TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ja, jeg skjønte den, men det blir sikkert en råd. KEF may be?EVO mente nok resten av anlegget mitt her hjemme Man ja, blir nok er råd
Ja, jeg skjønte den, men det blir sikkert en råd. KEF may be?EVO mente nok resten av anlegget mitt her hjemme Man ja, blir nok er råd
KEF KM1 blir nok litt ambisiøst selv for meg og min lille stueJa, jeg skjønte den, men det blir sikkert en råd. KEF may be?
He he, du har jo et annet valg? Aktive (mener det er KEF)KEF KM1 blir nok litt ambisiøst selv for meg og min lille stue
Selv om det blir mer å mer aktive greier så vil nok ikke det ta heeelt over med det førsteHehe, skal vel ikke le av det. Det er jo den veien verden går Men KEF LSX er å trekke strikken litt vel langt
Sant nok, men så går dette prosjektet så sakte at det er umulig å forutsi hvilken teknologi som er ledende når jeg er klarSelv om det blir mer å mer aktive greier så vil nok ikke det ta heeelt over med det første
Det med barnlig glede vet jeg hvordan er. Kjenner på det akkurt nå!Jeg tenker det er lett for at man mister litt gangsyn og ikke gleder seg over alle de fine øyeblikk i livet. Som det å pakke opp nye, blanke gaver til seg selv Ville bare vise at jeg pakket opp Silver Meister med en barnlig glede. Mine døtre himlet med øynene og kameraet på telefonen klikket villig vekk Ha en gnistrende dag! Ryktene sier jeg får besøk både av adelen, noen fra byen som ligger mellom noe og ett Hull som Knapt er ett sted Lover bra
Vis vedlegget 991770
Og snart kommer EMT pickupen også! Er det noen sak?! Bliss…
Ja hvordan låter den Røde Baron. Passer med last 240 Ohm har jeg hørtHei på deg mr. Dette er vel å drømme stort eller???
McIntosh MA-7000
This is the most powerful integrated amplifier that McIntosh has ever manufactured! At 250 watts per channel, it will drive any speaker to it's fullest potential filling your room with the most life like sound which was thought to only be possible with seperate components. Among the many...www.finn.no
Det er så rått hva Elektronisk Bureau har prestert med den snurra-Estestisk/teknisk mesterverk
Ja, den er veldig blingLiker det. Mulig bytte Headshell.. blir litt bling?
Den er basert på en EMT 938 fra NRKHva slags spiller er dette?
Vedde?Den er ikke til salgs.
Aha, tak for oppklaringen. Spennende. NRK sider du?Den er basert på en EMT 938 fra NRK
Her er litt info i en tidligere annonse. Den er ikke til salgs.
Butikk - Hifi&Vinyl presenterer 938.2 Ny pris! 15.000,- avslag!
"Verdens beste direktedrevne drivverk" er nå også blitt ett av de vakreste :) Spilleren er en av to spillere laget i et samarbeid mellom Hifi&Vinyl og Elektronisk Bureau og baserer seg på en fult ut restaurert EMT 938. Ønsket om å beholde...www.hifisentralen.no
Prove me wrong, DudeVedde?
Den spede begynnelse:Aha, tak for oppklaringen. Spennende. NRK sider du?
Wow! Ja, der har du den. Hvem var det som bygde disse opprinnelig for NRK?Den spede begynnelse:
Vis vedlegget 1008316
Virkelig hyggelig å se den armen i bruk!
EMTWow! Ja, der har du den. Hvem var det som bygde disse opprinnelig for NRK?
Vedder 50k på at den ikke blir solgt til deg for 50kDen er god, vedder 50k, vedder du mot?
250 W er i småtings afdelingen.Hei på deg mr. Dette er vel å drømme stort eller???
McIntosh MA-7000
This is the most powerful integrated amplifier that McIntosh has ever manufactured! At 250 watts per channel, it will drive any speaker to it's fullest potential filling your room with the most life like sound which was thought to only be possible with seperate components. Among the many...www.finn.no
Ca.25k for dyr og er vel heller ikke blant de mest vellydende integrerte fra MCintosh? Og-quote Nelson Pass,: what's the point of 250W if the first watt doesn't sound good?250 W er i småtings afdelingen.
Ja, alt for liten.. minst 150w for lite i vær kanal.250 W er i småtings afdelingen.