Roysens Furtebu - Del 1

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    coolbiz

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    9.468
    Antall liker
    5.260
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    @Roysen: Da må du også redigere ditt eget innlegg der du siterte McLaren og som inneholdt ditt døpenavn.
     
    D

    Dåbbel J

    Gjest
    Nick ? Hvorfor er det vanskelig med navn ? Du har da vært med i et firma.. tok med 25 sekunder og google det... osv..... :rolleyes:
     

    McLaren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    1.911
    Antall liker
    275
    Torget vurderinger
    11
    Hei Roysen.Jeg vet ikke om du bevist unngår å svare meg, ikke vet riktig enda, har mottet eller hva status er. Jeg har bare lurt på når du har Q7 nr.2 på plass igjen. Jeg skal ikke si noe til deg vedrørende hva du bør gjøre med hva, men hva er status her?

    Dette er mitt siste og tredje eller fjerde gang jeg forsøker å rette opp tråden og fiske ut litt info om hva denne tråden omhandler. du trenger som du har sagt før bevise noe som helst for meg, men ett kort svar hadde vært trivelig mellom alle slagene som foregår her nå.
    McLaren, tiltal meg aldri med annet enn mitt nick her inne på HFS. Dersom du ikke forstår hvorfor foreslår jeg at du spør KV. Svaret på spørmålet ditt er at jeg for lengst har gitt opp tråden og vil ikke svare på noe seriøst her.

    Mvh
    Roysen

    Bra, der ser jeg at du har redigert innlegget og moderert deg selv litt. Du så kanskje at det kom galt ut første gangen? Sånn det var skrevet første gangen kunne det ikke tolkes som svært positivt dessverre, bedre nå. KV kunne vel likegodt skrevet under fullt navn her inne som redaktør/tidligere redaktør, stuen hans og huset hans har han selv satt på trykk i rundt 15 år. Eks. RM kunne nok også dette.
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Hei Roysen.Jeg vet ikke om du bevist unngår å svare meg, ikke vet riktig enda, har mottet eller hva status er. Jeg har bare lurt på når du har Q7 nr.2 på plass igjen. Jeg skal ikke si noe til deg vedrørende hva du bør gjøre med hva, men hva er status her?

    Dette er mitt siste og tredje eller fjerde gang jeg forsøker å rette opp tråden og fiske ut litt info om hva denne tråden omhandler. du trenger som du har sagt før bevise noe som helst for meg, men ett kort svar hadde vært trivelig mellom alle slagene som foregår her nå.
    McLaren, tiltal meg aldri med annet enn mitt nick her inne på HFS. Dersom du ikke forstår hvorfor foreslår jeg at du spør KV. Svaret på spørmålet ditt er at jeg for lengst har gitt opp tråden og vil ikke svare på noe seriøst her.

    Mvh
    Roysen

    Bra, der ser jeg at du har redigert innlegget og moderert deg selv litt. Du så kanskje at det kom galt ut første gangen? Sånn det var skrevet første gangen kunne det ikke tolkes som svært positivt dessverre, bedre nå. KV kunne vel likegodt skrevet under fullt navn her inne som redaktør/tidligere redaktør, stuen hans og huset hans har han selv satt på trykk i rundt 15 år. Eks. RM kunne nok også dette.
    Det var ikke redaktør KV jeg henviste til, men KV fra OAS som også er svært opptatt av å bli benevnt kun med nick på HFS nettopp av samme årsaker.

    Mvh
    Roysen
     

    Virgo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2006
    Innlegg
    1.707
    Antall liker
    603
    Torget vurderinger
    10
    Kan vi ikke heller diskutere/snakke om hifi heller? Et sted må noen si nok, det har vært nok krangling nå..samme hvem som begynte, det går i en ond sirkel nå. La oss heller diksutere hifi og Roysens kommende anlegg/planer, det er langt mere interessant
     

    custin

    Medlem
    Ble medlem
    12.05.2007
    Innlegg
    33
    Antall liker
    14
    For oss som fryder oss over å lese om dine planer og innkjøp er det trist at du ikke lenger vil oppdatere tråden.
    Hva med å gjenopprette hjemmesiden?
    Der vil du ha styringen...

    Mvh: Custin
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.871
    Antall liker
    9.312
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    For oss som fryder oss over å lese om dine planer og innkjøp er det trist at du ikke lenger vil oppdatere tråden.
    Hva med å gjenopprette hjemmesiden?
    Der vil du ha styringen...

    Mvh: Custin
    Ja en god ide, ha sin egen hjemmeside.
    Da kan man legge alle sine drømmer og planer uten att noen kan rakke ned på seg.
    Dette skal jeg ta med meg i tenkeboksen.

    Steinar.
     
    D

    Dåbbel J

    Gjest
    Når Roysen oxo gjør sitt allerbeste for og se det allerværste i alle innlegg, og karakteriserer brukerne her inne på den måten han gjør - så er det heller ikke rart at det blir som det blir her nå.
    Roysen har fått endel tips her i denne tråden, kall det forslag på hvordan han kan løse endel av det, og jeg må si at totalen av det er veldig bra.
    Da kan det bli noe konstruktivt, om han virkelig vil det, og på den måten oppnå det han vil med denne tråden.
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.494
    Antall liker
    11.454
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Tråden er stengt inntil videre.
    Endel av de siste sidene vil bli renset. Ikke alt men endel. Håper folk kan oppføre seg voksent framover. Gjerne holde seg borte dersom ting føles provokativt.
    Både gule og røde kort skulle absolutt vært delt ut her. Vi hadde blitt endel medlemmer fattigere desom det hadde skjedd. Beklageligvis er ikke mod korpset helt fulltallige for tiden og det er begrenset tid. Derfor velges det å ikke gi noen skraper direkte til folk. Bare en henstilling til normal folkeskikk hos alle.
     
    Sist redigert:
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn