lille hiawata
Hi-Fi freak
Ser spennende ut den dacen.
Og det beste med en smultring er hulletFår si det samme som om smultringen @X-Cell
Den er så god at det er synd det er hull i den
Hehe! Denne måler ikke bare meh, den måler så crap at Atkinson fikk panikk siden Reichert syns den låt bra.Takk! Det regner! Jeg har allerede lest om MEH-horn i dag, så en meh-målende omformende grensepatrulje skal jeg fint klare av.
En innrømmelse (slike sitter som du jo vet langt inne her): Sorteloksert børstet aluminium på en valnøtt fra Ikea ser deng bra ut.
Ja, eller som de skriver i omtalen jeg linket til: Butter&JamDen første rørlyd knappen?
"Press here to ad extensive distortion" ?
Den har både det ene og både det andre. Røret kobles inn med bryteren foran. Om de virker samtidig eller hver for seg, vet jeg ikke.Skrev du at denne dac'en hadde rørlikeretting? Ikke det røret på toppen lett synlig? Hadde vært morsomt å sammenligne din med min Veridian Utopia
Stemmer. Den er type superenkel langs den analoge veienMed andre ord bare likeretting som er rør. Ikke rør i analogveien.
Ja, man kan visstnok sette/stable(?) flere etter hverandre og oppnå bedre målinger for å nærme seg de beste måleDACene.Hans Christian hadde også en tda1543 da. Flere chip oppå hverandre.
Den er spennende. Finnes ikke mye info om dem da, og alle er skreddersøm kan det virke som.Jeg synes jo min Veridian er god. Har to kompiser som har lånt den. Begge imponert. Teknisk er vel det meste feil med den, måler sikkert dårlig også. Men gjør det det viktigste bra, spiller musikk. Har faktisk sammenlignet den med Topping, hos @Nikko03
Før i tia sa man "Er det rart det er krig i verden?"^Nå her jeg lest litt polemikk hos Stereophile. Jøje.
Den plata er forresten inkludert i den Live-boksen jeg nevnte over (ref. @Bjørn.H). Husker jeg kjøpte Encores sammen med On The Night, på CD altså, i 1992. Det var den tiden jeg var blodfan. Good times.Har en jeg fikk hanket med på RSD for noen år siden.
Fin farge da
Hehe. Men der har vi jo et par plater som kan føres opp på ønskelisten. Med tanke på platematter i lær, så kanskje det vil hjelpe litt med lederhosen på også