jorwed_
Audio Arkeologen
MMS fra min Mor på morgenkvisten:
Er det der Kind of Blue?Her er det klart til å bæres ut i bilen i morgen:
Vis vedlegget 408528
Det var slik at andre skulle dra med seg protractor (Feickert) og annet relevant verktøy?
Sånn vi liker det Jorwed ;-)Vis vedlegget 408099
Det var listen sin det! Bare kremtråder på topp
Kuuuuul mamma!!!!MMS fra min Mor på morgenkvisten:
Vis vedlegget 408471
Personlig er det like greit. Forstår att jo mer jeg leser om dette vinylstyret, jo mer glad blir jeg i DAC'erSå vi som ikke får PM, er ikke så VIP?
Jeg tenkte at du ikke hadde så mange tonearmer liggende å slenge Men kom jo på at du hadde en og annen pre? Vet du når du dukker opp?Så vi som ikke får PM, er ikke så VIP?
Fungerer glimrende det!Det er pre uten riaa
Tviler ikke på det, Impulse! Bare hørt fint om Endpoint. Ble bare litt typisk dialog: Svarer på minuttet og i optimistisk tone når det er god tid, når det sansynligvis ikke går; null svar. Helt tyst. Kommer noen armer i morgen som passer eksisterende armbord, så noe blir det joJeg tror du kan regne med at om Endpoint ikke leverer, er det fordi det tar mer enn fjorten dager å få et armbord fra NAS, Jorwed.
Hvaslags Elcomp-sett har du kjøpt?
Hvis du skal få maksimalt ut av de ampene, kan du glemme deres egne preamper. Det har de aldri fått optimalt til. Gå for rør!
Så jeg skal ikke foreslå Accuphase og Zu i morgen der altså. Ok. Roger.Har en Project rs rør pre, men på jobben.. Som pynt
I morgen Hr J. Trenger jeg at du er litt støttekontakt. Trenger å høre at Accuphase og Jbl er mer enn bra nok. Og at livet er nok ikke bedre med Zu.. :/
Klør no infernalsk. Eksepsjonelt Fin vokal i Zu.
Ja, jeg tror ikke mine er så enkle å ha med å gjøre. Kjenner dessverre ikke til noen spesifikasjoner på dem. EVO2 har med en Roksan forsterker i morgen. Skal bli spennende å høre den...Jeg kjenner ikke impedanskurven på elektrostatene dine, men har erfaring med Electrocompaniet fra da jeg hadde Quad esl 63. Det åpnet seg en ny verden da jeg gikk fra El.comp til andre saker - og els 63 var en en lek å drive i forhold til Martin Logan cls II , men det er en annen historie..............
Ja, jo... er ikke blodfan selv, men de duger til sitt synes jeg. Litt for varierende og ustabilt. I alle fall de litt eldre modellene...Orker ikke si hva jeg mener om Electrocompaniet, men trådstarter hvet vor jeg står!
Vet nå ikke det, men blir trivelig. Jeg tar det med lave skuldre og raggsokkerTreffet hos deg må være årets viktigste hifi happening! Gleder meg!
Ok. Men først litt...Selv om det selges mest er jeg på jakt etter noen plater selv. Noen er enkel å finne, noen litt værre....
Radiohead OK Computer (Jeg har den faktisk ikke....)
Prince - For You
Prince - The album (The black album, offisiel utgave)
Ellers alt fra Bergen rundt 70-80 og -90 tallet. Rock og post punk. Prog og visesang. Jazz.
Men nå legger man seg.
Kunne ikke vært mere enig
Her var det mye... skal vi si kreativt?