Schiit venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.805
    Antall liker
    1.561
    Sted
    Sætre
    Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med min kara men jeg det er min første skikkelige preamp så jeg har ikke hatt mulighet å sammenlignet den med noe annet enn ifi hodetelefonforsterkeren jeg brukte som preamp som midleritidig løsning.
    Måtte du vente lenge før du mottok den ? Bestilte for snart to uker siden 😬 har du prøvd den som preamp til effektforsterker ?
     

    Roberth

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.01.2010
    Innlegg
    2.497
    Antall liker
    290
    Torget vurderinger
    20
    Den var faktisk på lager hos duet da jeg kjøpte den.
    Bifrost 2/64 som måtte bestilles som vanlig tok det to måneder å få for meg, duet sa at schiit slet med lav produksjonskapasitet de var vel nede på 20% en stund.
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.805
    Antall liker
    1.561
    Sted
    Sætre
    Den var faktisk på lager hos duet da jeg kjøpte den.
    Bifrost 2/64 som måtte bestilles som vanlig tok det to måneder å få for meg, duet sa at schiit slet med lav produksjonskapasitet de var vel nede på 20% en stund.
    Imponert over kara . Brukte en Eversolo dmp a8 som pre tidligere . Natt og dag .
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.805
    Antall liker
    1.561
    Sted
    Sætre
    Jeg har oppdaget en ting som plager meg med kara , setter jeg volum til 0 kommer det fortsatt lyd ut av høyttalere , veldig lavt , men det er veldig irriterende , noen andre med samme problem ? Må være noe galt med min kara , har testet med en annen preamp da er det tyst .
     

    Roberth

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.01.2010
    Innlegg
    2.497
    Antall liker
    290
    Torget vurderinger
    20
    Det er alltid slik med den typen volumkontroller de bruker.
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.805
    Antall liker
    1.561
    Sted
    Sætre
    Fikk lest manualen 🙈 utenom det jeg trodde var galt er jeg utrolig fornøyd med den😄
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.805
    Antall liker
    1.561
    Sted
    Sætre
    Jeg sendte schiit e-post i går kveld og dem mener det ikke er normalt , så de skal sende meg en ny kara . Har ikke service tech lest brukermanualen 🙈
     

    Roberth

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.01.2010
    Innlegg
    2.497
    Antall liker
    290
    Torget vurderinger
    20
    Er jo samme volumkontrolleren som brukes i passiv, passiv er jo bare uten buffer.
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.805
    Antall liker
    1.561
    Sted
    Sætre
    Er jo samme volumkontrolleren som brukes i passiv, passiv er jo bare uten buffer.
    Ja greit nok det , men synes det er rart schiit mener det er bleedthrough from the source's signal. Når det står i bruker manualen at er normalt med lav lyd helt når volum er på lavest nivå . Den har mute så veldig enkelt å leve med . Tror de må ha misforstått e-posten og kanskje tror det er lyd når den er i mute
     

    Roberth

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.01.2010
    Innlegg
    2.497
    Antall liker
    290
    Torget vurderinger
    20
    Tror de må ha misforstått e-posten og kanskje tror det er lyd når den er i mute
    Ja det er nok tilfellet, schiit sine produkter jo relestyrt, og et defekt rele er jo ikke utenkelig.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn