Hva er egentlig forskjellene på Star og Nova (Annet enn 70w kontra 80w)?Du får herme etter meg. Uniti Star og Beogram 4500. Alle formater (- kassett og spolebånd) i kun 2 enheterSå nå går jeg for "Alt i ett" boks og stativhøyttalere.![]()
Hva er egentlig forskjellene på Star og Nova (Annet enn 70w kontra 80w)?Du får herme etter meg. Uniti Star og Beogram 4500. Alle formater (- kassett og spolebånd) i kun 2 enheterSå nå går jeg for "Alt i ett" boks og stativhøyttalere.![]()
Synes du er fin som du er jeg Vina. Du sliter bare litt med fotballforståelsen...Hey, jeg er 170cm høy. Hva er galt med det?!Han tok seg kraftig sammen,var bare 170cm høy sist han var innomVar faktisk inne på tanken.... Men så tok jeg meg sammenDenne tar ikke så stor plass , men det høres ut som det allerede er noe på gang.![]()
O![]()
Hehehe, totts og pool-tilhengere. Aldri vunnet PL noensinne, i motsetning til mektige Leicester og Blackburn. Har fått deltatt i CL en håndfull ganger ila siste 25 år. Men likevel historieløst cockySynes du er fin som du er jeg Vina. Du sliter bare litt med fotballforståelsen...Hey, jeg er 170cm høy. Hva er galt med det?!Han tok seg kraftig sammen,var bare 170cm høy sist han var innom
O![]()
Det går bra til slutt skal du se...
Tar du deg kraftig sammen blir du 160cmHey, jeg er 170cm høy. Hva er galt med det?!Han tok seg kraftig sammen,var bare 170cm høy sist han var innomVar faktisk inne på tanken.... Men så tok jeg meg sammenDenne tar ikke så stor plass , men det høres ut som det allerede er noe på gang.
Vis vedlegget 510318![]()
O![]()
Skjer ikkeTar du deg kraftig sammen blir du 160cmHey, jeg er 170cm høy. Hva er galt med det?!Han tok seg kraftig sammen,var bare 170cm høy sist han var innom
O![]()
O
Star har on-Board CD drev i tillegg (mao "alt-i-ett"), mens Nova har kraftigere strømforsyning og høyere effekt.Hva er egentlig forskjellene på Star og Nova (Annet enn 70w kontra 80w)?Du får herme etter meg. Uniti Star og Beogram 4500. Alle formater (- kassett og spolebånd) i kun 2 enheterSå nå går jeg for "Alt i ett" boks og stativhøyttalere.![]()
Tja, vi vant jo cupen TO (!) ganger på sekstitallet og en slenger på 80-talletHehehe, totts og pool-tilhengere. Aldri vunnet PL noensinne, i motsetning til mektige Leicester og Blackburn. Har fått deltatt i CL en håndfull ganger ila siste 25 år. Men likevel historieløst cockySynes du er fin som du er jeg Vina. Du sliter bare litt med fotballforståelsen...Hey, jeg er 170cm høy. Hva er galt med det?!Han tok seg kraftig sammen,var bare 170cm høy sist han var innom
O![]()
Det går bra til slutt skal du se...![]()
Kjempetrivelig bilde.Tja, da er det å pakke snippesken og gjøre seg klar til Horten i morgen formiddag.
Håper å treffe så mange av dere som mulig.
Kjenner jeg deg ikke igjen, kom bort likevel. Jeg lider av "mild ansiktsblindhet" og lett sjenerthet
(Jentene er med på bilde for å gjøre det hele litt mindre skremmende
Vis vedlegget 510758
Ikke sett deg. Er du her?Blir antakelig en tur på lørdagen for min del.![]()
Vi har fått et "nytt" familiemedlem som har blitt prioritert. Kom meg aldri avgårde i dag. Han er snill som et lam, men kun vært hos oss noen dager. Mye for han å finne ut av. Han ble prioritert foran andre aktiviteter. Det er en staff - 7 år. Herlig kar!Ikke sett deg. Er du her?Blir antakelig en tur på lørdagen for min del.![]()
Sjeldent har lysten til «å ta på» vært større.Ikke mye jåleri på den Kuzmaen.
Takk.Herlig! Gratulerer med doggie!
Mye flott jorwed men denne snurra synes jeg er rett og slett stygg
Ja, den kan kun leve sammen med ett stort anlegg av samme merke. Blir litt "Over the top" selv for megMye flott jorwed men denne snurra synes jeg er rett og slett stygg
mvh
Hvordan var du fornøyd med messen Ove og jorwed? hadde lyst å reise bort men tar det igjen neste år
mvh