Iron Hand.Moro, jeg har alltid vært svak for de roligere sporene. Heavy Fuel liker jeg minst
Planet of New Orleans er en av favorittene, og digger teksten på Ticket to Heaven
Og On every street som en god nr 2.
Iron Hand.Moro, jeg har alltid vært svak for de roligere sporene. Heavy Fuel liker jeg minst
Planet of New Orleans er en av favorittene, og digger teksten på Ticket to Heaven
Regner med de legger ut Oslo snart også, hvis ikke må det blir en Hamar-tur....
Lørdag eller søndag?Horten Rolf?
Skal sjekke med bilgutta.Lørdag eller søndag?Horten Rolf?
Er ikke dette en av disse nymotens oppfinnelsene som har overlegen lyd og som ikke kan gå i stykker? Du må huske å ta på grønn tusj rundt kanten da.For anledningen med en plate av type CD
Som ny bruker, så burde du absolutt sjekke ut Rega når ny vinylspller skal innhandles, ikke siste ordet i det meste, men!! alikevel dritkulRega har jeg ikke peiling på, men jeg antar mange vil hevde at både ho Kari og Brit Floyd har The Mojo
Skal ikke se bort fra det, men må også behage øyet slik at jeg sprudler av eiergledeSom ny bruker, så burde du absolutt sjekke ut Rega når ny vinylspller skal innhandles, ikke siste ordet i det meste, men!! alikevel dritkulRega har jeg ikke peiling på, men jeg antar mange vil hevde at både ho Kari og Brit Floyd har The Mojo
mvh
Skal ikke se bort fra det, men må også behage øyet slik at jeg sprudler av eiergledeSom ny bruker, så burde du absolutt sjekke ut Rega når ny vinylspller skal innhandles, ikke siste ordet i det meste, men!! alikevel dritkulRega har jeg ikke peiling på, men jeg antar mange vil hevde at både ho Kari og Brit Floyd har The Mojo
mvh