Pent.
Pent.
Grunnkurs fremtiden: Du har ikke integrert forsterker og aktive høyttalere.Støttes, all in pensjonist - haifai.. Integrert forsterker, streaming og aktive høyttalere... Så har en nådd målet.. Stå på.. . Integrert har jeg, men streaming er jeg misunnelig på om dagen.
Den gårdsbutikken kunne jeg tenkt meg å besøkt!!!
Jeg fikk det via polet og naboen som måtte låne tilhenger og leverte øl i retur sammen med hengeren.Den gårdsbutikken kunne jeg tenkt meg å besøkt!!!
Tilfeldigheter er livets krydder. Trodde ikke det var lov å selge upasteurisert øl i Norge, men der tok jeg feil.Jeg fikk det via polet og naboen som måtte låne tilhenger og leverte øl i retur sammen med hengeren.Den gårdsbutikken kunne jeg tenkt meg å besøkt!!!
Moro at sånne tilfeldigheter skaper oppdagelsen av dette lille bryggeriet.
Beklager, hadde oversett denne. Har nå svart i din tråd på hifi genereltHej RoDa
jeg har kigget i din tråd, men forgæves.
jeg kan se du har haft den almindelige Mozart Grand samt den Nye Symphony Edition.
Hvordan vil du beskrive forskellene mellem de to modeller?
Herlig hund du har RoDaNoen minutter og noen strutsefjær senere var det litt ryddigere og jenta kunne legge seg på teppet sitt
Vis vedlegget 325041
På onsdag er det Mark Knopfler igjen, og da må det tørrtrenes.
Både digitalt
Vis vedlegget 325043
..og på vinyl
Vis vedlegget 325044
Likte meg veldig godt der ja, gismoVar det bra RoDa
gismo
Takk, TT!Herlig hund du har RoDa
Spennende den, men kanskje minst like spennende hvilke dempeføtter som ble brukt, for det må være saker det!Nå står det en ny sort kar til test RoDa...
Testpanelet: SECOND OPINION Parasound HINT - Audio Fidelity
gismo
Hehe...ja du sier noe, der har vi alle MYE å henteSpennende den, men kanskje minst like spennende hvilke dempeføtter som ble brukt, for det må være saker det!Nå står det en ny sort kar til test RoDa...
Testpanelet: SECOND OPINION Parasound HINT - Audio Fidelity
gismo
" Etter litt eksperimentering med dempeføtter var dette helt borte, og resultatet var til å få gåsehud av. Mellomtonen åpnet seg, diskanten strakk seg lenger opp og fikk et litt mer generøst uttrykksregister. Veldig, veldig imponerende. Men skikkelige dempeføtter er helt klart nødvendig om ambisjonene er å kryste den aller siste resten av forførende vellyd ut av denne boksen!"