JonasH
Naturlig nysgjerrig
Bare å slå til Dolbytor!
Velkommen innom her for en lytt om ønskelig
Står Hypex253 i ryggen på disse
Har jo fått med meg at ingen glatting og 1/6 glatting har store forskjellerIngen glatting og 1/6 oktav glatting er ganske stor forskjell ja. Lurer på om det kan være ca 1/800 når man ikke kjører glatting, men der er jeg litt usikker. I praksis er nok forskjellen på 1/48 og ingen glatting veldig liten.
Ja de spiller sikkert veldig bra og jeg skulle gjerne hørt på dem, men det er stykke å kjøre fra Bykle til TrøndelagBare å slå til Dolbytor!
Sevald har jo noe i nærheten og det er jo bare bort til E134 og litt til venstre. Svipper bortom han på onsdagJa de spiller sikkert veldig bra og jeg skulle gjerne hørt på dem, men det er stykke å kjøre fra Bykle til Trøndelag
Da driver Hypex 253 hele høyttaleren? Kjøres den ene kanalen på 100W på diskant/mellomtone?
Skjønner det, du får rope ut om du er i trøndelag en gang av annet ærendJa de spiller sikkert veldig bra og jeg skulle gjerne hørt på dem, men det er stykke å kjøre fra Bykle til Trøndelag
Da driver Hypex 253 hele høyttaleren? Kjøres den ene kanalen på 100W på diskant/mellomtone?
Diskant kjøres på 100w-kanalen mens mtm og fløyer blir hver foret med 250wattJa de spiller sikkert veldig bra og jeg skulle gjerne hørt på dem, men det er stykke å kjøre fra Bykle til Trøndelag
Jeg kan enkelt svare deg på hvorfor det er større forskjeller på det i noen rom enn i andre. Den ene inkluderer mer refleksjoner enn den andre, og det gjør at i rom med mer refleksjoner blir forskjellen større.Har jo fått med meg at ingen glatting og 1/6 glatting har store forskjeller
Kan du legge en måling der du gate 10 perioder og en der er uten gating, men bare glattet 1/6 ? Lurer bare på hvorfor det skal være så store forskjeller på det i noen rom og ikke i andre.
Det spørs om det blir like lett å tre på seg vadebuksa og kjøre ned til elvebredden etter vært nå ja WillySå håper vi at ikke friluftslivet er ødelagt for Jonas, det kommer sikkert en sommer til Verrdaarn også
ER18 er en veldig bra mellombass til ikke så mye penger. Bruker de i mine egne høyttalere. Et annet element jeg synes ser interessant ut er Faitalpro 8PR200.I mine neste to «sko-eske»-prosjekter vil jeg benytte U18RNX-P og ER18RNX, hver med DXT-diskant.