mesut skrev:RoDa skrev:3150 album på serveren nå
hva skal du med 3150 album når sonus faber bare låter bra på maks 20 av dem? ???
/jan
hva skal du med 3150 album når sonus faber bare låter bra på maks 20 av dem? ???
Nære, kjære venner og like kjær familie.Karma skrev:Er alt dette musikk du har rippet fra egne cd-er og egen vinyl?RoDa skrev:3150 album på serveren nå
Er bare litt nyskjerrig, da jeg legger merke til at mange har så enorme musikksamlinger på HD.
;Dmesut skrev:hahha du er fan så forutsigbar, roda ;D
chattet med janr nettopp og sa at nå kommer han skjulte nissen roda til å fyre seg opp med babushkaer og nordnorsk bannskap ;D ;D ;D
ps! jeg savner bannskapen :'(
RoDa skrev:;Dmesut skrev:hahha du er fan så forutsigbar, roda ;D
chattet med janr nettopp og sa at nå kommer han skjulte nissen roda til å fyre seg opp med babushkaer og nordnorsk bannskap ;D ;D ;D
Du er en alt for hyggelig fyr til å skulle hisse seg opp over, mesut.
Hadde det vært noen andre så kunne nok bannskapen kommet til overflaten.
Da verden var ung og det året det var så bratt.mesut skrev:det var gøyere i gamle dager.
du med bannskap og kukprat, jeg med ekle replikker, det var tider det roda.
;D ;Dmesut skrev:hahha du er fan så forutsigbar, roda ;D
RoDa skrev:Da verden var ung og det året det var så bratt.mesut skrev:det var gøyere i gamle dager.
Mye som var morsommere i gamle dager, men så ble vi brått gamle. :
Jeg vet, vi har fått detaljene på det der tidligere. ;Dmesut skrev:RoDa skrev:Da verden var ung og det året det var så bratt.mesut skrev:det var gøyere i gamle dager.
den er ikke så lang, men den er ganske tynn, si.
RoDa skrev:Jeg vet, vi har fått detaljene på det der tidligere. ;Dmesut skrev:RoDa skrev:Da verden var ung og det året det var så bratt.mesut skrev:det var gøyere i gamle dager.
Sender deg en mail straks, angående harry.
du får spørre janr, det er han som har greie på såntRoDa skrev:Hmm... Bør jeg varme opp gummien før det blir litt snurr senere i kveld?
mesut skrev:du får spørre janr, det er han som har greie på såntRoDa skrev:Hmm... Bør jeg varme opp gummien før det blir litt snurr senere i kveld?
RoDa skrev:mesut skrev:du får spørre janr, det er han som har greie på såntRoDa skrev:Hmm... Bør jeg varme opp gummien før det blir litt snurr senere i kveld?
Hmm... mulig du har rett. Går ikke an å spørre deg som ikke har fikset mekanikken på flere år i alle fall... :-X
Ok. Bra jobba. Du er kjapp.mesut skrev:RoDa skrev:mesut skrev:du får spørre janr, det er han som har greie på såntRoDa skrev:Hmm... Bør jeg varme opp gummien før det blir litt snurr senere i kveld?
Hmm... mulig du har rett. Går ikke an å spørre deg som ikke har fikset mekanikken på flere år i alle fall... :-X
øyh, den er fikset nå!
og det tok bare halvannet år.
Var det ikke slik da mesut?mesut skrev:man blir aldri for gammel for kukprat.
Midt i all denne skitpraten så er i alle fall et par Eivør-album på vei fra laptop til server.Powerpoint skrev:Sa den K`tore Suken
Langt i fra, du mangler en hel bunkeRoDa skrev:Finnes det flere album med ho, eller kan jeg kalle meg Kari-komplettist? :
Du begynner å nærme deg RoDa, men noen hull ser jeg ;DRoDa skrev:Finnes det flere album med ho, eller kan jeg kalle meg Kari-komplettist? :
Æ gutten sin det 8) nå mangler du bare et godt anlegg å spille det av på kos deg 8)RoDa skrev:Midt i all denne skitpraten så er i alle fall et par Eivør-album på vei fra laptop til server.Powerpoint skrev:Sa den K`tore Suken
Powerpoint skrev:Æ gutten sin det 8) nå mangler du bare et godt anlegg å spille det av på kos deg 8)RoDa skrev:Midt i all denne skitpraten så er i alle fall et par Eivør-album på vei fra laptop til server.Powerpoint skrev:Sa den K`tore Suken
Enig der Powerpoint, tekster som kan høres mang en gangPowerpoint skrev:Æ gutten sin det 8) nå mangler du bare et godt anlegg å spille det av på kos deg 8)RoDa skrev:Midt i all denne skitpraten så er i alle fall et par Eivør-album på vei fra laptop til server.Powerpoint skrev:Sa den K`tore Suken
Mitt ville hjerte med ho kari er etter midt ringe skjønn noe av hennes beste.
Tekstene til Tove Ditlevsen river godt.
Da tror jeg dere hadde en hyggelig prat om en edruelig tilnærming til dette fenomenet anlegg/lyd/egen godfølelseRoDa skrev:Powerpoint skrev:Æ gutten sin det 8) nå mangler du bare et godt anlegg å spille det av på kos deg 8)RoDa skrev:Midt i all denne skitpraten så er i alle fall et par Eivør-album på vei fra laptop til server.Powerpoint skrev:Sa den K`tore Suken
Fikk spilt litt Eivör for de to gutta som var innom i kveld, power.
"Godt anlegg" vet jeg ikke kriteriene for, men dette funker for meg selv om ikke annet.
For meg er et godt (nok ) anlegg et anlegg som lar meg spille musikk uten å irritere meg over unoter i lyden.
Hvor høyt opp i kvalitet man må for å nå dette avslappede nivået tror jeg kommer an på hva man er vant til av kvalitetslyd.
Vi snakket litt om akkurat dette i kveld, faktisk.
Takk for besøket, gutter. Veldig hyggelig med et par timer musikk og prat. 8)
gismo skrev:Ok, så du tar en "RoDa" ;D ;DRoDa skrev:Da er det bestilt i alle fall, så får jeg kvesse objektiv og kniv til pakken kommer ;D
Da får vi følge med
gismo
Hei. Har ikke fått min, har ikke hørt noe om gismo har fått sin.sandecker skrev:Hei, har dere fått pakken(e), kan jeg spørre om lytteinntrykk?
Jeg er enig med de herrer i mangt og meget, og hadde som intensjon og erte opp RoDa.gismo skrev:Da tror jeg dere hadde en hyggelig prat om en edruelig tilnærming til dette fenomenet anlegg/lyd/egen godfølelseRoDa skrev:Powerpoint skrev:Æ gutten sin det 8) nå mangler du bare et godt anlegg å spille det av på kos deg 8)RoDa skrev:Midt i all denne skitpraten så er i alle fall et par Eivør-album på vei fra laptop til server.Powerpoint skrev:Sa den K`tore Suken
"Godt anlegg" vet jeg ikke kriteriene for, men dette funker for meg selv om ikke annet.
For meg er et godt (nok ) anlegg et anlegg som lar meg spille musikk uten å irritere meg over unoter i lyden.
Hvor høyt opp i kvalitet man må for å nå dette avslappede nivået tror jeg kommer an på hva man er vant til av kvalitetslyd.
For alt for mange blir det en evig søken etter noe bedre og gjerne mye dyrere uten å oppnå så voldsomt mye mer 8)
gismo
Takk selv for at du hadde tid til ett par karer som slang innom en mandags kveld.RoDa skrev:Powerpoint skrev:Æ gutten sin det 8) nå mangler du bare et godt anlegg å spille det av på kos deg 8)RoDa skrev:Midt i all denne skitpraten så er i alle fall et par Eivør-album på vei fra laptop til server.Powerpoint skrev:Sa den K`tore Suken
Hei.sandecker skrev:Hei, har dere fått pakken(e), kan jeg spørre om lytteinntrykk?