JMM
Slava Ukraini!
De ferskeste tweetene her er oppklarende.
Det stiller det hele i et noe annet lys ja.
De ferskeste tweetene her er oppklarende.
Skulle berre mangle.Da tipper jeg mange i Forsvaret og Kongsberg Defense vil følge nøye med på resultatene. Gode ytelser her vil garantert øke ordreinngangen.
Blir jo litt feil å si at det ikke er kommunisme når det har feilet gang på gang, men jeg forstår hva du mener. De mest vellykkede har vel vært tidlige jødiske kibitzer i Palestina/Israel.Og da er det åpenbart ikke lenger kommunisme. Kommunisme har aldri eksistert utenfor permene på bøker.
Amnesty er sikkert hjertelig velkomne hit for å skrive en «balansert» rapport.Amnesty regrets 'distress' caused by report rebuking Ukraine
Amnesty International apologised on Sunday for "distress and anger" caused by a report accusing Ukraine of endangering civilians which infuriated President Volodymyr Zelenskiy and triggered the resignation of its Kviy office head.www.reuters.com
Og fordi Israel ikke fulgte opp dette, men skiftet retning og fortsatte i et "kapitalistisk" spor er mye av årsaken til at venstresiden haterBlir jo litt feil å si at det ikke er kommunisme når det har feilet gang på gang, men jeg forstår hva du mener. De mest vellykkede har vel vært tidlige jødiske kibitzer i Palestina/Israel.
Det tror jeg virkelig ikke er tilfelle. Noen få gammelkommunister kanskje, men ellers er det helt andre grunner som ligger bak.Og fordi Israel ikke fulgte opp dette, men skiftet retning og fortsatte i et "kapitalistisk" spor er mye av årsaken til at venstresiden hater Israel så sterkt som de gjør.
Nja, det er vel litt opplæring på dette systemet, så det må regnes som et langtids prosjekt.Russland kan holde på litt til, men i midten av september må de holde på hatten.
Ukraine Needs NASAMS to Defend Against Russian Cruise Missiles | Air & Space Forces Magazine
Ukraine needs surface-to-air missile systems that can track and destroy cruise missiles fired by long-range strategic bombers from Russia.www.airforcemag.com
Norskt luftvärn ska stärka Ukrainas försvarsförmåga
USA är i full gång med förberedelserna inför att skicka det norsk-amerikanska luftvärnssystemet NASAMS till Ukraina – ett system utformat för att anfalla luftarkoster. – Det här kommer att göra att Ukraina kan försvara sig bättre från luftangrepp, säger Arash Heydarian Pashakhanlou, docent i...www.svt.se
Venter på Khanate's kommentar på dette...Amnesty regrets 'distress' caused by report rebuking Ukraine
Amnesty International apologised on Sunday for "distress and anger" caused by a report accusing Ukraine of endangering civilians which infuriated President Volodymyr Zelenskiy and triggered the resignation of its Kviy office head.www.reuters.com
Jeg vet en som leser og tror de pitchene...Russer-trollene jeg følger på Twitter har vel 3 "pitcher" for tiden:
Det var et skuffende intervju. Han mener faktisk at Kina er engelen i rommet og at Ukraina har seg selv å takke...Og Roger Waters fremstår lite reflektert på CNN - prater høyere når han får kritiske spørsmål.
Det er jo nesten genialt å annonsere en motoffensiv mot Kherson av Ukraina for å lokke store russiske tropper nord for elva. Med "full kontroll" over område med HIMARS og holde fronten sånn nogenlunde, kan de sulte ut russerne da de ikke har sjanse til å forsyne 25-30 000 effektivt nok med tre høyst nødvendige broer nede. Med bare én forsyningslinje inn i område, er russerne veldig sårbare. Blir ikke overrasket om russerne selv klarer å overbelaste de provisoriske ferjene ved Antonovsky broen slik at de seiler ut i Svartehavet i sin iver etter å sende tyngre utstyr til den andre siden. Med et par velrettede raketter mot jernbanelinjene ved Kakhovkademningen, så er det bare spørsmål om tid.Jeg er litt spent på hva som er planen i Kherson.