Har du dårlig erfaring med LM? eller kanskje veldig god erfaring med AyonHadde mye heller kjøpt Ayon før noe som helst i fra LM
O
Har aldri fått helt taket på LM sitt design,Ayon ser jo 100 ganger bedere utHar du dårlig erfaring med LM? eller kanskje veldig god erfaring med AyonHadde mye heller kjøpt Ayon før noe som helst i fra LM
O
mvh
Der er vi veldig forskjellige Ove, digger det industrielle designet til LM Og gratulerer med flott forsterker jorwedHar aldri fått helt taket på LM sitt design,Ayon ser jo 100 ganger bedere utHar du dårlig erfaring med LM? eller kanskje veldig god erfaring med AyonHadde mye heller kjøpt Ayon før noe som helst i fra LM
O
mvh
O
Det er jo lov det,FrankDer er vi veldig forskjellige Ove, digger det industrielle designet til LM Og gratulerer med flott forsterker jorwedHar aldri fått helt taket på LM sitt design,Ayon ser jo 100 ganger bedere utHar du dårlig erfaring med LM? eller kanskje veldig god erfaring med AyonHadde mye heller kjøpt Ayon før noe som helst i fra LM
O
mvh
O
mvh
Du er hjertelig velkommen, Gunner!Ah, se der, ja. O' hjerte, brist ikke :'(!
Men grattis, min gode mann
Skjønnheten og...! :-X . Det er helt merkelig at den får Spendorene til å synge så vakkert. 82 db følsomhet er jo helt uhørt sammen med SET, selv om vi snakker om 20w med stiv power her. Men funker det, så funker det! Må nesten ta en tur bort og sjekker selv med egne ører, hehehe!
Det skal bli spennende å se hva dine neste trekk er. Hva med AN/E, Final osv. Eller slår du deg til ro og beholder Ayon og Spendor... (fat chance!)
Uansett, smellvakker sak, som spiller enda vakrere. Dessuten rimelig å drifte. Synd ikke flere har opplevd den. For de pengene får man LM, Prima Luna osv på brukten. Helt vilt på tenke på, synes jeg, men markedet bestemmer, seff
Har aldri fått helt taket på LM sitt design,Ayon ser jo 100 ganger bedere utHar du dårlig erfaring med LM? eller kanskje veldig god erfaring med AyonHadde mye heller kjøpt Ayon før noe som helst i fra LM
O
mvh
O
Takk for det. Den spiller overraskende godt.Der er vi veldig forskjellige Ove, digger det industrielle designet til LM Og gratulerer med flott forsterker jorwedHar aldri fått helt taket på LM sitt design,Ayon ser jo 100 ganger bedere utHar du dårlig erfaring med LM? eller kanskje veldig god erfaring med AyonHadde mye heller kjøpt Ayon før noe som helst i fra LM
O
mvh
O
mvh
Ok, la oss si at utseendet er smak og behag. Fair enuff . LM har jeg hatt før (LM219ia) og elsket designet, om enn på en annen måte enn smukke ayon Spark, og byggekvaliteten til LM219ia er absolutt ikke til å kimse av. Jeg eier gjerne LM igjen, jeg!Der er vi veldig forskjellige Ove, digger det industrielle designet til LM Og gratulerer med flott forsterker jorwedHar aldri fått helt taket på LM sitt design,Ayon ser jo 100 ganger bedere utHar du dårlig erfaring med LM? eller kanskje veldig god erfaring med AyonHadde mye heller kjøpt Ayon før noe som helst i fra LM
O
mvh
O
mvh
Hei - det er jorwed vi snakker om da ! Sorry jorwed , jeg måtte bare Grattis med lekker amp. Jeg får komme meg opp bakken og sjekke ut herligheten en dag.Gratulerer med superfin Ayon.
Regner med at denne nå blir stående til Ragnarok.
Du får hive deg på sykkelen. Hjemme kontor i dag og på torsdag. Alt etter det er som kjent risikosport ift om alt står herHei - det er jorwed vi snakker om da ! Sorry jorwed , jeg måtte bare Grattis med lekker amp. Jeg får komme meg opp bakken og sjekke ut herligheten en dag.Gratulerer med superfin Ayon.
Gratulerer med superfin Ayon.
Det var nok ikke meg men har en idé om hvem det kan ha vært. Kan jo legge til at jeg ikke akkurat er noe stor tilhenger av pulverkaffe da.Bra at kaffen besto testen. Husker ptb (tror det var han..?) ønsket meg god bedring ang kaffe for en tid tilbake da jeg fortalte at jeg drikker oftest pulverkaffe.
Nå er det nykvernet presskanne kaffe som gjelder.
Ja, kanskje det var mannen under broen? impulseDet var nok ikke meg men har en idé om hvem det kan ha vært. Kan jo legge til at jeg ikke akkurat er noe stor tilhenger av pulverkaffe da.Bra at kaffen besto testen. Husker ptb (tror det var han..?) ønsket meg god bedring ang kaffe for en tid tilbake da jeg fortalte at jeg drikker oftest pulverkaffe.
Nå er det nykvernet presskanne kaffe som gjelder.