roeng2
Hi-Fi freak
Gjør underverker på de høye frekvensene med litt fluffy bokser. Silke funker svært dårligBurde ha råd til et par boksere, du som jobber så mye..
Gjør underverker på de høye frekvensene med litt fluffy bokser. Silke funker svært dårligBurde ha råd til et par boksere, du som jobber så mye..
Absolutt.. trodde kanskje proac var litt tøff i bubben når de påstår 35hz på db1.. men har ikke noe problem med å tro det, kanskje heller at de har holdt litt tilbake.. og at den faktisk klarer å spille høyt også er imponerende.. man får som regel ikke dyp bass og volum ilag på små høyttalere..Alt jeg har hørt av Proac har imponert meg bortsett fra en gang å det var Gato og Proac
Man kan faktisk fint klare seg med stativ høyttalere uten sub, selv om man ikke får dyp bass behover man ikke savne den.
I mange tilfeller vil en høyttaler som spiller ned mot 20 hz kunne føre til mer problemer en godt
Men bidrag fra rommet kan det nok være de går ennå dypere. Om de har oppgitt 35hz uten rombidragAbsolutt.. trodde kanskje proac var litt tøff i bubben når de påstår 35hz på db1.. men har ikke noe problem med å tro det, kanskje heller at de har holdt litt tilbake.. og at den faktisk klarer å spille høyt også er imponerende.. man får som regel ikke dyp bass og volum ilag på små høyttalere..
Gammel hifi sviske... Er bra, men må innrømme at jeg får brekninger av den nå..En musikk anbefaling fra han som plukket opp høyttalerene var Nils Lofgrean.
Vel vært en lytt om man ikke har hørt han før
Vis vedlegget 741617
Får gretne gamle gubber er han mulig kjent, men for en intetanende ungfole som meg var det et nytt bekjentskapGammel hifi sviske... Er bra, men må innrømme at jeg får brekninger av den nå..
Ojojoj!! Her var det visst flere gretne gamle gubber!!!Er på linje med HCS her gitt.
Mentalslitasjen på Keith Don't Go har nådd metningspunktet. Men låter gjør det.
Du har vært alt for lite på messer og rundt omkring de siste 20 åra @roeng2.
Familiefar?
Du har nok rett der blus, ikke blitt så mange messer på meg. Men håper på å kunne delta på noen når arvingene krever mindre oppfølging.Er på linje med HCS her gitt.
Mentalslitasjen på Keith Don't Go har nådd metningspunktet. Men låter gjør det.
Du har vært alt for lite på messer og rundt omkring de siste 20 åra @roeng2.
Familiefar?
Ja det er en god følelse, alle andre alternativer ville ha kostet. Spesielt om det var blitt feil på elementer eller delefilter til MartenSå greit når ting ordner seg
Planen er å ta turen ned til messa og ligge på Hotel, føler sterk for litt sosialt fokus. Om ikke jobb setter stepper i hulene for meg, noe jeg skal bestrebe at den ikke gjørPent og ryddig, på tross av litt liten amp.. . Kommer du til Horten? Vært hyggelig å sett "formannen for grendalaget"
I grunn enig med deg, og vurderer å bygge om rack.Du har et flott rom og oppsett! Tror jeg hadde lagt hyllen på gulvet og satt ampen på den, med preampen på topphyllen. Meg om det
Ikke alle som har slike lifestyle amper vet du Karmana ... Eller så dårlig øyemål som meg, som gjør at jeg har mer drivved I hulen enn enn middels robåt.. Men ja, enig i observasjon..Du har et flott rom og oppsett! Tror jeg hadde lagt hyllen på gulvet og satt ampen på den, med preampen på topphyllen. Meg om det
Nei da her ute på landet spisses det tidlig på søndag, vi er sent ute med middagJøss, ferdig med middag allerede? Det var i overkant tidlig?
Nei har ikke klart å få tak i Hotel på en avstand jeg føler er grei til Horten messa ennå.Fått deg rom enda? Ha en fin kveld, blir godt med litt to
Nei... Dvs "Rotel - saken"... Hvem vil ha slik styggedom i anlegget.. ... Det siste var fleip.Er den Rotel-saken en klasse d-sak? Skal sjekke ut litt av musikken du har postet i det siste, de eldste naboene mine er dratt til campingvogna = volum klokka 11