Du er modig nå! Jeg kjenner mange som har fått stiften brukket av små klåfingre!REX skrev:Det er faktisk en voksende interesse for vinyl hjemme hos meg. På godt og vondt
Man lærer av de beste . Gratulerer med fin vekt. Kan jeg få reservebatteriene? : (fleip)REX skrev:Må bare poengtere at jeg har blitt voldsomt påvirket av Birdman's billedtråd
Sug og svelg............... :......................... :-[lark skrev:Hmm... Hvordan får du konjakken inn i kroppen fra den pipa? Gjennom munnstykket?
Passer vel helst for damene, da ;D ;DBirdman skrev:Sug og svelg............... :......................... :-[lark skrev:Hmm... Hvordan får du konjakken inn i kroppen fra den pipa? Gjennom munnstykket?
Hehe, bortsett fra at de fleste damer ikke drikker cognac da... Puh...lark skrev:Passer vel helst for damene, da ;D ;DBirdman skrev:Sug og svelg............... :......................... :-[lark skrev:Hmm... Hvordan får du konjakken inn i kroppen fra den pipa? Gjennom munnstykket?
Ja, jeg skjønte heller ikke hvor lark ville med det der.... :-\REX skrev:Hehe, bortsett fra at de fleste damer ikke drikker cognac da... Puh...lark skrev:Passer vel helst for damene, da ;D ;DBirdman skrev:Sug og svelg............... :......................... :-[lark skrev:Hmm... Hvordan får du konjakken inn i kroppen fra den pipa? Gjennom munnstykket?
Takker VerminVermin skrev:Grattis