_RoDa_
Ikke så veldig hifi-freak lengre
Takk @FosseSer veldig flott ut den Cayinen. Og med åtte KT88 har du jo krefter så det holder.
Liker måten du bygger anlegg på, det ligger tanke og planlegging bak hvert eneste skifte. Systematisk og i tur og orden.
Ja, den virker både velbygd og med såpass til krefter at det muliggjør fleksibilitet i høyttalervalg.
Nå er nok ikke C1 tungdrevne selv om de har lav følsomhet, men det gir en viss ro å ha opplevd headroom.
Veldig uvant fremdeles dette med pådrag og rørforsterker. Sannsynligvis at vreng er så ørevennlig og oppstår så gradvis at det ikke merkes?
Det er planer i forkant av byttene, ja, men også noen valg med risko - vi er menn
Jeg tror ikke det er mulig å lese seg helt frem til hva som kommer til å funke i oppsettet, men likevel er det mer enn av og til treff etter research i forkant av utprøving. Læring er gøy, og med rør har jeg såvidt begynt på lærekurven.
Takk @aweDet lukter teft og kløkt lang vei av anlegget ditt, RoDa. Ikke bare i kombinasjonen av komponenter, men estetisk og akustisk også. Det skulle forbause meg en del hvis en ikke kunne sette seg ned og ha det bra med musikken i det rommet.
Jeg liker prosesser, en ferd med kontinuerlig utvikling og forbedringer til et godt resultat. Jeg tror mange av oss har drevet med dette såpass lenge at anleggene våre er gode nok til ikke å stå i veien for å nyte musikk. Da er det lett å hvile i prosessen, uten å måtte jage frem mot en tilfredsstillende kvalitet på gjengivelsen.
Jeg har vært "nok fornøyd" i noen år nå, men det er likevel ganske forfriskende å oppleve hvordan en ny boks kan gi musikken nytt liv.
mvh