sedj
Medlem
- Ble medlem
- 14.09.2003
- Antall liker
- 0
Hei Roy!
Hvilket rack er du har?
stein erik
Hvilket rack er du har?
stein erik
'Enhver representant', sa salig stortingspresident C.J. Hambro, 'må ha adgang til å gi uttrykk for den forvirring som hersker i hans sinn'.Ludo skrev:Transporteren ble faktisk slått av Audio Note DAC og Sony drivverk når det gjelder lydkvalitet
Det der påstod en kompis av meg også, og jeg trodde ham, helt til jeg var på besök og ikke fikk lyttet til mer enn 39 sek pr låt för han hoppet videre, så her kjörer vi fortsatt konservativt (cd) og med hjertet (kjenner av humöret for musikk valget) ....R.E.S. skrev:Du har nok bare en dårlig kopi, Valentino
Man bruker faktisk mer tid til musikklytting nå siden man ikke bruker like mye tid på å lete etter musikk.
Roy
R.E.S. skrev:ting skjer
Det hadde vært morsomt å prøve, men tror dessverre ikke tiden strekker til. Dessuten har jeg fremdeles Audionet-utstyret fram til uke 17, da det skal byttes inn i noe annet, og det jeg skal bytte i feiter definitivt opp bassen.Audiophile-Arve skrev:Så du gjekk attende til maggar. Skjønar deg svært godt, og det var vel eit lurt grep å gå til 1,6 i staden for noko større. Har du vurdert måtar å feite opp bassen på? På 70-talet prøvde eg aktiv eq på nokre MG II, og det gjekk forbausande godt, berre ein ikkje spelte urovekkjande høgt.
(PS: Skal til Oslo/Sandefjord/Larvik i helga, så om du vil låne ein Behringer.....)
Har jo hatt mesteparten av anlegget i ett år allerede...RoDa skrev:R.E.S. skrev:ting skjer
Hva, skal du bytte noe utstyr ....?
BANG!
....ops, datt av stolen her... ;D ;D
Var akkurat innom siden hans. Stått relativt rolig siden mars 08 ser jeg.R.E.S. skrev:her http://www.cabletower.com/
EDIT: ser på siden at de har norsk distributør: christer.oyfoss@gmail.com
Roy
Jeg så det samme. Det er jo ikke spesielt langt fra deg til Kråkerøy, heller, om han skulle ha noen av de liggende...JanR skrev:Var akkurat innom siden hans. Stått relativt rolig siden mars 08 ser jeg.R.E.S. skrev:her http://www.cabletower.com/
EDIT: ser på siden at de har norsk distributør: christer.oyfoss@gmail.com
Roy
Mail sendt, slå på tråden etterpå.
/jan
En Plinius. Kanske SA reference effektforsterker.R.E.S. skrev:hmmm, hva kan dette være...
PS. Til den eller de som allerede vet: ikke røp noe!!!