Roysens Furtebu - Del 1

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    kortvarig

    Banned
    Ble medlem
    29.04.2013
    Innlegg
    2.237
    Antall liker
    764
    Sted
    Danmark
    Jeg har meldt meg ut av tråden for lenge siden. Ser ingen grunn til å bruke tid på folk som ikke evner å ta meg seriøst. Som jeg har skrevet tidligere mister jeg totalt interessen når uttrykk som drømmer og ønskelister dras frem. Drt vitner om mangel på tro på gjennomføringsevne. Da blir tråden som den har blitt fordi jeg også blir utrolig provosert av folk som ikke kjenner meg, som vet bedre enn meg hva jeg er i stand til å gjennomføre,
    Mvh
    Roysen
    Var ikke klar over at det var en så vanskelig og seriøs opgave at gå ud og brænde et par millioner af på udstyr, du synes måske det ligefrem det kræver respekt fra andre, at du er i stand til dette?.
    For mig ville det bare være lidt af fest må jeg sige, men den fest er desværre aflyst på forhånd , hvis jeg ikke lige vinder i lotto.
     
    Sist redigert:

    Hardingfele

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Innlegg
    23.697
    Antall liker
    17.719
    Torget vurderinger
    2
    På vinylfronten er mine høyest ønsker skissert nedenfor, men jeg antar at det ikke vil se realiteten. Vi får se hvor langt vi kommer når realiteten skal gjøres opp.
    Forstår ikke hvorfor du reagerer på uttrykk som ønskeliste og drømmer, når du selv viser til samme.
    Ønsker deg noen gode lyttestunder, Roysen. Var jeg i din situasjon, ville jeg satset på ett av ønskeanleggene. Tenk så mye tid du sparer på å ikke skulle drive med kontaktarbeid, oppfølging, spedisjon, klarering, oppsett, av alt det andre utstyret. Verdifull lyttetid!
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    På vinylfronten er mine høyest ønsker skissert nedenfor, men jeg antar at det ikke vil se realiteten. Vi får se hvor langt vi kommer når realiteten skal gjøres opp.
    Forstår ikke hvorfor du reagerer på uttrykk som ønskeliste og drømmer, når du selv viser til samme.
    Ønsker deg noen gode lyttestunder, Roysen. Var jeg i din situasjon, ville jeg satset på ett av ønskeanleggene. Tenk så mye tid du sparer på å ikke skulle drive med kontaktarbeid, oppfølging, spedisjon, klarering, oppsett, av alt det andre utstyret. Verdifull lyttetid!
    To forskjellige innlegg av meg, Hardingfele. Jeg har skrevet et innlegg hvor jeg tydelig spesifisert at det handler om en drøm som jeg ikke tror vil kunne bli virkelighet (sikkert fryktelig dumt av meg å legge inn det innlegget her). Det innlegget hvor jeg imidlertid har skissert de tre anleggene forventer jeg at blir behandlet med samme respekt som alle andre får når de presentere sine relle planer for hvordan de skal utvikle anlegget fremover. Det er ikke drømmer, det er ingen ønskeliste. Det er dette jeg jobber med for å realisere.

    Mvh
    Roysen
     

    Lieng

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    94
    Jeg har meldt meg ut av tråden for lenge siden. Ser ingen grunn til å bruke tid på folk som ikke evner å ta meg seriøst. Som jeg har skrevet tidligere mister jeg totalt interessen når uttrykk som drømmer og ønskelister dras frem. Drt vitner om mangel på tro på gjennomføringsevne. Da blir tråden som den har blitt fordi jeg også blir utrolig provosert av folk som ikke kjenner meg, som vet bedre enn meg hva jeg er i stand til å gjennomføre,
    Mvh
    Roysen
    Var ikke klar over at det var en så vanskelig og seriøs opgave at gå ud og brænde et par millioner af på udstyr.
    For mig ville det være lidt af fest må jeg sige, men den fest er desværre aflyst på forhånd , hvis jeg ikke lige vinder i lotto.


