    Antall liker
    1.492
    Sted
    VestBredden

Det der er skummelt bra !! Jeg sier skummelt for da ser enn hva forskjellige ting gjør med kroppen... jeg har ikke sånn klokke, men står på ønskelista..
    Der vil en se på bodybatteriet hva som skjer om en putter noe i seg som ikke er bra.... Men læringskurven bør ikke være annet enn meget positiv.!!!

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Får kanskje skrive litt om hifi også i tråden min.
    Kjeda meg i kveld og det er ei lita stond sida eg har lytta til Revival Atalante 3. Ikkje har eg høyrr dei på det nye rimelige Leema Acoustic settet heller så då vart det å koble det opp saman med en ny RIAA.
    IMG_20240924_235538.jpg

IMG_20240925_000214.jpg

IMG_20240925_000329.jpg

Litt seint for å skru opp, så får berre spele litt roleg og på passe nattevolum. Er streaming det går i her. Men platesoelar er kobla opp og klar til å brukast når den lyssta kjem.
    IMG_20240925_000157.jpg

Har også fått rydda litt i kablane rundt om. Subben får eg leike litt med i morga. Skal prøve den i begge hjørna då eg har ei Dartskive eg har lysst til å bruke.
    IMG_20240925_002752.jpg

Sist redigert:

Stein 99

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.11.2009
    Antall liker
    1.178
    Ta den ned å klimpre en enkel sang hver dag, det gjør jeg. By the time I get to Phoenix, I C-dur, og major, enkel.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ta den ned å klimpre en enkel sang hver dag, det gjør jeg. By the time I get to Phoenix, I C-dur, og major, enkel.
    Skal nok prøve litt innimellom. Utfordringa hos meg er at det ikkje alltid går rett signal frå haudet til fingrane. Og av og til så går signaler til feil finger... 😂 Litt utfordringa må man ha.

Klare ikkje heilt å finne loppekassa, var kjekt med ny lyd. Bør dog finne den snart.. Blir en long dag i morga med fleire frivillige ting på tapeten.

Litt Tool her no

hvego

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.09.2009
    Antall liker
    462
    Skal nok prøve litt innimellom. Utfordringa hos meg er at det ikkje alltid går rett signal frå haudet til fingrane. Og av og til så går signaler til feil finger... 😂
    Da blir det moderne jazz - gjør et opptak og gi det ut på et undergrunns plateselskap😄

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Fått flytta litt rundt på høgtalarane og sub no. Traff bra i går kveld faktisk. Men måtte justere ned sub både i volum og delefrekvens. Skrudde også subben til innstilling for lite rom. Tape litt nedover under 25hz dog så synes eg den henger bedre med slik. Er litt overlapping også no, synes det Høyres best ut. Sub blir ståande framme i høgre hjørnet. Skulle nok hatt ein til av same type...

Høgtalarane vart plassert litt tettare og litt nærmere framveggen. Mulig sofa også skal flyttast litt lengre fram, men må lytte litt meir først.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Så då kom fyrste teikn på at vi nærma oss vinter. Vakna opp til snø i fjella i går og jaggu kom det ikkje meir i natt.
    IMG_20240928_103947.jpg

IMG_20240929_105514.jpg

Fikk en pakke med leike frå Moet tidlegare i veka. Så har heldigvis litt å klå på. En liten alt i ein forsterkar og streamer. Ein sånn moderne liten sak med alt utenom riaa dog med ein analog inn. Driv å testa den ut på Disturbed nå. Låter svært bra på Atalante 3.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Kjøpte meg denne brukt!
    Fantastiske funksjoner som monitorerer de viktigste parameter du trenger for å ha kontroll.

product.php
    ncc
    Snasen treningsklokke det der ja. Må bli brukt på meg også evnt. Mulig det blir ei fin julegave frå nissen i år... Driv å venta på å kome igong med ein liten fast jobb som gir litt ekstra i lommeboka kvar mnd. Alltid greit med litt ekstra.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Livet smiler til meg om dagen.. Mykje positivt som skjer, både med kosthold, trening, vektnedgong, har i samråd med lege kutta ut fleire medisnar som gjer at eg tørr å føle igjen. Og det siste no er at det har dukka opp ei dame som lika meg for den eg er.

Har dei 2 siste mnd vorte meir og meir kjent med kvarandre og vi trivs godt i selskap med kvarandre. No treff vi kvarandre stort sett i kvar helg, så får vi sjå om det blir nåke meir seinare.

Driv også og skal lage den ultimate Power Ballade spelelista. Har fått god hjelp av folk på facebook til tips om låta. Men eg satt i natt og lytta til nokre av dei og då dukka det opp eit spørsmål i toppen min.. Kva er definisjonen på ei power ballade?

Nåken som vil tørre å meine nåke? Spørsmålet kom då fleire av låtane folk kom med virka for meg som reine ballader utgitt av rockeband.
    Scorpions - still loving you
    Europe - Carrie
    Giant - I'll see you in my dreams
    Er for meg gode eksempel på power ballader.
    Extreme - More than words
    Deep Purple - Solider of fortune
    Aerosmith - I dont wanna close my eyes
    Er fine låter men jeg synes ikkje det er power ballader. Finnes det nåken god definisjon på det? Godt mulig eg tek feil altså og at dei 3 over her ER power ballader.....

Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    4.792
    Sted
    Sunnmøre
    Er fine låter men jeg synes ikkje det er power ballader. Finnes det nåken god definisjon på det? Godt mulig eg tek feil altså og at dei 3 over her ER power ballader.....
    Eg veit ikkje, sjølvsagt, men for meg handlar «power» om at det er kraft og trøkk og veldig store kjensler med store ord. Altså, ikkje kva bandet «eigentleg» spelar. Eg trur eg ligg nær din definisjon, ja.

Jim Steinman er vel kanskje den som naila sjangeren aller best, men «It’s all coming back to me now» og «Total eclipse of the heart» heilt på topp. Eg meiner vel også at favoritten til alle seksåringar, «La den gå», i form ligg temmeleg nær ein powerballade.

jmolnes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    6.085
    Må vere nåke i lofta om dagen... 😁

Eller at me i Volda er for gjerrige til å fyre heime. Nåke å holde blodpumpa igong med må vi ha... 😂🤣🤣
    Eg for min del fyrer godt med varmekablar!😅 Lettare bekledning, lettare fart på blodpumpa😊👌🏻

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ligg sånn halvvegs slengt i sofaen etter ei hard økt på trening, inntak av dagens siste måltid og ein dusj.
    IMG_20241002_200926.jpg

Har hatt ei lita periode fri frå treninga rett og slett då eg har våre litt småsjuk. I vertfall ikkje heilt i form. Så godt å kome i gong igjen.
    IMG_20241002_170136.jpg

Var ei som lurte på kva eg holdt på med, så tok ein rask selfie. 😁 Ho dukka plutselig opp der ho også. Hadde litt tid til overs visstnok. Kjekt å trene saman med nåken ein kjenne.

Sit egentleg berre å venta på fotballkampen. Blir spennande å følge laget mitt ikveld, sjøl om eg egentlig blir mindre og mindre intr i fotball.

Den her dukka opp i feeden min på FB. Då måtte eg flire litt
    FB_IMG_1727888891669.jpg

Screenshot_20240912_190153.jpg

Kor monge av dokke må slutte å drikke?

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.169
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Godt å høre at livet smiler litt. :)

Power ballader ja.. for meg må det være en sang av et rockeband.. med rolige partier også trøkker det til.. saftig vokal..

Beste eksempelet jeg klarer å finne på toppen av hode på den rette oppskriften er Heart - Alone.
    Der har du de rolige partiene, en vokal som gir gåsehud når det dras på og så en gitarsolo.

En annen som jeg synes passer er Meatloaf - i'd do anything for love.

Søker man opp enkelte lister på nettet så kommer det mye rart som jeg ikke ville vurdert å kalle power ballader.. seal - kissed by a rose, Metallica - nothing else matters osv..

Gode sanger, men ikke power ballader.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Godt å høre at livet smiler litt. :)

Power ballader ja.. for meg må det være en sang av et rockeband.. med rolige partier også trøkker det til.. saftig vokal..

Beste eksempelet jeg klarer å finne på toppen av hode på den rette oppskriften er Heart - Alone.
    Der har du de rolige partiene, en vokal som gir gåsehud når det dras på og så en gitarsolo.

