Evo III
Hertugen
Jævla manneludder er duServitriser har ikke råd til å kjøpe M5er, Ferrarier og Toskebokser til meg. Uintressant!
Jævla manneludder er duServitriser har ikke råd til å kjøpe M5er, Ferrarier og Toskebokser til meg. Uintressant!
Så bra. Litt som Airbag møter Madrugada på en rolig søndagTakk for anbefaling Den falt i smak her på godet
Pøh, det der er bare lureri for å tuske til seg tjommier som kan hjelpe deg å bære. Busted!Tok like godt å holdt av bord på hotell restauranten for fredagen kl 20 om noen vil henge seg på. Vi er 4 så langt. Plass til 10
Husk middagen på lørdag også
Rundt og rundt er like langt!
Jeg blir gjerne med på indisk lørdagen. Det er notert, min gode mann :)www.hifisentralen.no
Holder fredagen litt mer åpen. Er litt i tankeboksen om hvor middag på fredag skal gafles nedpå...Pøh, det der er bare lureri for å tuske til seg tjommier som kan hjelpe deg å bære. Busted!
Da kan det nok tenkes jeg svinger innom som i fjor. Og som i fjor, er nok desverre dårlig til å bære...Tok like godt å holdt av bord på hotell restauranten for fredagen kl 20 om noen vil henge seg på. Vi er 4 så langt. Plass til 10
Husk middagen på lørdag også
Rundt og rundt er like langt!
Jeg blir gjerne med på indisk lørdagen. Det er notert, min gode mann :)www.hifisentralen.no
@MakkinToskenMister oversikten her, men noterer meg følgende:
@Hifi&Vinyl
@Evo III
@GunnarS
@jbh
Stig
@Atlerovik
@Retep
@hifi.vinyl
@MB-S124
@duc916
@theshy?
Noen som savner seg selv?
Nå er jo @rama og @Audiophile sin gjeng der sammen med oss, så det blir kjentfolk all over
Ja, hvor er jeg?Mister oversikten her, men noterer meg følgende:
@Hifi&Vinyl
@Evo III
@GunnarS
@jbh
Stig
@Atlerovik
@Retep
@hifi.vinyl
@MB-S124
@duc916
@theshy?
Nå er jo @rama og @Audiophile sin gjeng der sammen med oss, så det blir kjentfolk all over
Det er nettopp det! HVOR er du??!Ja, hvor er jeg?
En gjeng med middelmådigheter! De tøffe gutta lader for WarszavaMister oversikten her, men noterer meg følgende:
@Hifi&Vinyl
@Evo III
@GunnarS
@jbh
Stig
@Atlerovik
@Retep
@hifi.vinyl
@MB-S124
@duc916
@theshy?
Vi skulle også ønske at du var med oss i helgen, men du får trøste deg med Polski-turEn gjeng med middelmådigheter! De tøffe gutta lader for Warszava
Middelmådigheter... Phøy..En gjeng med middelmådigheter! De tøffe gutta lader for Warszava
Jeg har 3-4 plasser igjen. Du er velkommen til å fylle dem opp om dere blir fleredet var da voldsomt til apetitt på middelmådig masala og feillagret rødvin hos audioter av alle slag.
vi kommer til å rocke det huset.
og hotellbaren kommer til å stinke punjab i ukesvis etterpå.
fullt på på bordet mitt nå, så jeg får sparke folk over til deg hvis flere henger seg på.
du har både mer plass og større hjerterom enn meg, og er dessuten en hyggeligere fyr og kjekkere å se til.
Kjenner på lysten til å sette meg i bilen, men jeg er jo en lat jævel!Vi skulle også ønske at du var med oss i helgen, men du får trøste deg med Polski-tur
Helt enigMiddelmådigheter... Phøy..
Tenker det er greit du holder deg hjemme.Helt enig
Jepp, må vaske huset og høre på noe Smokie.Tenker det er greit du holder deg hjemme.
Mener du vi skal sitte med restene hans?Jeg har 3-4 plasser igjen. Du er velkommen til å fylle dem opp om dere blir flere
Du får kose deg med Chris og husvask.Jepp, må vaske huset og høre på noe Smokie.
Har du sett de han vanker med eller?! Blir en automatisk upgrade fra oss tenker jegMener du vi skal sitte med restene hans?
Har du sett de han vanker med eller?! Blir en automatisk upgrade fra oss tenker jeg
Kom igjen, Karmis!Kjenner på litt misunnelse. Skulle gjerne vært i Horten i helgen. Kanskje ikke så mye for å bruke mye tid på overfylte rom (hadde nok nøyd meg med søndagen), men heller for noen øl og indisk med kjentfolk. God tur, Jørgen og alle jeg kjenner
Avtale, gitt at du også holder meg tilbake hvis du ser tendenserHahaha! Jeg stoler på at du holder meg tilbake skulle du se tendensene
Her i huset spiller den fortsattVis vedlegget 397136
Vakker arm og vakker spiller. Dynavectoren er vel kjent for de fleste, men den Le Tallec hadde jeg ikke hørt om!
Herlig spiller! GrattisHer i huset spiller den fortsatt
Vis vedlegget 859270