roeng2
Hi-Fi freak
Ja for meg er det i alle fall spesielt nok og håper på at det mulig blir værende lengeSer den, DC8ti er jo lekre på alle måter
Antar det må være noe helt spesielt dersom de skal erstattes..
Ja for meg er det i alle fall spesielt nok og håper på at det mulig blir værende lengeSer den, DC8ti er jo lekre på alle måter
Antar det må være noe helt spesielt dersom de skal erstattes..
Er du blitt synsk nå motoren, tenk om de ikke er din smak. Men takkGratulerer med flotte talere
mvh
Faen, trodde du hadde kjøpt Tannoy men nå ble jeg enda mere spendt, har ikke fulgt med så mye de siste ukene pga nydelig sommer værEr du blitt synsk nå motoren, tenk om de ikke er din smak. Men takk
Trodde du, @motoren ,ikke hadde fått med deg alt da du hadde gurgla i deg for mye såpe fra boblebadet?Faen, trodde du hadde kjøpt Tannoy men nå ble jeg enda mere spendt, har ikke fulgt med så mye de siste ukene pga nydelig sommer vær
mvh
I grunn litt galskap å velge bort Tannoy, men hva er vel denne hobbyen uten litt galskapFaen, trodde du hadde kjøpt Tannoy men nå ble jeg enda mere spendt, har ikke fulgt med så mye de siste ukene pga nydelig sommer vær
mvh
Mange penger spart og mindre mil kjørt vil jeg tro...I grunn litt galskap å velge bort Tannoy, men hva er vel denne hobbyen uten litt galskap
Ja ser ut til at de trenger litt guffe de B&W 800Legg merke til antall amper om du har kjøpt slike..
Godt motto det å vente til ting er på plass, ingen ting er jo sikker før det er i hus.Blir spennende å se hva som dukker opp i stua Håper du blir fornøyd med byttet. Jeg får spare gratulasjonene til jeg ser hva som kommer inn
Sub nr 2 er i bestilling, men jeg har reist på ferie, så den blir muligens hentet når jeg kommer meg hjem igjen.Godt motto det å vente til ting er på plass, ingen ting er jo sikker før det er i hus.
Hvordan går det med sub nr 2, så den ble skrotet å du skulle få ny?
Ikke noe er som pent pyntetøy og nips..
Mulig jeg er litt spesiell men jeg synes dine paneler er vel så fine som blanke apekister. Når det kommer til horn er det mye jeg kan spares forIkke noe er som pent pyntetøy og nips..
Venter i spenning, her må det være snakk om et par særdeles pent innpakkede frøkner som gir blinkskudd både med og uten «stoff»Ikke noe er som pent pyntetøy og nips..
Gjør gjerne det. Du er velkommen innom om du plutselig skulle befinne deg i nærheten av bartebyen Jeg skal prøve å oppdatere litt i tråden min når sub nr 2 er hentet og koblet opp.Ok, blir spennende å høre hvordan det blir når du får kalibrert det. Om muligheten byr seg tar jeg gjerne en tur innom for å hilse på og høre. Ser ut som om det mulig går mot slutten på cowid, så da vil litt sosialt bli hyggelig
Lite stoff å spore på disse å om de er frøkner så er det av den frodige sorten som alltid er uten klærVenter i spenning, her må det være snakk om et par særdeles pent innpakkede frøkner som gir blinkskudd både med og uten «stoff»
Er rett som det er i bartebyen, da vi har et kontor på Sluppen. Så skal klare å få til en tur når det passerGjør gjerne det. Du er velkommen innom om du plutselig skulle befinne deg i nærheten av bartebyen Jeg skal prøve å oppdatere litt i tråden min når sub nr 2 er hentet og koblet opp.
Jeg har dose to i midten av september, så vaksinepasset er grøntFørste dose satt med cowid sprøyte. Neste på agenda er henting av pappesker
Takker, noe større en jeg husket deOi søren! Nei var ikke noe smårips dette nei! Gratulerer!
Helt rett bluse, det er Django XL og takk.Det ser ut som Django XL(?)
Stort gratulerer!
Ja motoren nå tar jeg i mot din gratulasjon og sier takkNå kan jeg si gratulerer med flotte talere
mvh
TakkerGratulerer.
Takk, kona mi er nok ikke enig i at de er vakreIkke tvil om at de er pene. Men hvordan er lyden? Maskuline uten tvil, gratulerer kompis