Den kunne jeg tenke meg og teste om J ikke vilKan låne Cary 306 SACD hvis du vil - er digital inngang også på den.
O
Den kunne jeg tenke meg og teste om J ikke vilKan låne Cary 306 SACD hvis du vil - er digital inngang også på den.
Bare å hente det Evo , vet ikke om den er til salgs enda , mulig den havner i TV anlegget . Men akkurat nå er det ikke behov for den - så det er bare å låne.Den kunne jeg tenke meg og teste om J ikke vilKan låne Cary 306 SACD hvis du vil - er digital inngang også på den.
O
Toppers,har en del CD plater jeg kunne tenke meg og hørt på igjen,bla et par SACDBare å hente det Evo , vet ikke om den er til salgs enda , mulig den havner i TV anlegget . Men akkurat nå er det ikke behov for den - så det er bare å låne.Den kunne jeg tenke meg og teste om J ikke vilKan låne Cary 306 SACD hvis du vil - er digital inngang også på den.
O
Det er en meget kompetent CD spiller i den prisklassen. (10+) Ser den har fått veldig gode tilbakemeldinger. Både her inne og internasjonalt. Hadde den bare vært sort ...![]()
Det er en meget kompetent CD spiller i den prisklassen. (10+) Ser den har fått veldig gode tilbakemeldinger. Både her inne og internasjonalt. Hadde den bare vært sort ...![]()
Eneste måten det kan skje hos Jorwed, er at det kun kommer inn tilbud han kan si nei til.Får håpe det står lenge nok til at jeg rekker å høre dette![]()
Det er ikke jeg som bytter ofte, det er du som er for sjeldent på tur i østerled...Får håpe det står lenge nok til at jeg rekker å høre dette![]()
Vinagunner; Det er korrekt.Eneste måten det kan skje hos Jorwed, er at det kun kommer inn tilbud han kan si nei til.Får håpe det står lenge nok til at jeg rekker å høre dette![]()
Evo, brukte dere subs da dere lekte?
Det må du,TTHvis O har vært der med gullørene sine, blir det vel smør på flesk om jeg kommer oronsdag?
Du får skru på NRK P1 akkurat nå, så får du høre din musikk. På dansefot med Erik Forfod. Varer til midnatt. God fornøyelse!MGP?? Nei uff! Bedre med dragspel och bas... noe Jularbo, kanskje...![]()
Ikke verre enn at du prøver selvJe kjæm, men du har jaggu satt griller i hodet på meg. Sitter nå og vurderer å bytte plass på høyre og venstre høyttaler, men er så i tvil. Liker lyden slik den er nå. Vanskelig dette...
Tør jeg foreslå en tapebit fremfor sprittusjen?Jupp, får ta fram sprittusjen og merke opp slik de står nå, slik at jeg har mulighet for retrett