    Tror jeg ville tatt det ganske seriøst og vurdert opp og ned mange ganger før jeg skulle brent av et par millioner uansett hva det hadde gått til.
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Jeg har meldt meg ut av tråden for lenge siden. Ser ingen grunn til å bruke tid på folk som ikke evner å ta meg seriøst. Som jeg har skrevet tidligere mister jeg totalt interessen når uttrykk som drømmer og ønskelister dras frem. Drt vitner om mangel på tro på gjennomføringsevne. Da blir tråden som den har blitt fordi jeg også blir utrolig provosert av folk som ikke kjenner meg, som vet bedre enn meg hva jeg er i stand til å gjennomføre, hvor dårlig rommet mitt er og i det hele tatt er besserwissere og verdensmestere om meg, mitt utstyr, mitt rom, mine intensjoner og hva som er best for meg uten at de har møtt meg, hørt utstyret eller vært i rommet. Når de i tillegg er arrogante og sinte på meg fordi jeg ikke hører på "rådene" de gir faller interessen for å presentere utstyret i en egen tråd helt tilsidesatt og jeg gidder ikke mer.

    Norske besserwissere med jsnteloven i hånda, tenåringer uten erfaring som tror de kan alt samt ingeniører som kjrnner alle hobbiens mest komplekse teknologier etter å ha lest et par sider i pensumbøkene på grunnkurs i elektro på universitetet ødelegger også helt enhver interesse man måtte ha. Når det k tillegg er slik at helgekveldene fylles av krangler provosert av fyllerør her inne gidder jeg i hvert fall ikke.

    Mvh
    Roysen
    Denne er helt utrolig....
    Siste avsnittet der er uten kamuflering myntet på Asbjørn etter at han plukket MBL sin teori om CD-ripping med gamle drev i småbiter i en tråd i datahjørnet.
    Jeg vet du er alvorlig syk,men hvor mye takhøyde man skal gi pga det vil ikke jeg gå inn på.
    Jeg vil for alt at du skal få realisere anleggsønskene dine og vil deg alt godt.
    Men for å være dønn ærlig så synes jeg over tid at måten man oppfører seg til alle som ikke bejubler alt og stryker medhårs at det bærer preg av narsissistisk megalomani med mindreverdighetskomleks.
    Igjen og igjen dukker det opp som troll i eske personer som vet bedre enn meg hva jeg mener når jeg har skrevet noe. Asbjørn? Jeg har ikke lest hva han har skrevet om brenne temaet engang. Asbjørn har aldri vært i tankene når jeg har skrevet noe som helst i denne tråden.

    Mvh
    Roysen
    Da har du dårlig korttidsminne, du diskuterte brenning med Asbjørn igår, sjekk datahjørnet :)
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Det hadde vært interessant å følge denne tråden videre, men da måtte hæren fryde meg trådstarter slutte å skjelle ut folk fordi han føler seg misforstått eller misforstår alt som skrives. De aller fleste har faktisk gode motiver og nysgjerrighet bak sine skriblerier. Jaggu meg!!!!
    Mannen har jo surnet og vært "av" tidligere - flere ganger. Men popper plutselig opp igjen når suget etter å presentere ønskelisten(e) blir for påtrengende...
    Det har aldri vært årsaken til at jeg har kommet tilbake. Å insinuere noe slikt er helt bak mål og viser en total mangel på evne til å lese bak det som står skrevet.

    Mvh
    Roysen
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Jeg har meldt meg ut av tråden for lenge siden. Ser ingen grunn til å bruke tid på folk som ikke evner å ta meg seriøst. Som jeg har skrevet tidligere mister jeg totalt interessen når uttrykk som drømmer og ønskelister dras frem. Drt vitner om mangel på tro på gjennomføringsevne. Da blir tråden som den har blitt fordi jeg også blir utrolig provosert av folk som ikke kjenner meg, som vet bedre enn meg hva jeg er i stand til å gjennomføre, hvor dårlig rommet mitt er og i det hele tatt er besserwissere og verdensmestere om meg, mitt utstyr, mitt rom, mine intensjoner og hva som er best for meg uten at de har møtt meg, hørt utstyret eller vært i rommet. Når de i tillegg er arrogante og sinte på meg fordi jeg ikke hører på "rådene" de gir faller interessen for å presentere utstyret i en egen tråd helt tilsidesatt og jeg gidder ikke mer.

    Norske besserwissere med jsnteloven i hånda, tenåringer uten erfaring som tror de kan alt samt ingeniører som kjrnner alle hobbiens mest komplekse teknologier etter å ha lest et par sider i pensumbøkene på grunnkurs i elektro på universitetet ødelegger også helt enhver interesse man måtte ha. Når det k tillegg er slik at helgekveldene fylles av krangler provosert av fyllerør her inne gidder jeg i hvert fall ikke.

