Flytting og greierHCS skrev:Forøvrig planlegges flytting her i gården...Dvs at alle gamle esker mm kastes iløpet av neste mnd..![]()
To alternativer
1. Du kaster
2. Du kjører innom avdelingen til jobben min på Gjøvik og setter det der
Flytting og greierHCS skrev:Forøvrig planlegges flytting her i gården...Dvs at alle gamle esker mm kastes iløpet av neste mnd..![]()
RoDa skrev:Så har jeg rotet bort alle mine fire CDer med TVZ... Fanken!
Men det ligger jo på WiMP, så da blir det litt da.
SJUKT bra låt!
Esken er neppe så mye verdt, eller ? Men bruksanvisningen kan jo sende hjem til deg om du vil ?RoDa skrev:Flytting og greierHCS skrev:Forøvrig planlegges flytting her i gården...Dvs at alle gamle esker mm kastes iløpet av neste mnd..![]()
To alternativer
1. Du kaster
2. Du kjører innom avdelingen til jobben min på Gjøvik og setter det der
![]()
Send på en pm med adr så sender jeg bruksanvisningen. Vil du absolutt ha esken så kan jeg ta den til gjøvik, men den er ikke mye å samle på...RoDa skrev:Hadde vært helt topp det, HC. Takker
Puhh så mange skruer det er på sånn IKEA-greier .....
M1 dacen ble testet i hifi world, og der ble det hintet om målbar økning av nivået i diskantområdet. Frekvensgangen ble ikke presentert.Anfield skrev:Når det gjelder MF så er min mening at lydsignaturen på de nye MF-produktene er litt mer "lettflytende" og har mer info i toppen, strekker seg lengre oppover i frekvens (opplevd). Hva du selv foretrekker, er jo seff opp til deg.
RoDa skrev:Takk takk
Ble greit da det "kobler" høyttalerne litt visuelt også.
De står like langt ute på gulvet, men det ser ikke sånn ut lenger.![]()
G3...G3... ;D ;DRoDa skrev:Nytt navn på inngang 1 på SAM.
Teller på knappene om jeg skal levere fra meg SA-11 til uka og kjøpe DAC... :![]()
gismo skrev:G3...G3... ;D ;DRoDa skrev:Nytt navn på inngang 1 på SAM.
Teller på knappene om jeg skal levere fra meg SA-11 til uka og kjøpe DAC... :![]()
gismo
Heller veldig mot en sånn en jeg, selv om det både kan bygges Buffalo og RAKK som nok er bedre...Dazed skrev:En spesifikk dac på hånda?
Takkeratonal skrev:Pent det der, RoDa.
Fristende å bytte ut min gamle SB Classic med en Touch. Da går det jo an å installere Spotify Premium plugin til bruk på anlegget. Hmmm...kanskje et høstprosjekt?
Følg magefølelsen! Du finner sikkert en forhandler som lar deg få et par dagers angrerett, eller låner deg en demo før du kjøper. Om ikke, tipper jeg den der er lett å bli kvitt igjen.RoDa skrev:Heller veldig mot en sånn en jeg, selv om det både kan bygges Buffalo og RAKK som nok er bedre...Dazed skrev:En spesifikk dac på hånda?
![]()
Du tror altså at man må opp på en DAC til "10-30K" (stort spenn der, gitt) for å matche lyden i en 7-år gammel (den gang high tech) SACD-spiller som kostet ca. 30K den gang? Høres pessimistisk ut, synes jeg, all den tid den Marantzen har et veldig påkostet kabinett, TO dac-chips for SACD, et dyrt drivverk, etc, og når teknologien har utviklet seg i syv år etter at Marantzen ble lansert.marsboer skrev:Avhengig av din personlig økonomi ville jeg droppet DAC inntil jeg hadde råd til å gå for en kvalitetsmessig topp DAC som fullt og helt kan erstatte og kanskje til og med forbigå din Marantz. Hvis det uansett ikke er aktuelt å svi av 10-30k på en slik DAC i fremtiden virker jo imidlertid Regaen veldig fin. For alt jeg vet er den på høyde med Marantzen også og da er det et virkelig godt kjøp.
Erfaringsmessig etterlater en lydkvalitetsmessig nedgradering, selv om den er liten, en sur bismak i munnen etter litt tid og man ender opp på en dyrere løsning uansett.
Løp og kjøp! De pengene får du jo tilbake hvis du velger å oppgradere eller bare angrer!jonas skrev:Har en Rega DAC som trenger ny eier. Grei lyd til litt over 3 laken![]()
10-30k er egentlig i hovedsak et tall tatt ut fra luften basert på hvor jeg selv føler at DACene som får virkelig topp tilbakemeldinger for lyden uansett hvilke prisklasser det sammenlignes mot ligger. Det kan godt hende at 5k DACene er fullt på høyden.Dazed skrev:Du tror altså at man må opp på en DAC til "10-30K" (stort spenn der, gitt) for å matche lyden i en 7-år gammel (den gang high tech) SACD-spiller som kostet ca. 30K den gang? Høres pessimistisk ut, synes jeg, all den tid den Marantzen har et veldig påkostet kabinett, TO dac-chips for SACD, et dyrt drivverk, etc, og når teknologien har utviklet seg i syv år etter at Marantzen ble lansert.
Jeg støtter meg til denne. Selv om jeg føler at et salg ikke akkurat er ideell reklame for produktet.Dazed skrev:Løp og kjøp! De pengene får du jo tilbake hvis du velger å oppgradere eller bare angrer!jonas skrev:Har en Rega DAC som trenger ny eier. Grei lyd til litt over 3 laken![]()