Musikkmannen
Musikk i fokus
God jul
Kristne juleviser med dame vokal. Berre å sette på Frank...Kå e dettan for noe galnedom
mvh
Har god stemme hun som er vokalist, men ikke alltid hun bruker den slik at det blir balsam for øreneKristne juleviser med dame vokal. Berre å sette på Frank...
Ja vi for håpe det blir før påskeIkke hvis du håper for hardt
Før påske burde være innafor, men du kan jo satse på palmehelgen og håpe det beste...Ja vi for håpe det blir før påske
Kona plukker opp pakken nå, så nå er jeg mer trua på at jorda ikke varer til påskeFør påske burde være innafor, men du kan jo satse på palmehelgen og håpe det beste...
Er jo litt trist at så mange nesten må unnskylde at de kjøper gode kabler. Flere her skylder på det kosmetiske som hovedargument når de velger Inakustik - jeg tror bare delvis på at de ikke mener de låter bedre enn mye annet . Selv nyter jeg lyden av LS-2404 Air spesialbestilt med de pluggene som nå brukes på LS-2405 og kan ikke en gang se kablene bak hyllesystemet. Beste lyd for penga og gode kabler - ferdig snakka! Grattis!Nyinnkjøp er vel et av de mest betente og popkorn frembringende tema her på sentralen
Men når de kablene man har ble for korte etter flytting av anlegg. Da ble det In-Akustik Ref LS1603 som jeg har god erfaring med fra tidligere. Og de er lange nok til at det er lyd i høyttalere der de gir best lyd Og med In-Akustik ref som signal kabel blir det nok ikke feil
Vis vedlegget 1005941
Mer humoristisk ment De jeg har er for korte så da kjøpe jeg disse kablene pga kvalitet.Er jo litt trist at så mange nesten må unnskylde at de kjøper gode kabler. Flere her skylder på det kosmetiske som hovedargument når de velger Inakustik - jeg tror bare delvis på at de ikke mener de låter bedre enn mye annet . Selv nyter jeg lyden av LS-2404 Air spesialbestilt med de pluggene som nå brukes på LS-2405 og kan ikke en gang se kablene bak hyllesystemet. Beste lyd for penga og gode kabler - ferdig snakka! Grattis!
Takk og god helg til deg også motorenGratulerer Inakustik er et godt valg
God helg
mvh
Gratulerer med morgendagen mr. (Jeg liker å være tidlig ute)God helg til alle som kikker innom.
Skulle gjerne vært på messa i Oslo i helga, men den blir tilbrakt med familie.
Lørdag blir det ut på middag og søndag blir det kake, kona insisterer på at halv hundre må markeres.
Så tror nok jeg har kommet til det punktet at å bli dobbelt så gammel er svært usannsynlig
In-Akustik er jo som forventet en meget god høyttalerkabel, har jo hatt de tidligere da jeg satset tyngre på hifi
Ja du er god på å være tidlig ute, jeg må nok vente til søndag før jeg ikke lenger kan si jeg er i 40`åraGratulerer med morgendagen mr. (Jeg liker å være tidlig ute)
Gratulerer med godt kabelvalgNyinnkjøp er vel et av de mest betente og popkorn frembringende tema her på sentralen
Men når de kablene man har ble for korte etter flytting av anlegg. Da ble det In-Akustik Ref LS1603 som jeg har god erfaring med fra tidligere. Og de er lange nok til at det er lyd i høyttalere der de gir best lyd Og med In-Akustik ref som signal kabel blir det nok ikke feil
Vis vedlegget 1005941
Ja det lager gode kabler, dette er samme kabel som jeg hadde når jeg hadde dedikert rom på Østlandet, så et sikkert valgGratulerer med godt kabelvalg
Bra saker de gutta produserer
gismo
Nei og nei...Ja det lager gode kabler, dette er samme kabel som jeg hadde når jeg hadde dedikert rom på Østlandet, så et sikkert valg
Men for å være erlig misunner jeg deg dine
Når jeg hører musikk liker jeg det med god akustikk og ikke for lun(a) lydNei og nei...
Stadig flere som lar seg lure...
Har dere hørt om Luna Cables?
M
Hyggelig å høre at de får et godt hjemDa er kablene du laget til meg solgt @Eirik84
De ble solgt til en med Biltema kabler som ikke hadde så mye tro på at det var forskjell. Men han opplevde såpass forskjell at han måtte flytte på høyttalerene grunnet mer bass. + at det var mye mer detaljer en tidligere
For en tulling..Da er kablene du laget til meg solgt @Eirik84
De ble solgt til en med Biltema kabler som ikke hadde så mye tro på at det var forskjell. Men han opplevde såpass forskjell at han måtte flytte på høyttalerene grunnet mer bass. + at det var mye mer detaljer en tidligere
Full du!For en tulling..
Audioholics har jo nettopp lagt ut på YouTube at kabler er bare snakeoil og at AVR recivere låter minst like bra som 2 kanalsjef stereo..
Tanken var å ha de, men han fikk låne de med hjem for å teste de.Hyggelig å høre at de får et godt hjem