    Mvh
    Roysen
    Denne er helt utrolig....
    Siste avsnittet der er uten kamuflering myntet på Asbjørn etter at han plukket MBL sin teori om CD-ripping med gamle drev i småbiter i en tråd i datahjørnet.
    Jeg vet du er alvorlig syk,men hvor mye takhøyde man skal gi pga det vil ikke jeg gå inn på.
    Jeg vil for alt at du skal få realisere anleggsønskene dine og vil deg alt godt.
    Men for å være dønn ærlig så synes jeg over tid at måten man oppfører seg til alle som ikke bejubler alt og stryker medhårs at det bærer preg av narsissistisk megalomani med mindreverdighetskomleks.
    Igjen og igjen dukker det opp som troll i eske personer som vet bedre enn meg hva jeg mener når jeg har skrevet noe. Asbjørn? Jeg har ikke lest hva han har skrevet om brenne temaet engang. Asbjørn har aldri vært i tankene når jeg har skrevet noe som helst i denne tråden.

    Mvh
    Roysen
    Da har du dårlig korttidsminne, du diskuterte brenning med Asbjørn igår, sjekk datahjørnet :)
    Nei, jeg forklarte min versjon av hva som foregår. Noen diskusjon med Asbjørn om hva han har skrevet har jeg ikke gått inn på. Jeg har ikke engang lest hva han har skrevet fordi jeg finner det helt irrelevant.

    Mvh
    Roysen
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Igjen og igjen dukker det opp som troll i eske personer som vet bedre enn meg hva jeg mener når jeg har skrevet noe. Asbjørn? Jeg har ikke lest hva han har skrevet om brenne temaet engang. Asbjørn har aldri vært i tankene når jeg har skrevet noe som helst i denne tråden.

    Mvh
    Roysen
    Da har du dårlig korttidsminne, du diskuterte brenning med Asbjørn igår, sjekk datahjørnet :)
    Nei, jeg forklarte min versjon av hva som foregår. Noen diskusjon med Asbjørn om hva han har skrevet har jeg ikke gått inn på. Jeg har ikke engang lest hva han har skrevet fordi jeg finner det helt irrelevant.

    Mvh
    Roysen
    Ok, dere quotet hvertfall hverandre og var uenige om et tema, så får du kalle det hva du vil :)
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.164
    Antall liker
    8.247
    Torget vurderinger
    12
    Roysen, beklager å si det, men du kan takke deg selv og kun deg selv for alt som skjer i dine tråder. Uansett hvor gal verden måtte virke. Dette mønsteret ble etablert for mange år siden og har dessverre ikke endret seg. Og utskjellingen av medforumister er lavmål uansett årsak.
     
    Sist redigert:

    KjellR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.07.2008
    Innlegg
    3.483
    Antall liker
    3.432
    Sted
    Moss (eller enda bedre - Rygge!)
    Det hadde vært interessant å følge denne tråden videre, men da måtte hæren fryde meg trådstarter slutte å skjelle ut folk fordi han føler seg misforstått eller misforstår alt som skrives. De aller fleste har faktisk gode motiver og nysgjerrighet bak sine skriblerier. Jaggu meg!!!!
    Mannen har jo surnet og vært "av" tidligere - flere ganger. Men popper plutselig opp igjen når suget etter å presentere ønskelisten(e) blir for påtrengende...
    Det har aldri vært årsaken til at jeg har kommet tilbake. Å insinuere noe slikt er helt bak mål og viser en total mangel på evne til å lese bak det som står skrevet.
    Å, steike. Bak mål / bak det som står skrevet - du verden! Og jeg som var naiv nok til å tro det bare var mangel på oppmerksomhet. Men her er du jo igjen...
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Trond,

    Som du sikkert har skjønt betyr det lite hva andre måtte mene om hva jeg gjør og ikke gjør. Jeg gjør som jeg vil uansett. Så ingen grunn til at vi også skal krangle. Det var vi aldri gjort hittil og jeg tror det bare vil være dumt å starte nå. Dersom jeg var det ville jeg sett litt nærmere på hvordan folk skriver i trådene mine. De oppfører seg garantert ikke som de ville gjort dersom du hadde møtt de ansikt til ansikt. Av den grunn har jeg også bestemt meg for at jeg også skal begynne å oppfaøre meg på samme måte. Man bør derfor ikke ta noe av det jeg skriver her særlig alvorlig. Jeg beveger meg på et nivå som det alle kritikerne gjør, og det må derfor ikke taes med særlig særiøsitet.

