De rørene er ikke de samme som i den orginale MAE'en? Kan du fortelle litt om dem ( eller har du bare satt dem på for show?)
Lars
Lars
|
Den tok seg jo fint ut med litt "fete" rør daAudiomix skrev:Show ;D
Jeg skal sette inn et par vinduer. Trenger vel knapt å være snekker da.
Regner med at det blir full fres på Exotic'ene her nåhel skrev:Har du tenkt og bruke Mae Setn på Seas Exotic nå som den får mer krefter og ekstra bunnerag?
Jeg skulle gjerne ha funnet noen tegninger av dem med korrekte mål.Nikko03 skrev:Veldig artig konstruksjon og sånn passe arbeidskrevende ser det ut til![]()
Jo det tror jeg hadde blitt veldig bra.Jeg har ingen erfaring med å jobbe med akryl så jeg hadde vel vært litt ute av mitt rette element.sclalars skrev:Jeg skulle gjerne ha funnet noen tegninger av dem med korrekte mål.Nikko03 skrev:Veldig artig konstruksjon og sånn passe arbeidskrevende ser det ut til![]()
De hadde sikkert gjort seg i farvet akryl, tror du ikke?
mvh
Lars
Ja da, men det må være lov å drømme litt vettu. Dessuten er det ikke jeg som holder på med MAE'en nå om dagen, så jeg er "frigjort" ;DRoDa skrev:Blir nå ferdig med MAE først da!![]()
![]()
;D ;DAudiomix skrev:Må ikke rote til tråden med plastikk og tre nå da ;D
Her er det Trailing Edge Electronics som gjelder![]()
Hei Haavard!Haavard skrev:Jeg har hørt Replikon horn, de ble jeg imponert over.
Håvard
Det er omvendt. Tinn er en dårlig leder og oksiderer. Gode kabelsko er langt bedre.hel skrev:Det blir en lekker layout. Helt klart en forbedring. En sånn Borderpatrol kirsebærramme hadde vært råfint. Utrolig ryddig inni også, men si meg, er ikke kabelsko en noe simplere forbindelse enn lodding?
Det er nok meg. For mye å gjøre på "jobbe-jobben".RoDa skrev:Er det Audiomix eller Sclalars som skulker jobben?
Noe fremgang her eller??
R
Jeg har hørt noen Tannoy'er opp i gjennom årenes løp, og jeg har alltid likt lyden av dem.Haavard skrev:Ja, jeg husker godt hva slags elementer som satt i.
Tannoy polypropylene DualConcentric elementer. Min venn i Ungarn fikk tak i dem fra høyttalerfabrikken han er i kontakt med i Szechesfehervar. De hadde noe samarbeid med Tannoy. Samme elementene som i denne
http://www.audiocostruzioni.com/r_s/diffusori/tannoy-saturn-s8/s8.htm
Han har noen par til.
Håvard
De er bare spente på fortsettelsen vettu HansAudiomix skrev:Det er nok meg. For mye å gjøre på "jobbe-jobben".
Sa jeg ikke lenger opp at jeg måtte sette den til side litt?
Det er godt du ikke er aleine Hans. Det har blitt litt jobbe.jobbe på meg i helga også ;DAudiomix skrev:Det er nok meg. For mye å gjøre på "jobbe-jobben".
emotikon skrev:Jøss, bra jobba.
Ser du har tatt rom for utedo på høyre side også- så slipper en ved hifitreff å ta den tunge veien inn i hovedbygning....![]()
Takk for detNikko03 skrev:Ja den bua blei staselig får'n si god plass ser det ut til å bli også
Kjekt med sånn bu i hagan
Ja det er jo greit. Lagde meg ei bu i hagan i sommer jeg å. Brukte for det meste forskalings matriell 2*4 og 2*8 som skulle kastets på jobb jeg da.sclalars skrev:Takk for detNikko03 skrev:Ja den bua blei staselig får'n si god plass ser det ut til å bli også
Kjekt med sånn bu i hagan![]()
Nå får jeg endelig tømt garasjen for alt det som ikke burde vært der. Sykler, gressklipper og hageredskap. Det skal bli godt å endelig få kjørt bilen inn uten å være livredd for å skade lakken hver gang ;D
mvh
Lars
Ja, rommet til høyre er kun til kondensatorene. Måtte plassere dem litt skrått for å få plass til dem ;D ;DJan_I skrev:Har ikke lest de siste sidene i denne tråden,MEN måtte
du såpass opp i chassistørrelse for å få plass til alt??
;D ;D
Jo da.Haavard skrev:Var det ikke en Lancia som het Monte Carlo også?
Håvard