Det er vel uvegerlig slik det blir når systemet, og spesielt det militære systemet, selv er fullstendig barbarisk. Da gir resultatet seg selv og vi sitter og ser på det nå. Barbariet oppdrar barbarer, ikke dannede, opplyste mennesker.
|
Og det er markedets natur å søke profitt der den kan finnes.
Rart hvordan verden ser ut fra baksiden av månen!![]()
Roger Waters Calls Biden a “War Criminal,” Defends Russia and China in CNN Interview
"Who have the Chinese invaded and slaughtered?" the Pink Floyd member asked. Roger Waters Calls Biden a “War Criminal,” Defends Russia and China in CNN Interview Alex Youngwww.yahoo.com
Husker noen, som var veldig vakse med å kalle Eric Clapton en dritsekk......![]()
Roger Waters Calls Biden a “War Criminal,” Defends Russia and China in CNN Interview
"Who have the Chinese invaded and slaughtered?" the Pink Floyd member asked. Roger Waters Calls Biden a “War Criminal,” Defends Russia and China in CNN Interview Alex Youngwww.yahoo.com
Nå bjeffer bikkja MOT - Roger WaterzzzzzzzzzzzHusker noen, som var veldig vakse med å kalle Eric Clapton en dritsekk......
Great Britain er åpenbart veldig bra på å fostre slike. Høres ut som, at det er flere !!!
Så da liker vi ikke heller musikken til Roger Waters, eller??
Det var vel også greit for USSR at mange "problematiske" jøder flyttet til den nye fristaden.Og fordi Israel ikke fulgte opp dette, men skiftet retning og fortsatte i et "kapitalistisk" spor er mye av årsaken til at venstresiden hater
Israel så sterkt som de gjør. Man hadde fra Øst-Blokken et sterkt håp om at Israel skulle bli Sosialismens spydspiss i Midt Østen, men
slik gikk det ikke.
Ved dannelsen av Israel var Sovjetunionen en av den nye jødiske statens sterkeste støttespillere. Vestmaktene ved USA og ikke minst UK
var betydelig mere reserverte til denne statsdannelsen. Dette fordi både USA, men ikke minst UK hadde sterke bånd til diverse muslimske araberstater.
Sovjet satset på Israel fordi man mente at det ville bli alt for vanskelig å "omvende" muslimene til sosialismen da disse faktisk var og fortsatt er meget konservative, rent ut sagt reaksjonære. Israel startet ut som et kolektivistisk prosjekt og det var jo sett fra Moskva
meget lovende.
Og som sagt den skuffelsen over at Israel "sviktet" de sosialistiske idealer ser vi fortsatt i et hat mot Israel og en politisk sett uforståelig omfavnelse av Islam og islamister. Venstresidens begeistring for disse kan ikke rasjonellt forklares på noen annen måte enn at man følger
formann Maos ord om at "min fiendes fiende er min venn"! Nå ser nok ikke Islamistene saken riktig på samme måte, de er opportunister og bruker støtten fra venstresiden så langt og lenge som de har nytte av den. Revolusjonen i Iran viste ganske klart hva som skjedde med
de sosialistiske revolusjonspartnerne, de ble umiddelbart kastet i fengsel og mange av dem ble henrettet. Sosisalister er ateister, sånn stort sett, og for en islamist finnes det ikke noe som er verre, kanskje med unntak for jøder. Kristne har en mye bedre "standing" i disse miljøene. Sett fra Sunni siden er kristne mye bedre enn Shia, og vice versa.
Roger Waters har alltid vært en egosentrisk, pompøs tosk.![]()
Handler om Russlands legitime interesser og forhindre ekspansjon av NATO som Larson ville sagt.Hvis dette stemmer er det ille
Hva de ansatte mener er vel av mindre interesse for AI.Amnesty kan ta seg en tur dit og intervjue de ukrainske ansatte om hva de mener.
A new critique from Ukrainian sources reported on Yahoo!news today demonstrates that much of the material that formed the basis of the AI report was actually obtained by “interviews” with Ukrainians evacuated to Russian controlled filtration camps and prisons in the illegally occupied Donbas and Crimea!
And if that weren’t bad enough on its face, only those actually “willing” to provide information were interviewed — even though that was often a prerequisite for evacuees seeking to leave these camps, and the camp/prison administrators (and even FSB agents in some cases) were allowed to check the content of those interviews before being turned over to AI. Seriously?!?
Det er også det eneste de har beklaget. De trekker ikke rapporten tilbake.Amnesty International deeply regrets the distress and anger that our press release on the Ukrainian military's fighting tactics has caused," it said in an email to Reuters.
Alle institusjoner er avhengig av finansiering for drift og ekspansjon. Å søke mot den delen av verden som eksplisitt eller implisitt støtter Russland kan derfor gi tilgang til slik finansiering.Jeg trodde Amnesty faktisk var til å stole på. Med denne rapporten har de fullstendig ødelagt sitt omdømme i mine øyne.
Jeg synes ikke det er fullt så enkelt.Jeg trodde Amnesty faktisk var til å stole på. Med denne rapporten har de fullstendig ødelagt sitt omdømme i mine øyne.
Jeg stiller meg i utgangspunktet litt tvilende til den artikkelen. Dersom noe sånt skulle være tilfellet, er det jo skandaløst arbeide av Amnesty, så jeg vil ikke trekke noen konklusjoner ut fra bare den artikkelen foreløpig.Selvfølgelig skal man også undersøke og dokumentere evt. ting Ukraina gjør, men de er tross alt den angrepne part. Og hvis det stemmer det dailykos skriver, og det er jo et stort hvis, om hvordan denne rapporten er framkommet stiller det store spørsmål om amnestys arbeid i denne saken.
Et annet element er jo at Ukraina faktisk ber sivile evakuere fra områder der de forventer å bli angrepet.
Amnesty International er til å stole på.Jeg trodde Amnesty faktisk var til å stole på. Med denne rapporten har de fullstendig ødelagt sitt omdømme i mine øyne.
Det er jo en bil- og jernbanebro. De kan jo ikke ødelegge demningen, men å ta ut den broen vil jo skape store problemer for transport av våpen og amunisjon til Kherson.Det er flere rapporter om at Ukraina har sendt raketter til en liten bro ved Kakhovka demningen. Broen det er snakke er trolig den over ei sluse som er i forbindelse med demningen for å få båter videre oppover elva. Det er ikke kjent enda hva som er resultatet av rakettangrepet.
Vis vedlegget 840195
Mao er rett nok eit stikkord her, men ikkje akkurat slik.Og som sagt den skuffelsen over at Israel "sviktet" de sosialistiske idealer ser vi fortsatt i et hat mot Israel og en politisk sett uforståelig omfavnelse av Islam og islamister. Venstresidens begeistring for disse kan ikke rasjonellt forklares på noen annen måte enn at man følger
formann Maos ord om at "min fiendes fiende er min venn"!
Omtrent like troverdig som visse herrer i klimatråden.Jævelig troverdig.
![]()
Nyhetsstudio - arkiv - Slik forklarer Russland angrepene
Siste nytt fra Dagbladet: Ifølge Reuters melder vitner om høye eksplosjoner ved en russisk militærbase på den okkuperte Krim-halvøya. Røyken skal stige fra den russiske militær...www.dagbladet.no