    Mvh
    Roysen
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Det hadde vært interessant å følge denne tråden videre, men da måtte hæren fryde meg trådstarter slutte å skjelle ut folk fordi han føler seg misforstått eller misforstår alt som skrives. De aller fleste har faktisk gode motiver og nysgjerrighet bak sine skriblerier. Jaggu meg!!!!
    Mannen har jo surnet og vært "av" tidligere - flere ganger. Men popper plutselig opp igjen når suget etter å presentere ønskelisten(e) blir for påtrengende...
    Det har aldri vært årsaken til at jeg har kommet tilbake. Å insinuere noe slikt er helt bak mål og viser en total mangel på evne til å lese bak det som står skrevet.
    Å, steike. Bak mål / bak det som står skrevet - du verden! Og jeg som var naiv nok til å tro det bare var mangel på oppmerksomhet. Men her er du jo igjen...
    :confused:

    Nå må du nesten forklare hva du mener. Dette ble veldig uklart på alle mulige måter.

    Mvh
    Roysen
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.164
    Antall liker
    8.247
    Torget vurderinger
    12
    Vi trenger ikke krangle og du skal absolutt gjøre hva du vil. Det unner jeg deg som en selvfølge. Men alle andre er ikke idioter selv om noen skriver uheldig noen ganger. En smule ydmykhet og respekt for andre fungerer. Jeg vet det, for jeg har måtte ta meg selv et par runder selv i voksen alder!
    og hva andre mener betyr nok noe så lenge det blir kommentert jevnt. Roy, ikke glem at du skal bygge tidenes highendanlegg på kløfta og ikke krangle med gud og hvermann på sentralen. For det kan du (highend altså)
     
    Sist redigert:

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Som sagt, Trond. Det jeg skriver må for all del ikke forveksles med hva jeg faktisk mener. Det som står skrevet her er veldig preget av det som skrives til meg. Jeg mener da for all del ikke at alle andre er idioter. Det tror jeg også du vet etter at vi har møtt hverandre en rekke ganger.

    Jeg har bare bestemt meg for at jeg fra nå av vil svare tilbake med samme mynt og gi beng i å være seriøs i denne tråden. Man spør seg kanskje derfor hvorfor jeg er opptatt av seriøsitet og reagerer på gjennomføringsevne når det skrives om dette i tråden. Til det vil jeg svare at det faktum at jeg nå ikke tar tråden seriøst lenger er bestemt i løpet av gårsdagen og at det derfor ble bestemt etter at jeg reagerte på de som ikke tok meg seriøst med hensyn på gjennomføringsevne. Nå gidder jeg ikke mer og de som forsøker å "ta meg" får igjen med samme mynt.

    Mvh
    Roysen
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.164
    Antall liker
    8.247
    Torget vurderinger
    12
    Blås i "hevn-tanken". Det gir ingenting. Nada. Nothing. Fokuser på høgendetruverd :)
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Har nok prøvd det meste, Trond. Jeg gidder ikke å være hoggestabbe mer. Jeg slår nå tilbake også. Sorry dersom det ikke passer alle, men siden ingen rydder opp så blir dette slik jeg tackler dette.

    Mvh
    Roysen
     

    aam01

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    3.747
    Antall liker
    2.367
    Sted
    Sandvika
    Torget vurderinger
    5
    Jeg har nå lest hele tråden og det er en ting som slår meg, du er mer enn tålmodig Roysen. Du svarer på innlegg uansett hvor usaklige de er. Det jeg savner i denne tråden er mer om anleggene dine, men jeg ser jo at det er vanskelig å få plass til dette når du må svare på alle usaklighetene.
     

    Trane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Innlegg
    8.239
    Antall liker
    7.124
    Torget vurderinger
    4
    Mitt siste ord i denne tråden.
    Når du sier at folk kan slutte å skrive her fordi du vil ignorere dem så er det kanskje en god ide å nettopp ignorere dem i stedet for å fortsette diskusjonen.

    Når du beskriver tråden som din ønskeliste hvor man får se hva som blir realisert, da kan du ikke etterpå skjelle ut folk for å kalle det drømmer.

