jorwed_
Audio Arkeologen
Noen som husker hva det Johnny Cash albumet som @MalaAudio ofte bruker som demo heter? Mulig det var et tribute album? Åpningen er med en dyp og mektig vokal uten instrumenter….
Tipper det er denne :Noen som husker hva det Johnny Cash albumet som @MalaAudio ofte bruker som demo heter? Mulig det var et tribute album? Åpningen er med en dyp og mektig vokal uten instrumenter….
Knopler har gjort mye fett..
Tenkte å svinge meg på sykkelen en tur....tenkte å svinge nedom ski om en drøy times tid.
møter jeg noen kjentfolk der?
hørte at jorwed kommer til å sette frem fluktstoler og utebar med free drinks, slik at kundene kan sitte og slarve i påskesola.
Kommer jegTenkte å svinge meg på sykkelen en tur....
Er dette den du har? Husker jeg likte den godt :>)origin live enterprise mk4
nei, det er modellen over.Er dette den du har?
Du vet hvilken arm jeg synes er vakrest og best, og den hadde passet fint til den noe stramme linjen din EMT har. For all del, jeg vet du er uenig, og det finnes mye annet som kan passe også, som feks Bokrand AS 230 .
Bare å bla her https://www.hifisentralen.no/forumet/threads/verdens-vakreste-tonearmer.27275/page-7
Bokrand AS 230Du vet hvilken arm jeg synes er vakrest og best, og den hadde passet fint til den noe stramme linjen din EMT har. For all del, jeg vet du er uenig, og det finnes mye annet som kan passe også, som feks Bokrand AS 230 .
Bare å bla her https://www.hifisentralen.no/forumet/threads/verdens-vakreste-tonearmer.27275/page-7
EMT-spilleren din har fremdeles et "proff look" selv om det er gjort en del med den mht farge osv.Da er stereo valg ut og bært i hus. Jeg mangler bare en detalj. Tonearm.....
Dere har sikkert sett spilleren før, men den har altså ikke hatt tonearm før.
Jeg har gått meg litt fast i valg av arm og ber om innspill
Jeg legger gjerne litt penger i det men setter ikke ett budsjett her.
Hvilken arm ville passet visuelt på denne spilleren? Reed 3P armen er solgt. Den var i Gull/Tre og det var ikke så pent...
Spilleren skal stå hjemme hos meg.
Vis vedlegget 912553
Vis vedlegget 912554 Vis vedlegget 912555
Vi prøver i morgen ettermiddag1Hvilken ettermiddag trommes det sammen folk hos deg slik at jeg kan komme og få treffe litt sentralen folk?
Er på ski fram til torsdag