U
utgatt25555
Gjest
Nice, grattis!
mvh
mvh
Et ryddig og pent system du har RoDaJeg unnlot å montere bakplaten etter tips her i tråden. Ser jo at dermed ser man den lyse veggen bak i glippene.
Får se om jeg finner på et triks der.
På benken til TVanlegget i andre enden av stua har jeg hengt høyttalerstoff inni, det funker. Svart som natta.
Vis vedlegget 672655
Vis vedlegget 672656
mvh
TakkerSmakfullt, liker oppsettet og komponentene dine.
Jeg ser at stort sett så har du gått for høyttalere med PP membran. Er det ett bevisst valg eller er det litt mer tilfeldig valg fra gang til gang?
Her bringer IKEA stil, praktisk plass, trygghet og litt snev av østrogen inn i stua di RoDa Never look backFra Atacama til Ikea, dro med seg litt endringer denne rørforsterkeren.
Men nå er det lungt igjen, og jeg kan jo alltids rulle rør når det begynner å klø
Vis vedlegget 673180
Samme her, det er ikke rett frem bedre det ene eller det andre.Når jeg ser de to racka slik ble jeg faktisk litt usikker... Benken minnet meg om noe mine besteforeldre ville ha hatt, mens stereobenken ser ut som nettopp det, en stereobenk for en mann.. Begge deler på godt og vondt...Men hva skal nå jeg si da...Jeg har en kladd, lagd av drivved, tung som fy og estetisk som en tømmerstokk i en sementblander..
HeiRoDa, den lærmatten, er den like tynn som filtmatten?
Tror en sånn her er passende til RP10en din:RoDa, den lærmatten, er den like tynn som filtmatten?
Takk for den. Har Achromat med tykkelse beregnet på Rega. Den er jo hard, noe som gjør at jeg lurer på hvor fornuftig det er å bruke den, gitt at jeg skifter plater, uten å stoppe platespilleren (slite/ripe overflaten på platene). Derfor tenkte jeg den lærmatten din kunne vært et praktisk og billig alternativ.Tror en sånn her er passende til RP10en din:
Herbie's Audio Lab Grungebuster Turntable Mat
Herbie's Audio Lab Grungebuster Turntable Mat provides exceptional synergy with matless acrylic-platter turntables like vintage acrylic-platter VPI Scout that are designed to couple the record to an acrylic platter with a clamp.www.thecableco.com
Tykkelse beregnet på Rega, betyr stort sett tykkelse beregnet på alt annet enn toppmodellene til Rega.Takk for den. Har Achromat med tykkelse beregnet på Rega. Den er jo hard, noe som gjør at jeg lurer på hvor fornuftig det er å bruke den, gitt at jeg skifter plater, uten å stoppe platespilleren (slite/ripe overflaten på platene). Derfor tenkte jeg den lærmatten din kunne vært et praktisk og billig alternativ.
Men tøft som faen det er i hvert fall drivved racket ditt HCS.Når jeg ser de to racka slik ble jeg faktisk litt usikker... Benken minnet meg om noe mine besteforeldre ville ha hatt, mens stereobenken ser ut som nettopp det, en stereobenk for en mann.. Begge deler på godt og vondt...Men hva skal nå jeg si da...Jeg har en kladd, lagd av drivved, tung som fy og estetisk som en tømmerstokk i en sementblander..
Kjøpte du BA3 her i landet, eller bestilte du den fra utlandet? Hvem er evt forhandler av Icon Audio i Norge?Det aller viktigste Icon Audio BA3 gjør med meg er å gjøre det (nesten) like gøy å spille fra harddisk og internett som vinyl.
Vis vedlegget 673583
mvh
Takker for det, men tror ikke du ville likt å bært det opp her. Men noe må en lide for forfengeligheten, selvom det er lite grunn til å være så.. Forfengelig altså..Men tøft som faen det er i hvert fall drivved racket ditt HCS.
Jeg liker det massive rå rustikke utseendet
Hver sin smak!
HeiKjøpte du BA3 her i landet, eller bestilte du den fra utlandet? Hvem er evt forhandler av Icon Audio i Norge?
Jæ rørhue... ... Hadde du sett denne kombinasjonen når du var på tysker amp? Gleder meg til å høre dette etterhvert, tilogmed Rega skal jeg overleve. Men da bør kaffen være god . Ha en fin helg min venn
Kanskje litt ensporet med Gilmour, Waters og Pink FloydFin bukett