    Når du i en tråd kaller folk som er uenig med deg for noen enkle sjeler, da kan du ikke etterpå kalle alle som er uenige med deg for bessewissere og rope om janteloven. Du slår jo selv folk i hodet og er nedlatende når de hever røsten og utfordrer deg.

    Og nå, NÅ (?) skal du altså begynne å svare med samme mynt, du som er den raskeste til å slå tilbake på den minste skygge av kritikk du måtte lese mellom linjene. Du slår jo tilbake som en paranoid skyggebokser !

    Etter alle disse trådene som ender på samme måte er det i hvert fall ingen selvransakelse å spore.


    Jeg tror faktisk det beste er om du følger opp ditt eget utsagn. Hopp over til disse internasjonale forumene hvor alle er siviliserte og samme nivå som deg. Eller lag en lukket blogg hvor du kan slippe inn disiplene dine. Alle andre er jo noen enkle sjeler som er ute etter å ta deg likevel.


    Det eneste fornuftige med denne tråden er tittelen, foruten det med "Del 1"....det er litt foruroligende...
     

    Walker75

    Medlem
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    31
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Lar meg gjerne inspirere videre av din tråd om kommende anlegg.
    Når du gjør investeringer i denne klassen, har garanti hos de ulike leverandørene et fokus hos deg og er det noen av merkene som skiller seg ut med tanke på garantier? Har vel muligens også en betydning med eventuelt videresalg?

    Hilsen
    Walker
     

    John_Harald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2002
    Innlegg
    4.050
    Antall liker
    1.853
    Sted
    Sørumsand
    Torget vurderinger
    5
    Jeg har nå lest hele tråden og det er en ting som slår meg, du er mer enn tålmodig Roysen. Du svarer på innlegg uansett hvor usaklige de er. Det jeg savner i denne tråden er mer om anleggene dine, men jeg ser jo at det er vanskelig å få plass til dette når du må svare på alle usaklighetene.
    Bra du har lest alt, det gir et nyansert bilde.

    Har flere ganger prøvd vri tråden i positiv retning, mens trådstarter ikke har svart på dette. Har heller brukt energien negativt med slå tilbake til alle, inkludert mange misforståelser.

    Slik går årene og god underholdning er det :)
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.164
    Antall liker
    8.247
    Torget vurderinger
    12
    Du velger veien Roy. Ingen andre. Jeg holder kjeft videre :).
     

    KjellR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.07.2008
    Innlegg
    3.483
    Antall liker
    3.432
    Sted
    Moss (eller enda bedre - Rygge!)
    Nå gidder jeg ikke mer og de som forsøker å "ta meg" får igjen med samme mynt.
    Det er nok ikke mange av de som prøver å "ta deg" som bryr seg om de tannløse "myntene" dine - hvis noen i det hele tatt.
    Nå har jeg hørt på musikk en stund - det burde du også prøve. Hvis du har tid.

    Det eneste du oppnår med disse (svært underholdende) skribleriene dine er vel å latterliggjøre deg selv. Kanskje, som noen foreslår, det er bedre for deg å oppsøke de seriøse(?) internasjonale forumene.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    25.538
    Antall liker
    69.311
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det er faktisk forbausende mange som fremdeles vil deg vel, og uavhengig av hvordan du behandler folk verbalt i trådene dine, fremdeles er interessert og ønsker å følge med på hva du tenker og viser av fremtidsplaner. Kanskje du skulle gi dem like mye energi og oppmerksomhet som du bruker på innlegg som provoserer deg. Tror faktisk dette over tid ville gitt deg en positiv aha opplevelse. Men bevares, du velger selvfølgelig din egen strategi, men at du gidder og hvilken hensikt det har er utenfor min fatteevne.
     

    Lieng

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    94
    Dere som nå bare driver med skittkasting her; hva er poenget? Hvorfor leser dere i det hele tatt denne tråden? Denne tråden var interessant til slike unødvendige og negative innlegg tok overhånd. Denne tråden og kanskje forumet i sin helhet ville vært bedre om dere ikke deltok aktivt.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    25.538
    Antall liker
    69.311
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Du vet RojohII av og til og i mange tråder kan det gøyalt å skyte fra hoften. Det er faktisk noe av det jeg synes er mest underholdene og kjekt med HFS. Mulig du synes det blir litt for mye lys og varme, for min del er det oppriktighet i det jeg skriver. Uavhengig om det er aldri så velbegrunnet så gir skudd fra hofta i disse trådene meg en dårlig smak i munnen. Så får du bare bli så jævla blendet du vil!
    Hva mente du med skudd fra hofta? Mest underholdende eller dårlig smak i munnen?
    Skudd fra hofta handler ikke om deg, men om mange av innleggene i disse trådene. Resten er et tilsvar til det jeg oppfattet som et sarkastisk svar fra deg til meg på mitt innlegg til Roysen. Enlighten me, hvis det er noe jeg skulle ha misforstått?
    Ingen har mer erfaring i å svare i fylla enn meg, så det er bare å backe off. Sarkasme eller ei.
    Bøyer meg ydmykt og imponert ;)

