Poenget var altså at kanskje det er derfor at det er relativt liten interesse for sporten her på berget i forhold til prestasjonene til Ruud.Uinteressant
Jeg har ingenting imot den diskusjonen og vi har vel også vært innom den her i tråden allerede.Poenget var altså at kanskje det er derfor at det er relativt liten interesse for sporten her på berget i forhold til prestasjonene til Ruud.
All ære til Ruud for det han har oppnådd, selv om det ikke gikk veien i dag.
Vem vinner i sin första Grand Slam Final?6-3, 6-3, 6-0
Ytterligere kommentar er i grunn overflødig.
Håper, og er ganske sikker på, at Casper likevel forlater Roland Garros med følelsen av å ha vunnet en historisk finaleplass enn å ha tapt finalen.
Han svarer godt for seg. Reflektert og veltalende.
Absolutt - var det dårlig skjult skadefryd det der?Tungt för norrbaggen nu.🫣
Det var for defensivt. Etter Roland Garos er Ruud den 5. høyeste rangerte spiller i verden.Casper Ruud er selvsagt den høyest rangerte norske tennisspiller gjennom tidene - han er nr. 8 (nå kanskje 7?) i verden. Den nest høyeste er faren hans som i sin tid toppet ut på 39. - plass på verdensrankingen.
Nå er jeg ikke den som følger mest med på tennis, men basert på de kampene og intervjuene jeg har sett så fremstår han virkelig som usedvanlig sympatisk både på og utenfor banen.Det å ha en nordmann inn blant topp 20 i verden er helt utrolig, og innen topp 10 er nesten ikke til å fatte. At vår mann i tillegg er en særdeles sympatisk kar er en hyggelig bonus, og på ingen måte en selvfølge. Det er nok av primadonnaer både i tennis og i andre idretter.
Nr. 5 i verden faktisk!
Det var en av grunnene til at Lund svindal var sponsorers våte drøm. Aldri sur og stillte opp for intervjuer uansett resultat.Nå er jeg ikke den som følger mest med på tennis, men basert på de kampene og intervjuene jeg har sett så fremstår han virkelig som usedvanlig sympatisk både på og utenfor banen.
Ja, det kan jeg godt tenke meg. I Norge har vel de fleste av oss som har hekket rundt på Sentralen i noen år vokst opp med mantraet "ut på tur, aldri sur".Det var en av grunnene til at Lund svindal var sponsorers våte drøm. Aldri sur og stillte opp for intervjuer uansett resultat.
Absolut brukar vara en vanlig reaktion eller också gräsallergiker?Ikke veldig uventet det. Han er fortsatt nr. 5 i verden, det er også en del av virkeligheten.
Ni är inte så dåliga på att rapportera om svenska motgångar heller. Så bara lite balans.Skal si du er pliktoppfyllende til å dele nederlagene her @Figge I ekte svensk sportsånd.
Vet ikke om vi har gressbaner i Norge i det hele tatt? Casper er langt unna toppen på gress, det er helt sikkert.
Va fn hände med svensk tennis igentligen?Ni är inte så dåliga på att rapportera om svenska motgångar heller. Så bara lite balans.
Speciellt när det gäller vinteridrott.
Ja vem vet, en herre och en dam bland de hundra bästa.Va fn hände med svensk tennis igentligen?
Definitivt høyreradikal.Har aldri brydd meg om sjakk, curling eller tennis
Men det rykker litt i hjerterota når nordmenn gjør det bra.
Kanskje jeg er en jævla nasjonal sjåvinist?