|
He, he.. Der er jeg helt på linje altsåLagga skrev:"Framskritt" er ikke nødvendigvis en forbedring - skal man tro historien.....
/ Morten
Min samvittighet er ren .... Den har aldri vært i bruk .... 8)Griffenfeldt skrev:Sikkert litt i grenseland for de med høy moral, men min er radbrukket 8)
Hehe, du sier noe!Griffenfeldt skrev:Neste nå blir vel å fornye lånekortet på biblioteket. Jeg har rippet noen mb med musikk på den måten. Sikkert litt i grenseland for de med høy moral, men min er radbrukket 8)
Lede an og lede an, Fru Blom. Velkommen etter, trur jeg heller vi sier. 8)RoDa skrev:Noen må lede an, lassemann og Lagga.
Så kan heller ville vesten og der livet går på skinner følge etter når dere føler dere komfortable.
For å si det som Buzz: "Til evigheten og forbi!!!"
;D
;D ;D ;D ;DMbare skrev:Lede an og lede an, Fru Blom. Velkommen etter, trur jeg heller vi sier. 8)RoDa skrev:Noen må lede an, lassemann og Lagga.
Så kan heller ville vesten og der livet går på skinner følge etter når dere føler dere komfortable.
;D
Mbare skrev:Lede an og lede an, Fru Blom. Velkommen etter, trur jeg heller vi sier. 8)RoDa skrev:Noen må lede an, lassemann og Lagga.
;D
lassemann skrev:He, he.. Der er jeg helt på linje altsåLagga skrev:"Framskritt" er ikke nødvendigvis en forbedring - skal man tro historien.....
/ MortenFor det er vel god lydgjengivelse vi snakker om og ikke bare tekniske spesifikasjoner..
mvh
lassemann
Lagga skrev:Det er forfriskende at vi er forskjellige!
RoDa, Marsboer, Mbare et al, rister på hodet over vår bakstreverskhet, og manglende evner til å se det
geniale i den tekniske utviklingen.
Lassemann og Lagga rister på hodet over de villfarne, som ofrer den gode opplevelsen på teknikkens alter.
Er det ikke flott, at ingenting av dette, evner til å bli så mye som spiren av en opphetet diskusjon, langt mindre krangel, fordi det faktisk er MUSIKKEN som er det eneste viktige?
Der ligger styrken til mangfoldet, om man bare tør å omfavne det.
Vennlig hilsen
Morten
RoDa skrev:Da kan jeg spille digitalisert musikk i stua uten å slå på PCen, juuhuu!! 8)
Nope, WiMP.Canales skrev:RoDa skrev:Da kan jeg spille digitalisert musikk i stua uten å slå på PCen, juuhuu!! 8)
spotify?
Gratulerer RoDa, her lever jeg med pc på krakken foran meg ennå ;DRoDa skrev:Nope, WiMP.Canales skrev:RoDa skrev:Da kan jeg spille digitalisert musikk i stua uten å slå på PCen, juuhuu!! 8)
spotify?
Men jeg kan spille min egen musikk uten PC på siden jeg nå kjører squeezebox server på ReadyNAS og ikke på PC som jeg gjorde i går.
Føles så rent og stille uten PCn i fanget 8)
GlimrendeRoDa skrev:Da kan jeg spille digitalisert musikk i stua uten å slå på PCen, juuhuu!! 8)
Har startet en liten blogg/tråd på datahjørnet hvor jeg tenker å legge ut litt skjermbilder og slikt for å få hjelp og kanskje hjelpe andre som er i startgropa angående PClyd. Fra en PCnovise til en annen
Jeg er så langt meget fornøyd, både med meg selv for å ha fått til dette, og med måten å spille musikk på som dette er!
Her hadde det vært fint om du kunne grov tegnet litt med navn og enkel forklaring. Sånne som meg må ha det inn med skjea vetdu ;DRoDa skrev:Nope, WiMP.Canales skrev:RoDa skrev:Da kan jeg spille digitalisert musikk i stua uten å slå på PCen, juuhuu!! 8)
spotify?
Men jeg kan spille min egen musikk uten PC på siden jeg nå kjører squeezebox server på ReadyNAS og ikke på PC som jeg gjorde i går.
Følg med her:jonas skrev:Her hadde det vært fint om du kunne grov tegnet litt med navn og enkel forklaring. Sånne som meg må ha det inn med skjea vetdu ;DRoDa skrev:Nope, WiMP.Canales skrev:RoDa skrev:Da kan jeg spille digitalisert musikk i stua uten å slå på PCen, juuhuu!! 8)
spotify?
tegn og forklar for oss dummies![]()
En liten nisselue på toppen og jeg tror faktisk de hadde falt i smak under juletreetcybervision_ skrev:Ser det er tilbud på slike hifi-rotter også nå...
ca 1400+ for største modellen - må jo være bargain of the century.
![]()
Jeg tror katta vokter seg for ei hifi-mus i "Jumbo"-modellen som er fylt med dyre metaller og greier med en matchvekt på 6.5 kg.Brasse skrev:Eller på toppen av ein ny Regaboks. Fargane matcher. Men kva vil katten seie?