leifen
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 13.05.2006
- Antall liker
- 1.911
For å finne slike synspunkt må du nok lete opp mer ytterliggående konspirasjonsteoretikere.Derfor trenger vi Trump?
For å finne slike synspunkt må du nok lete opp mer ytterliggående konspirasjonsteoretikere.Derfor trenger vi Trump?
Ja, la oss heller si at det var såpass elementært at selv Donald så det.sant nok, kanskje. at det utsagnet skulle ha noe som helst med sikkerhetspolitiske vurderinger å gjøre, fra en mann som mer enn noen er putinfan, blir vanskelig å ta på alvor. her må en finne andre forklaringer på hvorfor blind høne kan finne korn.
Vel, siden Bosporus skal være stengt for marinefartøy og krigsforsyninger nå, er det en fin opptakt til Tredje Store Slagsmål om Borisgutten fisker popularitet på hjemmefronten i Falklands-Thatcher stil ved litt Rule Britannia.
I Thatchers tilfelle berettiget, i dette? Kruttønne.
Hvorfor advokerer du da for uten betenkning?For å finne slike synspunkt må du nok lete opp mer ytterliggående konspirasjonsteoretikere.
Fordi, i tilfelle du ikke har fått det med deg: Trumpen sa rett ut at tyskerne var idioter som gikk i gang med Nordstream 2. Noe noen burde fortalt dem for lenge siden. En ganske enkel konstatering av fakta. Det har ingenting med advokering for noe som helst å gjøre.Hvorfor advokerer du da for?
Erdogan er helt enig.Fordi, i tilfelle du ikke har fått det med deg: Trumpen sa rett ut at tyskerne var idioter som gikk i gang med Nordstream 2. Noe noen burde fortalt dem for lenge siden. En ganske enkel konstatering av fakta. Det har ingenting med advokering for noe som helst å gjøre.
Bare fortsett på resonnementet.Erdogan er helt enig.
Og mange av de er fullt med billige forbruksartikler som bare generer avfall.
Jeg ser på dette som med miljø og forsøpling. Alle får gjøre så godt de kan, alt hjelper.
Gidder ikke. Du må opp noen hakk før jeg gidder. sånn er det bare. Beklager. Men der fikk du rene ord for penga.Bare fortsett på resonnementet.
Hold det på ditt eleverte nivå du. Blir for tynn luft der oppe for meg.Gidder ikke. Du må opp noen hakk før jeg gidder. sånn er det bare. Beklager. Men der fikk du rene ord for penga.
Både ja og nei. Når jeg leser hva antagelig edru folk skriver, tenker jeg at det spiller mindre rolle. Ei heller tenker jeg det har noe for seg å klø folk bak øret med vene ord slik verden og livssituasjonen for veldig mange er. Skulle ikke du forresten verve deg som fremmedkriger i Ukraina? Mener jeg leste noe sånt?Har du vurdert promillelås på tastaturet, @RojohII ?
OhjessLøses ikke verdensproblememe enklest i fylla, da?
Har det noen gang skadet å være edru?Jeg forstår iallefall ikke de som taster løs med edruelig iver her på OT med håp om å forandre verden.
?Men: Dere tåper avspores av personlige fornermelser. Dere har ikke koll på tema. Ukraina? Et land i ruiner? En fragmentert verden? Et FN uten mandat. Hybridkrigkrigføring? EU i spagat? Energikrise? Klimakrise? Flyktningkrise? Matkrise?
Er det rart jeg drikker?
Virker som du har stålkontroll på alle disse tema. Med hovedvekt på det første. NB: det staves fornærmelser.Men: Dere tåper avspores av personlige fornermelser. Dere har ikke koll på tema. Ukraina? Et land i ruiner? En fragmentert verden? Et FN uten mandat. Hybridkrigkrigføring? EU i spagat? Energikrise? Klimakrise? Flyktningkrise? Matkrise?
Er det rart jeg drikker?
Jepp. Det er mitt problem. Alle andre er dine - hvis du mener å ha gjort bedre.Selv har du tydeligvis valgt det første alternativet.
Du er iallefall enkel å forærme. Noe mer tilkommer neppe. Dette er siste gang jeg siterer deg. Ta det som en fornærmelse.Virker som du har stålkontroll på alle disse tema. Med hovedvekt på det første. NB: det staves fornærmelser.
Nåh. Du er vel ikke klar til å legge deg enda?Du er iallefall enkel å forærme. Noe mer tilkommer neppe.
Med andre ord; går det ikke an å finne svar i den store kloke boka, så går det bedre om en leter i flaska. For noen, helt nederst i flaska. Holder ikke det heller, kan en alltids røyke boka samtidig.Kan være krevende å ta inn alle problemene vi står overfor og all urettferdighet og lidelse man ser rundt seg. Å søke trøst og støtte i religion er naturlig for noen, for andre å ty til rusmidler ev. en kombinasjon. Jesus lagde vin av vann. Halleluja.
Jeg er rimelig realistisk orientert, vil jeg mene. Om ikke Jesus, så gjenstår bare alternativet. Hvis du vil fjase med Jesus, hvorfor ikke da fronte alternativet? Hva mener du er veien videre? En gunslinger med Russland hvor Nato-landene bare pøser på tunge våpen? Aner vi hvordan den visen ender? Burde ikke Tysklands rolle speile både opp og nedsider hva realpolitiske konsekvenser betyr for enkeltland. Hvorfor blokkerer Erdogan plutselig for Sveriges og Finnlands innmeldelse i Nato?Kan være krevende å ta inn alle problemene vi står overfor og all urettferdighet og lidelse man ser rundt seg. Å søke trøst og støtte i religion er naturlig for noen, for andre å ty til rusmidler ev. en kombinasjon. Jesus lagde vin av vann. Halleluja.
Nb inneholder produktplassering.Ramsalt ukrainsk sarkasme på slagmarken. (Advarsel: blod & gørr)
Jeg brukte ikke noe smiletegn eller annet så jeg fjaser ikke. Vi kan gjerne diskutere ulike religioner men det vil jo være en avsporing i denne tråden. Angående problemstillingene du tar opp så er det klart for meg at vi, dvs naboene til Russland måtte gjøre noe for å stoppe Putler, og vi vet ikke hvordan dette ender. I noen situasjoner må man ta et valg og la det stå til. Vi kan ikke alltid snu det andre kinnet til.Jeg er rimelig realistisk orientert, vil jeg mene. Om ikke Jesus, så gjenstår bare alternativet. Hvis du vil fjase med Jesus, hvorfor ikke da fronte alternativet? Hva mener du er veien videre? En gunslinger med Russland hvor Nato-landene bare pøser på tunge våpen? Aner vi hvordan den visen ender? Burde ikke Tysklands rolle speile både opp og nedsider hva realpolitiske konsekvenser betyr for enkeltland. Hvorfor blokkerer Erdogan plutselig for Sveriges og Finnlands innmeldelse i Nato?
Bibelen er relativt grei i den forstand å forstå: Den forutsier at ting går til helvete.
Det som gjenstår for oss, er å bevise om den påstanden holder vann eller ikke.
Det forstår jeg. Vi har noen tøffe år foran oss. Men vi i Norge har det fullstendig fantastisk i forhold til de fleste andre rundt om i verden.Ja, vi får se hvor dette ender. Jeg fristes til å drikke videre. Ikke en god tid å være edru i.
Riktig det, men den litauiske marinen vil stå snau og liten i skyggen av Storbritannias bidrag. Det klødde i Churchill-tåa til Johnson da denne muligheten dukket opp.Nå er vel dette en plan som har opphav i Litauen, så for en gangs skyld har ikke den fulle sjømannen i Storbritannia mesteparten av skylda.