|
LOL! ;D ;D ;Dhel skrev:Er det en hyggelig snekkerkyndig medforumist med fulltoner ala Moss som skal vaske platene dine?
;D
Flott arbeid uten å ha montør sertifikat Gr.L....... 8)RoDa skrev:I dag har det vært litt nødvendig arbeid
....filiokus!
Mvh
Rolf
Venter fremdeles på besøk jeg ;D ;Dhel skrev:Er det en hyggelig snekkerkyndig medforumist med fulltoner ala Moss som skal vaske platene dine?
;D
Kan vel under meget sterk tvil godkjenne GK Elektro da ;DRoDa skrev:Gruppe L du liksom, jeg har GK Elektro, rekker det ;D
Hvis du kjenner bransjen litt, gismo, så vet du kanskje forskjellen (eller likheten) mellom =S= og ELKO?
Hadde liggende Norwesco/Schneider, derfor
R
Om du ville legge turen herom (litt omvei blir det) er du hjertelig velkommen! Kaffe og noko attåt skal det bli vettuRoDa skrev:Takker og bukker gismo.
Har jobb med å sørge for at utstyret havner hos ditt lokale servicesenter.
Hvis du handler fra rett grossist da..... :
Trives godt med det, så ellers takk.
I tillegg gjør jobben at jeg nå snart skal besøke avdelingene på Hamar, Gjøvik og Lillehammer.
Tar med kamera så setter du over kaffen, deal?
God påske til alle gismoene!
Mvh
Rolf
Helt topp RJEL!! Takker hjerteligst.RJEL skrev:Den tyneste enden har en diameter på 1mm, på midten er den 2mm og øverst 1,7mm.
Øverst er det hull.
Lengde er 15 mm.
Kan du bruke de?
Har hørt at kusma i voksen alder kan medføre hengeballer?sclalars skrev:Hvor lang tid tar det før en slik er i hus? ;D ;D
Vazelina synger om det.......pass deg for gjedda:RoDa skrev:Har hørt at kusma i voksen alder kan medføre hengeballer?sclalars skrev:Hvor lang tid tar det før en slik er i hus? ;D ;D
Tror den er for tung for racket mitt, så jeg må nok stå over.... ;D
Faen, var det kusma jeg hadde i sommer? ;D ;DRoDa skrev:Har hørt at kusma i voksen alder kan medføre hengeballer?
Takkgismo skrev:Grattis med "påskepakke"
gismo
Takker!impulse skrev:Se der, ja! Nå får du trening på justering igjen!Gratulerer!!
Godt poeng!Vidar P skrev:NBNBNBNBNBNBNB!
Nå har du jo i en kort tidsramme muligheten for å verifisere eller avkrefte dette med innspilling over nær-eviglang tid med pu'er. Jeg er spent på dine inntrykk av den flunkende nye versus den "innspillte".
Er forsåvidt hel-t enig, hel.hel skrev:Jeg ville brukt overhenget som WT spesifiserer (det må vel være uavhengig av pickupen)???
Det er nøyaktig mitt inntrykk også; dette med innspilling av pu'er fra moderne produsenter (ie med moderne produksjonsmetoder) er en myte fra gammelt av, fra den tiden produksjonsmetoder ikke var presise nok til å gi topp resultater fra uinnspilt.RoDa skrev:Godt poeng!Vidar P skrev:NBNBNBNBNBNBNB!
Nå har du jo i en kort tidsramme muligheten for å verifisere eller avkrefte dette med innspilling over nær-eviglang tid med pu'er. Jeg er spent på dine inntrykk av den flunkende nye versus den "innspillte".
Nå er nok den innspilte ikke så innspilt at det gjør noe, var nærmest spell ny da jeg lånte den og så mye har jeg ikke spilt.
Jeg har dessuten lest at en av de mest kompetente jeg kjenner her inne forteller at dette ikke er like hørbart som det var i gamle dager.
Bedre produksjonsrutiner og mindre marginer gjør at PUene låter godt rett ut av esken.
Men jeg skal prøve å høre etter.
R
Vidar P skrev:Det er nøyaktig mitt inntrykk også; dette med innspilling av pu'er fra moderne produsenter (ie med moderne produksjonsmetoder) er en myte fra gammelt av, fra den tiden produksjonsmetoder ikke var presise nok til å gi topp resultater fra uinnspilt.RoDa skrev:Godt poeng!Vidar P skrev:NBNBNBNBNBNBNB!
Nå er nok den innspilte ikke så innspilt at det gjør noe, var nærmest spell ny da jeg lånte den og så mye har jeg ikke spilt.
Jeg har dessuten lest at en av de mest kompetente jeg kjenner her inne forteller at dette ikke er like hørbart som det var i gamle dager.
Bedre produksjonsrutiner og mindre marginer gjør at PUene låter godt rett ut av esken.
Men jeg skal prøve å høre etter.
R
Ok, man takker for uventet utmerkelseRoDa skrev:.. Nettopp
R