|
Kort fortalt; AT33EV låter som om det er mer "kjøtt på beinet", og har en rikere mer punchy bunn, og den har subjektivt noe mer energi enn OC9. Savner absolutt ingenting ift OC9, AT33 beholder alle de kjempegode egenskapene derfra. I mine ører.erikr skrev:Har ikke funnet noe særlig ut om MLIII, nei. Du Vidar P kan jo gjerne fortelle om dine erfaringer med MLII kontra AT33-serien?
1 til 3 er mangedobling det også? ;D ;DRoDa skrev:På vei tilbake fra Køben og platesamlingen er mangedoblet ;D
Snittpris på 50,- pr plate, liker dette. 8)
http://accord.dk/
R
Mange kjente fine plater der, Roda. Både fra vinyl og CD.RoDa skrev:Var bare ti plater da...
Elton John - Kæptn Fæntæstic
Tracy Chapman - Tracy C
Supertramp - Crisis, What Crisis?
Paul Simon - Graceland
SRV - Couldn't Stand The Weather
Ian Hunter - Welcome to the Club
Dire Straits - Dire Straits
The Police - Syncronicity
James Taylor - JT
Eric Clapton - Slowhand
Flere jeg har på CD og Slowhand har jeg til og med på SACD.
Litt av poenget med dette for meg er om det gir meg noe mer å høre musikken på vinyl.
Mvh
Rolf
Skriver under på den.erikr skrev:Stå på RoDa! Uansett hvilken hatt eller frakk du måtte ha på. Det er noen av oss her ute som ønsker deg hjertelig velkommen med alle innlegg. Ikke la meningsmafiaen styre. Jeg har ikke valgt dem som tillitsmenn. Velkvalifiserte meninger får vi aldri nok av. Som f.eks. denne tråden er et fint eksempel på![]()
Har tenkt litt på den lille gule jeg også, eller noe nitty gritty greier.hel skrev:Har du fått deg noe å vaske platene med enda?
Man legger plata i vaskeren....... osv osv.RoDa skrev:Er jævli spent på hvordan det kommer til å arte seg!!
R
Ultralyd?RoDa skrev:Har tenkt litt på den lille gule jeg også, eller noe nitty gritty greier.hel skrev:Har du fått deg noe å vaske platene med enda?
Men jeg er også så heldig å kjenne en med verdens beste platevask-system og skal få vaske mine nykjøpte brukte der.
Er jævli spent på hvordan det kommer til å arte seg!!
R