Handel er helt innafor!. Har en og annen jeg kunne tenkt å kvitte meg med^ Er det noe stemning blant de som kommer om å ta med plater for kjøp/salg/bytte?
Har ca 80 LP´r og 140 singler
He he, ja for din skyld. Du sa vel ett eller annet sted at nå begynte det endelig å bli en hifi krok hos megEh, for min skyld?
Gribber??? ???Mens jeg husker det: Ta unna platene jeg skulle ha før gribbene arriverer på lørdag. ;D![]()
Gribber??? ???Mens jeg husker det: Ta unna platene jeg skulle ha før gribbene arriverer på lørdag. ;D![]()
O
En annen kabel.. Jeg HAR hørt forskjell på Hifi Kabler.Kabler har jo alltid vært tema da... Det har blitt lagt kabler i årtusener. Nå når eldrebølgen slår mot/med oss så vil det igjen aktualiseres har jeg hørt.
#kablerharvialltidlagt
Pøh - jeg er på GGILF allerede! Neste blir FGO (Første Gangs Oppspadde) (c) SluketNår det nye søkeordet du har lært deg er GILF, da er du gammel da...
Tomt skrinHar du glemt å ta pillen din i dag ptb?![]()
Har hatt en leitesjau uten veldig godt resultat. Skal være noen, men bare funnet enMens jeg husker det: Ta unna platene jeg skulle ha før gribbene arriverer på lørdag. ;D![]()
Ok, medtasMM er fint. Spiller med MC high output!![]()
Jannicke! Gikk med autografen hennes på underarmen i flere (for mange) uker, etter en konsert i Grieghallen for 100 år siden!