roeng2
Hi-Fi freak
Jepp;DHøyttalere
O
Jepp;DHøyttalere
O
Takker for det HC.Jøss... Barte-høyttalere fra Volvo land.. De er iallefall pene å se på.. . Eneste element jeg har sprengt satt i et par fra samme produsent.. Men, gratulerer! Mye godlyd i slike
Det ble Django L.Spennende! Er det Marten FormFloor eller kanskje Miles?
Regner med at den følelsen på ingen måte var god.Innrømmer, beskjemmet, ja det var meg.. . En av de flaueste øyeblikk innen hobbyen. Heldigvis er karmana en storsinnet og snill fyr..
Oioioi. Gratulerer!Det ble Django L.Spennende! Er det Marten FormFloor eller kanskje Miles?
Drømmen har vert og eie Marten helt siden jeg hørte Miles 3 i midt 90 tallet, så fristelsen ble for stor.
Gratulerer med flotte talere blir nok bra dette herDet ble Django L.Spennende! Er det Marten FormFloor eller kanskje Miles?
Drømmen har vert og eie Marten helt siden jeg hørte Miles 3 i midt 90 tallet, så fristelsen ble for stor.
Ja blir tungt og vente til man kommer hjem nå;DOioioi. Gratulerer!Det ble Django L.Spennende! Er det Marten FormFloor eller kanskje Miles?
Takk for det motoren;DGratulerer med flotte talere blir nok bra dette herDet ble Django L.Spennende! Er det Marten FormFloor eller kanskje Miles?
mvh
TakkerGratulerer så mye med nye talere
O
Har lite erfaringer med Marten selv, men en bekjent hadde Bird2 og det var en veldig fin opplevelseDet ble Django L.Spennende! Er det Marten FormFloor eller kanskje Miles?
Ja må si jeg er litt spent på og få koblet de opp, kipt at jeg er hjemme igjen før i morgen kveld.Har lite erfaringer med Marten selv, men en bekjent hadde Bird2 og det var en veldig fin opplevelseDet ble Django L.Spennende! Er det Marten FormFloor eller kanskje Miles?
Håper Django innfrir!
Takk for det;DArtig valg av høyttalere til Gato Grattis!
Håper det blir en fiin match. Bilder og review kommer vel :?
Bare få rettet opp i signaturen nå så blir dette braTakk for det;DArtig valg av høyttalere til Gato Grattis!
Kommer nok litt i løpet av helga eller uka som kommer håper jeg
Kan ikke gå fort nok til og få satt opp og spilt.
Funker de ikke så får jeg beholde AP og selg M videre, da AP og Gato fungerer bra;D
Takk, ikke så greit med slike skriveleifer;DBare få rettet opp i signaturen nå så blir dette braTakk for det;DArtig valg av høyttalere til Gato Grattis!
Kommer nok litt i løpet av helga eller uka som kommer håper jeg
Kan ikke gå fort nok til og få satt opp og spilt.
Funker de ikke så får jeg beholde AP og selg M videre, da AP og Gato fungerer bra;D
O
Ambassadøren roer frekvensen betraktelig må viteSe der ja.. Mr roeng er i gang igjen og ambassadøren får konkurranse i bytte frekvens
Må vel begynne igjen her også
Har lite og stille med opp mot ambassadøren, han er i en egen klasseSe der ja.. Mr roeng er i gang igjen og ambassadøren får konkurranse i bytte frekvens
Må vel begynne igjen her også
Blir alt nytt hos deg i år, utenom MI som kom før nyåret?Sant nok
Takk Ove;DNår du bruker mobil må du redigere de først,ellers havner de sånn
O
Flotte høyttalere! Noen førsteinntrykk?
Takk for det gutter;DGratulerer! Vakkert
Takk Ove;DGrattis!!!
O
Takk for det HCS.Må få bytta profilbilde nå da.. . Pene høyttalere, tror dette spiller ryddig og presist. Hvilke kilder bruker du?
Klart du må ha snurre ikke mye å lure påTakk for det HCS.Må få bytta profilbilde nå da.. . Pene høyttalere, tror dette spiller ryddig og presist. Hvilke kilder bruker du?
Bruker PC rett i Gato’s innebygde asynkrone USB dac. Bruker Spotify, rippet og nedlastet musikk.
Så er på agenda med streamer, men fortsatt usikker på om jeg vil ha lp.
Takk motorenGrattis, så veldig bra ut men det er vel for tidlig med noe inntrykk?
mvh