    Dette blir bare patetisk i en tråd som har nok av disse problemene fra før. Send meg gjerne en pm eller lag en egen tråd så kan vi skjelle hverandre ut av hjertens lyst så lenge vi begge gidder ;)
     

    RojohII

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2011
    Innlegg
    4.427
    Antall liker
    1.854
    Sted
    Karmøy - Rogaland
    Skudd fra hofta handler ikke om deg, men om mange av innleggene i disse trådene. Resten er et tilsvar til det jeg oppfattet som et sarkastisk svar fra deg til meg på mitt innlegg til Roysen. Enlighten me, hvis det er noe jeg skulle ha misforstått?
    Ingen har mer erfaring i å svare i fylla enn meg, så det er bare å backe off. Sarkasme eller ei.
    Bøyer meg ydmykt og imponert ;)

    Dette blir bare patetisk i en tråd som har nok av disse problemene fra før. Send meg gjerne en pm eller lag en egen tråd så kan vi skjelle hverandre ut av hjertens lyst så lenge vi begge gidder ;)
    Stupid! Hvorfor bøyde du ikke bare av? Hvorfor gav du ikke bare faen? I beste fall kan du skylde på fylla. Idiot!
     

    Trane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Innlegg
    8.239
    Antall liker
    7.124
    Torget vurderinger
    4
    Mitt siste ord i denne tråden.
    Når du beskriver tråden som din ønskeliste hvor man får se hva som blir realisert, da kan du ikke etterpå skjelle ut folk for å kalle det drømmer.
    Det har jeg aldri gjort. Jeg har skrevet nøyaktig det motsatte - at jeg forvener respekt og seriøsitet på linje med alle andre som legger frem sine planer om sine anlegg.

    Mvh
    Roysen

    Som jeg skrev handler dette om å drømme litt. Jeg kommer aldri til å sitte med tre platespillere i hvert anlegg. Det er samleren i meg som ønsker det slik. Det ender nok opp med en spiller i hvert anlegg til slutt tenker jeg.


    Mvh
    Roysen
    ...
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Som jeg skrev handler dette om å drømme litt. Jeg kommer aldri til å sitte med tre platespillere i hvert anlegg. Det er samleren i meg som ønsker det slik. Det ender nok opp med en spiller i hvert anlegg til slutt tenker jeg.


    Mvh
    Roysen
    ...
    Dersom jeg hadde visst at det skulle være så vanskelig å lese norsk burde jeg nok aldri ha skrevet det der. Sitatet ditt gjelder ene og alene platespillerne som da er omtalt i det ene innlegget. Det jeg har reagert på er at de andre innleggene mine i tråden som seriøst omtaler de tre anleggene jeg jobber med også skal omtales som drømmer og ønskelster uten rotfeste i den virkelige verden.

    Trodde faktisk bedre on deg, Trane.

    Mvh
    Roysen
     

    McLaren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    1.911
    Antall liker
    275
    Torget vurderinger
    11
    Heo Roy Ove. Jeg vet ikke om du bevist unngår å svare meg, ikke vet riktig enda, har mottet eller hva status er. Jeg har bare lurt på når du har Q7 nr.2 på plass igjen. Jeg skal ikke si noe til deg vedrørende hva du bør gjøre med hva, men hva er status her?

    Dette er mitt siste og tredje eller fjerde gang jeg forsøker å rette opp tråden og fiske ut litt info om hva denne tråden omhandler. du trenger som du har sagt før bevise noe som helst for meg, men ett kort svar hadde vært trivelig mellom alle slagene som foregår her nå.
     