En annen som jeg synes passer er Meatloaf - i'd do anything for love.

Søker man opp enkelte lister på nettet så kommer det mye rart som jeg ikke ville vurdert å kalle power ballader.. seal - kissed by a rose, Metallica - nothing else matters osv..

Gode sanger, men ikke power ballader.
    Er Metallica faen sjøl vettu. Men dei har ingen power ballader nei. Selv om de har nokre låta det kan dansast klinedans som det hette i gamle dager... 😁

Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    4.792
    Sted
    Sunnmøre
    Ser at Wikipedia lurer på om “Black Hole Sun” kan vera ein grunge-powerballade. Ikkje i mi bok, sjølv om også det er ein veldig bra song. Satriani har rolege, melodiøse låter, men eg får ikkje “Rubina’s Blue Sky Happiness” til å verta powerballade, kor som er.

Metallica: Der kan eg kanskje overtydast om at «Nothing else matter» er nær, men «Sanatarium» er ikkje ein powerballade, same kva. Kvifor ikkje?

Det er frykteleg mykje som ligg tett opp mot power-ballade utan å vera det heilt. Power-pop, som “Heaven is a place on earth” eller “What a feeling” liknar ofte i tempo, struktur og trøkk, men manglar noko. Ein del James Bond-låter har så mykje trøkk at eg lurer på om det kan kvalifisera, sjølv om arrangementa ikkje er klassisk rockemusikk. Adele kunne kanskje vore powerballade, men også der er det noko gale med arrangementa (nei, det er ikkje det, men det er ikkje power).

Måneskins «Coraline» er kanskje ein moderne powerballade? Nesten? Litt, iallfall? Om eg spør fint? Iallfall er låta på mi guilty pleasures-liste «Magic Kingdom».

PS. «Alone» er ei nydeleg låt, og kan gjerne stå høgt på ei slik liste. Det høyrest ut som ein typisk (ikkje-power) ballade på starten, og så slår refrenget inn med stadig stigande trøkk og meir og meir kjensler. Kjensler som når ein var tolv år og stupforelska i den finaste jenta i klassen, heilt ufiltrert. Gitaren som kjem inn og plukkar opp tema frå pianoarrangementet på starten, nesten som for å ta over for vokalisten.

Interessant nok har originalen med i-Ten alle dei same elementa, men nettopp fordi dei ikkje får til å dra refrenget til, er låta mykje svakare.

PPS. Det var no irriterande kva ein skulle setja seg til å høyra gjennom, då. No er eg overtydd om at Céline Dion har minst like mykje power i Steinmans «It's all coming back to me now» som Meat Loaf, rett og slett fordi ho har ei stemme som kan dra på noko så sinnsvakt. Og at Adele kanskje kan syngja powerballadar heilt utan slagverk og elgitarar.

Men kanskje at Bonnie Tyler funkar i "Total eclipse of the Heart" fordi stemma hennar ikkje er heilt perfekt, og iallfall ikkje sånn pikeaktig vakker. Somme verselinjer, som "I really need you tonight", er det som ho nærast glefsar ut. Litt som kona kommenterte om Idina Menzel i "Let it go": Ho der høyrest ikkje ut som ei ung prinsesse, men som ei førtiåring som nett har skild seg.

Céline Dion har sjølvsagt framført Alone, også.

Det er ingenting teknisk å utsetja på framføringa, men samanlikna med Heart si utgåve (også ei moderne dei har gjort i Albert Hall) fell det heilt gjennom fordi ho skal ha stålkontroll heile tida. Liksom illustrert med ei utprega diksjon td. av "-k" i utlyd, som i starten "I hear the ticking of the clock", "room's pitch black", og underlege vokalar her og der.

PPPS.

Hyper-teknisk gjennomgang av kor bra Ann Wilson eigentleg syng, der det vert nemnd at ho greier å syngja på n-en (eg sakna hjå Dion over).

Coda: Kanskje det eg liker med (power) balladar rett og slett er det teatralske.

Sist redigert:

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    No skal vi ha det litt gøy her...

Kven finn på det morosamste navnet på ein låt?
    FB_IMG_1727960869427.jpg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn