Gubra
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 18.08.2004
- Antall liker
- 767
^Å bli truffet av en s-200 vil nødvendigvis medføre teknisk feil.....
Alltid i den retninga eg tenkjer når eg høyrer at “han døde av naturlege årsaker”.^Å bli truffet av en s-200 vil nødvendigvis medføre teknisk feil.....
A Russian major was killed in eastern Ukraine after a propaganda TV crew broadcast his location to the Ukrainians. Dramatic footage captured the moment shells landed on the crew as they were filming near the frontlines in Kreminna, in the Luhansk oblast of Ukraine. Ukraine says the attack killed a major working for the press service.
Det sies at backfire’n ble truffet på vei tilbake etter å ha skutt missiler mot Odesa, nok en terrorbombing mot sivile mål. Missilet traff ca 200 km fra ukrainsk grense, men bomberen greide å fly et stykke videre før brannen hadde spredt seg så mye at den mistet kontroll og gikk i flatspinn. Burn & crash, i den rekkefølgen.Litt for langt inne på russisk territorium til å være innen rekkevidde for en ukrainsk S-200. Så det kan ha vært enten en ukrainsk Patriot eller en russisk S-200 eller lignende, bemannet av en overivrig mobik.
Tilsvarende toppledere som trekker seg midt i en skandale fordi de føler akutt behov for å tilbringe mer tid med familien, imaginær eller ei.Alltid i den retninga eg tenkjer når eg høyrer at “han døde av naturlege årsaker”.
Så snart Senatet og så presidenten godkjenner. Håper det går på et par dager.Takk og lov! Ammunisjon og utstyr står etter sigende klar på paller og vil trolig shippes ut nærmest umiddelbart.
Feng added that Russia’s army will lose the war.
“In time it will be forced to withdraw from all occupied Ukrainian territories, including Crimea. Its nuclear capability is no guarantee of success,” Feng wrote. “Didn’t a nuclear-armed America withdraw from Korea, Vietnam and Afghanistan?”
Russia’s defeat in Ukraine will improve global security, he added:
“Since the war began China has conducted two rounds of diplomatic mediation. Success has proved elusive but no one should doubt China’s desire to end this cruel war through negotiations.
“That wish shows that China and Russia are very different countries. Russia is seeking to subvert the existing international and regional order by means of war, whereas China wants to resolve disputes peacefully.
“With Russia still attacking Ukrainian military positions, critical infrastructure and cities, and possibly willing to escalate further, the chances of a Korea-style armistice look remote. In the absence of a fundamental change in Russia’s political system and ideology, the conflict could become frozen. That would only allow Russia to continue to launch new wars after a respite, putting the world in even greater danger.”
Ja, det er det avgjørende slaget. Trump har allerede blitt stilt for riksrett en gang for å trosse kongressvedtak og sabotere hjelp til Ukraina.Våpenpakken endelig godkjent i kongressen, nå er det bare ett vesentlig hinder igjen som må forseres; Donald Trump som president.
Men då var også vilkårslaus kapitulasjon, altså total oppløysing av nazi-staten, eit eksplisitt krigsmål. Eg trur ingen har lyst til å okkupera Russland for å omorganisera og av-putifisera det.Husk at Nazityskland ikke ga seg før de allierte kom helt til Berlin.