    ELEL6200

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.08.2004
    Innlegg
    1.434
    Antall liker
    117
    Kanskje du burde fulgt ditt eget råd. Du får ett sleivspark og så reagerer du akkurat slik du råder Roysen til å ikke gjøre.
    Kanskje det ikke er så lett når det er du som må tåle steken? Selvsagt i beste mening:)

    Det er faktisk forbausende mange som fremdeles vil deg vel, og uavhengig av hvordan du behandler folk verbalt i trådene dine, fremdeles er interessert og ønsker å følge med på hva du tenker og viser av fremtidsplaner. Kanskje du skulle gi dem like mye energi og oppmerksomhet som du bruker på innlegg som provoserer deg. Tror faktisk dette over tid ville gitt deg en positiv aha opplevelse. Men bevares, du velger selvfølgelig din egen strategi, men at du gidder og hvilken hensikt det har er utenfor min fatteevne.
     
    D

    Dåbbel J

    Gjest
    Det har jeg aldri gjort. Jeg har skrevet nøyaktig det motsatte - at jeg forvener respekt og seriøsitet på linje med alle andre som legger frem sine planer om sine anlegg.

    Mvh
    Roysen

    @Roysen - forventer du respekt? Hvorfor??

    Livet har lært meg at skal enn få respekt, så er det noe enn må gjøre seg fortjent til.

    Og jeg kan ikke på noen som helst måte se hvorfor du skal forvente respekt.



    /JR
     

    Crusty

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.09.2012
    Innlegg
    3.110
    Antall liker
    1.840
    Sted
    Horten
    Det har jeg aldri gjort. Jeg har skrevet nøyaktig det motsatte - at jeg forvener respekt og seriøsitet på linje med alle andre som legger frem sine planer om sine anlegg.

    Mvh
    Roysen

    @Roysen - forventer du respekt? Hvorfor??

    Livet har lært meg at skal enn få respekt, så er det noe enn må gjøre seg fortjent til.

    Og jeg kan ikke på noen som helst måte se hvorfor du skal forvente respekt.



    /JR
    Og der ble spikeren truffet på hodet. Godt sagt.

    Så man skal la være å respektere andre inntil de har fortjent det? Håper ikke alle mener dette!
    Nei, du misforstår. Jeg har null problem med å respektere folk. Bortsett fra de som krever respekt.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    25.538
    Antall liker
    69.311
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kanskje du burde fulgt ditt eget råd. Du får ett sleivspark og så reagerer du akkurat slik du råder Roysen til å ikke gjøre.
    Kanskje det ikke er så lett når det er du som må tåle steken? Selvsagt i beste mening:)

    Det er faktisk forbausende mange som fremdeles vil deg vel, og uavhengig av hvordan du behandler folk verbalt i trådene dine, fremdeles er interessert og ønsker å følge med på hva du tenker og viser av fremtidsplaner. Kanskje du skulle gi dem like mye energi og oppmerksomhet som du bruker på innlegg som provoserer deg. Tror faktisk dette over tid ville gitt deg en positiv aha opplevelse. Men bevares, du velger selvfølgelig din egen strategi, men at du gidder og hvilken hensikt det har er utenfor min fatteevne.
    Du har helt rett, og tenkte faktisk litt på akkurat det i går kveld. På den annen side har jeg vel aldri sagt det var lett eller at jeg kan gå på vannet :)
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Holy shitfuck!

    Fascinerende lesning disse siste sidene. Metakrangling til nye høyder. Undeholdningsverdien er skyhøy, men enkelte ganger er det snart på grensen til skremmende det hele.

    Bare lurer på om samtlige andre moderatorer er sjuke også? Siden alvorlige personangrep for gå fullstendig upåaktet hen. På den annen side, kanskje de bare sitter på gjerdet , bevitner galskapen, og innser at slaget er tapt - her er det intet at gjøre.

    Tipper tråden raser fra 20 til 12-15 sider om den blir moderert.

    dead moon.jpg
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Hei Roysen.Jeg vet ikke om du bevist unngår å svare meg, ikke vet riktig enda, har mottet eller hva status er. Jeg har bare lurt på når du har Q7 nr.2 på plass igjen. Jeg skal ikke si noe til deg vedrørende hva du bør gjøre med hva, men hva er status her?

    Dette er mitt siste og tredje eller fjerde gang jeg forsøker å rette opp tråden og fiske ut litt info om hva denne tråden omhandler. du trenger som du har sagt før bevise noe som helst for meg, men ett kort svar hadde vært trivelig mellom alle slagene som foregår her nå.
    McLaren, tiltal meg aldri med annet enn mitt nick her inne på HFS. Dersom du ikke forstår hvorfor foreslår jeg at du spør KV. Svaret på spørmålet ditt er at jeg for lengst har gitt opp tråden og vil ikke svare på noe seriøst her.

