Den jeg prøvde hørte hjemme på Tjøme.Haavard skrev:finnes det Monte Carloer i Norge.
Hos meg står en rimelg restaurert gtv6, er happy med det.
Håvard
Støttevegg? 2x4"?Audiomix skrev:Har ikke sagt et vondt ord om bilen din Lars
Det var Lancia mot Lancia på autostradaen. S8'n står parkert utenfor kontoret.
Jeg har også tenkt på om det er nødvendig med en støttevegg under chassis ditt Lars.
Skal se om det er antydning til heng på midten.
Så var vi nesten på "tråd-sporet" igjen da ;D
Noe sånt ja. Uten "Haavard skrev:Støttevegg? 2x4"?Audiomix skrev:Har ikke sagt et vondt ord om bilen din Lars
Det var Lancia mot Lancia på autostradaen. S8'n står parkert utenfor kontoret.
Jeg har også tenkt på om det er nødvendig med en støttevegg under chassis ditt Lars.
Så var vi nesten på "tråd-sporet" igjen da ;D
;D
Håvard
Hvis det er der du plasserte de eeenorme kondensator'ene, så er det nok det ;D ;D ;DAudiomix skrev:Jeg har også tenkt på om det er nødvendig med en støttevegg under chassis ditt Lars.
Bosch er vel bare noe firmaet forhandler for å kunne hjelpe alle med tysk bilelektro.BerntJ skrev:Gjetter på at Bosch merket og labelen er navnet på firmaet som klarte å få startet motoren...
500L er vel 5.0 Liters motor... Som en Mustang Five Point O. Snakkes, Bernt.
Tenker Lars griper inn hvis det blir for mye OT.JIGSAW skrev:Merkelig tråd dette, går rett fra MAE SET som tema og til å bli en ren tråd om italienske riskokere,
hmmm.... ;D
Æ'kke helt sikker når det gjelder de Fiat'ene, men de andre er bra ;DAudiomix skrev:Tenker Lars griper inn hvis det blir for mye OT.JIGSAW skrev:Merkelig tråd dette, går rett fra MAE SET som tema og til å bli en ren tråd om italienske riskokere,
hmmm.... ;D
Tror han liker noen av bildene.
Noen ;D
God tur Hans, og håper vi snart hører fra deg igjen!Audiomix skrev:Ferdig pakket for neste tur nå ;D
Alt er større på den ;Dyzfr17 skrev:Blir spennende å se denne ferdig - med så seriøst kabinet og proff bygging
Satte du på større trafoer ?
Er det mye som er anderledes fra delene jeg har liggende?Audiomix skrev:Alt er større på den ;Dyzfr17 skrev:Blir spennende å se denne ferdig - med så seriøst kabinet og proff bygging
Lyden blir det også.
Har et skjema klart til de som er interessert.
Større utgangstrafoer ;Dyzfr17 skrev:Er det mye som er anderledes fra delene jeg har liggende?Audiomix skrev:Alt er større på den ;Dyzfr17 skrev:Blir spennende å se denne ferdig - med så seriøst kabinet og proff bygging
Lyden blir det også.
Har et skjema klart til de som er interessert.
Større trafoer, vi snakket jo en del om det fått det til likevel? Resten er vel i boks, vi valgte jo større nettrafo ekstra shoke osvAudiomix skrev:Største forskjellen er lyden
Større nett trafo og utgangstrafoer, en drossel til og noen smådeler.
Hvis posten har gjort jobben sin, har MOTRON et revidert skjema.
Takk for det!yzfr17 skrev:Lykke til Sclaras -morro å se så mye jobb i kabinettet, er spent på å se finishen
Du mener et sånt? ;DAudiomix skrev:Jeg kan bidra med et kanon-bilde
Nei!sclalars skrev:Du mener et sånt? ;DAudiomix skrev:Jeg kan bidra med et kanon-bilde
![]()
mvh
Lars
Audiomix skrev:Nei!
Jeg mener en slik en:
![]()
Du har kanskje sett den når du har vært hos meg?
Naboen har en litt spesiell hobby ;D
Jeg har nytt lytterom som jeg koser meg i, og flere forsterkere å spille på, så det tar den tiden det tar, og jeg venter med tålmodighetsclalars skrev:Dette er et prosjekt som kommer til å vare litt utover høsten. Her hastes ikke ;D
Mvh
Lars