Dyret
Hi-Fi freak
Trivelig var det virkelig. Du får bli sittende litt lenger neste gang da vet du ;-)Hyggelig å sees i dag! Selv om det ble kort fra min side!
Trivelig var det virkelig. Du får bli sittende litt lenger neste gang da vet du ;-)Hyggelig å sees i dag! Selv om det ble kort fra min side!
Absolut! Barnevakt er en utfordring av og tilTrivelig var det virkelig. Du får bli sittende litt lenger neste gang da vet du ;-)Hyggelig å sees i dag! Selv om det ble kort fra min side!
Kjenner til det ja.Absolut! Barnevakt er en utfordring av og tilTrivelig var det virkelig. Du får bli sittende litt lenger neste gang da vet du ;-)Hyggelig å sees i dag! Selv om det ble kort fra min side!
Har solgt i alle fall en av de preampene da jeg jobbet på Boahs Kopervik på åttitallet. På den tiden var jeg mindre opptatt av lyspærer enn jeg er i dag, og mener å husker at dette var en av mine egne "drømmerforsterkere". Selv lørdagsjobb på Boahs var ikke nok for en gymnasiast til å kjøpe slikt nytt. Det ble gammel amerikansk pre fra GAS isteden på meg.Driver å vrir og vrenger på en TD-125 om dagen. Må bytte kondensatorer, men har trua! Den blir bra. I påvente av deler har jeg begynt på plinth. Det er i utgangspunktet helt og fint. Pusser litt på det i dag og setter det inn med litt Liberon olje. Tenker det gjør susen. Må ta armen (SME 3009 SII) i morgen. Den kom i døren med en Grado F-9+ pick up. En jeg ikke kjenner så godt til, så den må testes før dom faller
Ny Luxman inn i kjeden i dag. C-120A. Enkel og god pre med både MM og MC inngang.
Vis vedlegget 401162
Selv "transvestittene" blant oss er nyttige når jeg kommer til det stadiet, for da er rør vs transe et fordums stadium der valget er gjort av en annen person enn meg i praksis. Det er pre som ender som det svakeste leddet i kjeden når helgen er omme hvis alt går bra, og så kan vi begynne å diskutere en passende DAC til strømming etter at pre har fått en ny løsning. Men travelt har jeg det som jeg har nevnt tusen ganger før ikke, så det blir nok ikke asylets mest aktive tråd i lengden. Kanskje mer om musikk og kaffe enn nye produkter som skal inn dørene etterhvert som tiden går.Baluba: Det er det vi er her for...
Slapp'a, her er vi alle fordomsfrie. Hva du velger fungerer sålenge det er samsvar i valgene. SF og stor og maktfull transe er et naturlig valg, for eksempel. Selv om jeg personlig beveger meg i andre retninger. Fri sex og alt gratis er jo mitt motto.Følger med deg, Baluba...ingen fare..så lenge du ikke setter meg i den båsen..hehe..
Du må huske på at ordene kom fra et rørhode som meg, og jeg liker jo å bruke litt artige og ordmalende uttrykk for å beskrive den andre leiren som vennskapelig erting. Gud skal vite vi rørhoder får gjennomgå for vårt kjærlige forhold til lyspærer i benkene våre.SF og stor transe høres veldig rart ut
18 push pull rørwatt tilsvarer 35 transistorwatt ifølge Allen Hendry... Jeg har 60 fyrrige av arten.Jorwed, Baluba: Jo..men av og til må dere pinadø behandles- høyst vennskapelig, selvsagt- som et høyttalerelement på ekstra høy dempefaktor Med masse watt i ryggen..
Blir spennende å følge med på baluba! Og egen tråd er bare hyggelig Ser frem til det.Har solgt i alle fall en av de preampene da jeg jobbet på Boahs Kopervik på åttitallet. På den tiden var jeg mindre opptatt av lyspærer enn jeg er i dag, og mener å husker at dette var en av mine egne "drømmerforsterkere". Selv lørdagsjobb på Boahs var ikke nok for en gymnasiast til å kjøpe slikt nytt. Det ble gammel amerikansk pre fra GAS isteden på meg.Driver å vrir og vrenger på en TD-125 om dagen. Må bytte kondensatorer, men har trua! Den blir bra. I påvente av deler har jeg begynt på plinth. Det er i utgangspunktet helt og fint. Pusser litt på det i dag og setter det inn med litt Liberon olje. Tenker det gjør susen. Må ta armen (SME 3009 SII) i morgen. Den kom i døren med en Grado F-9+ pick up. En jeg ikke kjenner så godt til, så den må testes før dom faller
Ny Luxman inn i kjeden i dag. C-120A. Enkel og god pre med både MM og MC inngang.
Vis vedlegget 401162
Litt uortodoks med transe-pre og rør i power, normalt velger man omvendt. Men når jeg husker tilbake til åttitallet så var faktisk rør i power og transe-pre planen i en lang periode. Whatever floats your boat, for å si det slik. Låter gromt gjør det nok uansett.
Btw: litt mellom oss gutta i denne tråden, jeg har faktisk intensjon om å kjøpe "nye" høyttalere i helgen, hvis vær og alt annet er på min side. Må nemlig avgårde en liten kjøretur for å gjøre handelen. Hva det blir kommer jeg ikke til å avsløre før handelen er i hus, men hvis det blir handel så blir det også en anleggstråd på meg snart. For da trengs virkelig andres innsikt for å komme enda nærmere nirvana.
Jeg har jo klasse A transe må du huske spiller ringer rundt MA 6900Åhh Var det sånn
Høres fortreffelig ut hos Evo i alle fall.
Hadde SF Domus Grand Piano på MA6900 for en stund siden. Låt fortreffelig det!
Åja den grå med det rare iHe he, du sier noe der!
PS. Ryddet i boden i dag og fant en grå koffert som er din! Hadde helt glemt den EVO! Kommer innom deg en av dagene med den
J
Ikke mange som har det gittSkikkelig rare saker. Kommer til og med med teleskopstativ!
Har hørt den før, men ingen har noensinne presentert det regnestykket....18 push pull rørwatt tilsvarer 35 transistorwatt ifølge Allen Hendry... Jeg har 60 fyrrige av arten.
Er ikke så viktig, men det er de kravene han presenterer som minstemål for å drive hans konstruksjoner. Jeg synes bare det er litt morsomt å slenge ut slikt fra tid til annen.Har hørt den før, men ingen har noensinne presentert det regnestykket....18 push pull rørwatt tilsvarer 35 transistorwatt ifølge Allen Hendry... Jeg har 60 fyrrige av arten.
Og litt morsomt skal vi jo ha detEr ikke så viktig, men det er de kravene han presenterer som minstemål for å drive hans konstruksjoner. Jeg synes bare det er litt morsomt å slenge ut slikt fra tid til annen.Har hørt den før, men ingen har noensinne presentert det regnestykket....18 push pull rørwatt tilsvarer 35 transistorwatt ifølge Allen Hendry... Jeg har 60 fyrrige av arten.
Jepp - forsåvidt riktig det. Men hvorfor avgir ikke en gammel løen panelovn like mye varme som en ny fresh en, selvom den bælmer mer strøm.Watt er watt !!!
O