    Mvh
    Roysen
     
    Sist redigert:

    ELEL6200

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.08.2004
    Innlegg
    1.434
    Antall liker
    117
    Det mest skremmende med denne tråden er etterhvert ikke Roysen. For meg er det alle som vil det beste for Roysen og hans sykdom. På tross av dette akseptere de ikke hans ønsker og blir provosert av hans drømmer og tanker fordi han ikke velger det som er naturlig for dem selv.


    Hva er det med dere, må dere gå i flokk og nærmest finkjemme Roysens innlegg for noe man kan ta han på, dette kun for å få litt underholdning. Kan dere ikke bare la være å skrive om dere ikke aksepterer hans valg. Ja, Roysen går raskt til "angrep", men det vet dere. Hvorfor ikke bare holde seg unna da?


    Det verste er at "angrep" og spekulasjoner om Roysen er akseptert som greit her inne. Jeg savner evnen til raushet, forståelse, empati og evnen til å godta andres valg og reaksjonsmønster selv om de strider mot din egen oppfatning om hva som er greit. Disse trådene om drømmer gjør dessverre HIFI sentralen til en litt tristere plass...... For meg.
    Når det etterhvert er 20000 idioter mot 1 idiot, så grenser dette opp mot mobbing.
    Dette er mitt andre innlegg i tråden og vil bli mitt siste, hilsen idiot nr 20002
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Til dette med respekt er jeg selvsagt helt enig. NÅ er det vel INGEN i denne tråden som fortjener noen respekt. Situasjonen var dog en ganske annen når jeg for noen dager siden tok den frem igjen og begynte å fortelle at jeg jobbet med å realisere anlegget beskrevet i tråden. Da fortjente jeg den samme respekt som alle andre som presenterer sine anlegg her inne i forhold til å bli tatt på alvor. Det fikk jeg ikke og da skle tråden ut i den form den har nå.

    Mvh
    Roysen
     
    Sist redigert:

    McLaren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    1.911
    Antall liker
    275
    Torget vurderinger
    11
    Heo Roy Ove. Jeg vet ikke om du bevist unngår å svare meg, ikke vet riktig enda, har mottet eller hva status er. Jeg har bare lurt på når du har Q7 nr.2 på plass igjen. Jeg skal ikke si noe til deg vedrørende hva du bør gjøre med hva, men hva er status her?

    Dette er mitt siste og tredje eller fjerde gang jeg forsøker å rette opp tråden og fiske ut litt info om hva denne tråden omhandler. du trenger som du har sagt før bevise noe som helst for meg, men ett kort svar hadde vært trivelig mellom alle slagene som foregår her nå.
    McLaren, som alle andre forventer jeg at du tiltaler meg med mitt nick og ikke med virkelig navn. Svaret på spørmålet ditt er at jeg for lengst har gitt opp tråden og vil ikke svare på noe seriøst her

    Mvh
    Roysen
    Du forventer at jeg tiltaler deg med ditt nick? Er vi der nå?

    (det er ikke så lenge siden du benyttet hele navnet ditt i signaturen)

    Jeg foreslår at denne tråden stenges eller slettes. Her inne skapes intet godt lenger. Om tråden ikke skal være seriøs på noen måte har den vel heller ikke noe her å gjøre. Dette regner jeg du er passelig enig i. Synd du har brukt såpass mye tid på den.

    Trist retning dette har tatt.

    Lars
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    McLaren,

    Skjerpings! Ikke alt jeg skriver som er negativt ladet. Det er en grunn til at vi har nick her inne og det har ikke noe med ditt og mitt forhold til hverandre. Jeg har mye verdifult utstyr som står her og innbrudd er ingen utenkelig situasjon dersom folk finner ut hvem jeg er. Mitt fornavn er ganske uvanlig og gjør den jobben lett når du sprer det ut i offentligheten. Kan du korrigere det innlegget umiddelbart?

    Jeg er helt enig i at tråden er uten verdi og burde enten stenges eller modereres kraftig. Ingen av delene kan jeg få gjort, så ingen grunn til å ta meg for det.

    Mvh
    Roysen
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn