Z
Zomby_Woof
Gjest
Righteo!!@Zomby_Woof: Overflødig innlegg. Ser den.
mvh
Righteo!!@Zomby_Woof: Overflødig innlegg. Ser den.
mvh
Dette er jeg uenig i. Jeg tror rensing av strøm kan ha en effekt. Jeg tilhører på ingen måte noen menighet. På samme måte mener jeg at det er forskjell på CD-spillere (knapt noen for- og imot-menighet der, skulle man tro?). Her har vi linken til den meget omdiskuterte saken om den unevnelige spilleren.@rock: To "menigheter" betyr i klartekst: Tilhengere & motstandere av kabel/stømrense-produkter . Vanskeligere er det ikke. Resten av innlegget besvarer jeg ikke.
mvh
Så vidt jeg kan se har ikke Larkus generalisert. Men om man innbiller seg slikt eller mener å lese slikt mellom linjene uten at det var tiltenkt av avsender skjønner jeg at det kan bli en opphetet diskusjon. Jeg synes det er ufint å kalle trådstarter alt mulig rart fordi man ikke liker eller tåler slike tråder.@Zomby_Woof: Jeg er ikke uenig m. deg der. Det jeg mener Larkus gjør, er å vise et "bøff-produkt", for siden å generalisere til alt som har m. strøm & strømrense-produkter å gjøre.
mvh
Var dette ironi? Er jo akkurat det som ikke blir gjort. Verken nå eller tidligere blir dette slått ned på. Ikke rart dette forumet mister aktive medlemmer.PS: Meninger og uenigheter kan og skal man ha på et forum. Direkte ufinheter mot medlemmer blir slått ned på..
(min uth).Noen gule kort og advarsler ble gitt ja.
En ting er at en person "angriper" en annen. Dvs. komme med direkte personkarakteristikk og ufinheter..
Det skjer fra tid til annen og vi kan slå ned på det.
Men at 8 personer henger seg på med "liker innlegget" ; "takker for innlegget" er rimelig spesielt og direkte ufint.
(min uth).Noen gule kort og advarsler ble gitt ja.
En ting er at en person "angriper" en annen. Dvs. komme med direkte personkarakteristikk og ufinheter..
Men at 8 personer henger seg på med "liker innlegget" ; "takker for innlegget" er rimelig spesielt og direkte ufint.
En trenger ikke være snåsafødt for å kunne forutsi denne bruken av slike fjortisverktøy. Det som er nesten uforståelig er hvorfor HFS legger opp til slikt…
Enig og det manglet ikke på advarsler i forkant. Jeg bruker mine misliker konsekvent på mesuts innlegg av rent prinsipp fjern de tre mulighetene(min uth).Noen gule kort og advarsler ble gitt ja.
En trenger ikke være snåsafødt for å kunne forutsi denne bruken av slike fjortisverktøy. Det som er nesten uforståelig er hvorfor HFS legger opp til slikt…
Tja. Er det ikke greit å synliggjøre hvem som er "fjortisene" her på sentralen?(min uth).Noen gule kort og advarsler ble gitt ja.