6 Dollar Shirts | 6 Dollar ShirtsTerje-A: Hvor har du henta den nederste T-skjorta der??
Mulig den er utgått, jeg kjøpte for et par år siden.
|
6 Dollar Shirts | 6 Dollar ShirtsTerje-A: Hvor har du henta den nederste T-skjorta der??
De er seriøse, sender kjapt.Der var det mye bra! Bare så synd det er så kort tid til jul. Elllers hadde du løst hele julelista mi nå, Terje-A..
Takker. Det eneste aberet er at det kan vise seg nødvendig med en ommøblering i nærmeste framtid. Jeg får nok avstand til bak og sidevegger slik det er nå, men er redd at lytteavstanden vil svekke slaglengden til bassen. Men jeg har plass bare jeg forandrer litt på ting. 8)Gratulerer, Baluba! Det kan fort vise seg å være en klok beslutning!....bare Brækhus har vært i ringen.
TKO! ;DDet er sånt man må ta seg tid til, ja.. Brækhus blir liggende på boksen for all framtid..hu grisebanker nok Mathis..
Hei. Se PMJorwed: Tør man spørre hvor du har den 318en på Torget fra?
Jeg har ingen personlig erfaring, men et par slike og en god SET så er du vel i havn? 8)Akkurat nå spilles det musikk på Apple iPod Hifi. Via mobiltelefon. Sukk. Ga opp KEF. Hadde ikke tålamod til å styre med de. Penger i dass, men de var lettsolgte.
Noen som har erfaringer med The Last Ones Omega høyttalere? Fulltone sak med 95db følsomhet.
SUPER ALNICO MONITOR
Husker ikke din gamle lenger, så det er greit.Måtte skifte avatar.... Sykt mange copycats....
THE ORIGINAL![]()
Blitt gammel og glemsk eller er det ett tegn på at jeg ikke er viktig for deg?Husker ikke din gamle lenger, så det er greit.Måtte skifte avatar.... Sykt mange copycats....
THE ORIGINAL![]()
![]()
Begge deler, tror jeg.Blitt gammel og glemsk eller er det ett tegn på at jeg ikke er viktig for deg?Husker ikke din gamle lenger, så det er greit.Måtte skifte avatar.... Sykt mange copycats....
THE ORIGINAL![]()
![]()
![]()
Takk for tips. Får se om han stikker hodet innom her. Jeg tok en prat med "kilden" selv, VintageSilverPioneerSpør vinagunner, han kjenner de godt.