Jeg hadde planlagt å starte en ny tråd om dette anlegget når anlegget var på plass. Nå tar leveransen av høytalerne lenger tid enn opprinnelig planlagt og jeg er derfor litt utålmodig i forhold til å få anlegget på plass. Jeg tenker nå at noe av den utålmodigheten kan kureres ved å starte denne tråden tidligere og presentere anlegget, tankene rundt og samtidig få litt tilbakemeldinger og innspill.
Er dette av interesse eller burde jeg vente til anlegget er på plass for å rapportere med bilder og inntrykk for at dette skal bli en interessant tråd for andre enn meg?
Mvh
Roysen
Dette er for meg et helt legitimt, fullt forståelig utgangspunkt og grunnlag for å skape en ny, egen tråd, i ekte "min-tråd-ånd".
Det du begynner med å si er at du har valgt din egen variant av "utpakkingstråd" fordi du blant annet er utålmodig, og får luftet og "kurert" dette ved å dele av deg selv og dine tanker. At du har tålmodighet av en annen verden avspeiles vel best i din venting på de enorme SOTA rør-ampene fra USA. Jeg hadde ikke klart å sitte stille; jeg hadde reist over, sittet på konstruktørens rygg og peiset på til han var ferdig

Men det er meg.
Du er deg, og takk for det: det du betyr for mange av oss her på HFS er at du viser at det er mulig å "eie garsjen", at det ikke er snakk om penger (alene) men om en brennende interesse for musikk og anlegg, og hvor du selv innser din egen begrensing.
Slik jeg leser ditt første innlegg, er det anlegget du har/bestilt/snart får som er temaet - ikke innspill a la DIY & hvor mye penger bruker du, egentlig. Slike innspill kaller jeg utidighet, og bør egentlig være slettet - i alle fall ignorert.
Det du i klartekst ber om, og fra de som har noe positivt (men gjerne kritisk, egenerfart), er noe som kan berike din venteperiode.
Simple as that.
Hvis du stenger tråden din vil du indirekte gjøre knefall for de som ikke så dine intensjoner med å starte feel-good tråden.
Tror det er godt liv i tråden fremdeles, intensjonen din ... og medlemmers higen etter SOTA-impulser.
Cheers!
JackX