gismo
Æresmedlem
Flott familiebil med ditto lyd, men du er vel egentlig for "gammel" for senking tross moderat alder RoDa
gismo
gismo
Spesielt, men å du verden så lekkert!Bildet var mest for humor, gismo. Litt spesielt å kjøpe en hevet utgave med 4hjulstrekk for så å senke den helt ned på bakken
Gratulerer med svart Rega boks RoDa, måtte aluboksen vike plass
Bum Bum Bum var lett å like, sensommer hitCass McCombs sin "Bum Bum Bum" sitter passelig godt fast i hodet for tia.
“Bum Bum Bum” by Cass McCombs Review | Pitchfork
tidal.com/track/64028365
Anmeldelse: Cass McCombs - «Mangy Love» - Dagbladet
The hard but right wayTakker, gismo.
Schiit står her fortsatt, praktiserer den IMO beste måten å gjøre valg på.
Kjøp begge og behold den som fungerer best.
Likte den bum bum bum, men ble fort lei det andre.Slitan Tøft bilde! Forsøkte meg på Cass McCombs for noen dager siden. Blir nok ingen sommerschlager her i Hilversum
Bra låt det der, går nok glatt utapå Bum Bum Bum ogsåLikte den bum bum bum, men ble fort lei det andre.Slitan Tøft bilde! Forsøkte meg på Cass McCombs for noen dager siden. Blir nok ingen sommerschlager her i Hilversum
Bum bum bum minner meg litt om Minor Majority, så da spilles de også. 8)
Sorry, my bad Trodde du hadde denne jeg RoDaKremt, gismo, ikke et rør i signaveien her. Verken på Rega eller Schiit'n.
Kanskje det er problemet? ;D ;D
Vis vedlegget 396127
Er det du som har denna Schiit'n...Du er blitt så gammel at du blander med meg, gismo
La det forbigå i stillhet, gismo! Plutselig er det noen som mistenker at demensen har slått inn med full kraft, og du havner på aldershjem med siklesmekk og greierEr det du som har denna Schiit'n...Du er blitt så gammel at du blander med meg, gismo
gismo
Bra mann!Tomz var en trivelig kar.. may he R.I.P wherever he is
Tja han virket nå grei nok..Bra mann!Tomz var en trivelig kar.. may he R.I.P wherever he is
La det forbigå i stillhet, gismo! Plutselig er det noen som mistenker at demensen har slått inn med full kraft, og du havner på aldershjem med siklesmekk og greierEr det du som har denna Schiit'n...Du er blitt så gammel at du blander med meg, gismo
gismo
Lekre bilder. Har selv hatt P3 og P5 med Elys2 og Exact, men fikk aldri helt taket på de.Fått montert litt bling på Regaen så den er klar til jul 8)
Rega P5 - Rega RP3 - Rega RP6 - Rega RP40.....
Går i ring føles det som. Var en glede å handle med Groovetracer igjen, for noen produkter!
Elys40, hvit som snø.
Vis vedlegget 414649
Groovetracer Reference Subplatter.
Vis vedlegget 414651
Fra slutten av en fin side 2:
Pen LP-spiller da.Fått montert litt bling på Regaen så den er klar til jul 8)
Rega P5 - Rega RP3 - Rega RP6 - Rega RP40.....
Går i ring føles det som. Var en glede å handle med Groovetracer igjen, for noen produkter!
Elys40, hvit som snø.
Vis vedlegget 414649
Groovetracer Reference Subplatter.
Vis vedlegget 414651
Fra slutten av en fin side 2: