Takk for opplysningen. Nå er er de på mine ører og er veldig fornøydLigger et par brukte på Finndåttno nå, til 2500,-
Takk for opplysningen. Nå er er de på mine ører og er veldig fornøydLigger et par brukte på Finndåttno nå, til 2500,-
Bare hyggelig. ;DTakk for opplysningen. Nå er er de på mine ører og er veldig fornøydLigger et par brukte på Finndåttno nå, til 2500,-
Du har ikke vært inne på tanken at det helt fra starten av kan ha vært noe feil med bluetooth/innebygd forsterkerdelen på dine Momentum, siden det stort dett bare er du som ikke har vært fornøyd.Nå har jeg riktignok blitt omtalt både som det ene og det andre pga manglende halleluja-stemning vedrørende Momentum Wireless. Nå skal mine på service siden Bluetooth døde i fart. Det innebar at jeg måtte bruke den kablet en liten stund og det var jammen meg en bra opptur. At Bluetooth og/eller innebygget forsterker og støyreduksjon innebar så stor degradering av lyden er mer enn jeg hadde forestilt meg for en hodetelefon til 4000 kr veiledende. Jeg er ikke interessert i teknologien i seg selv, kun lyden. Det er laaaaaaangt igjen i den trådløse verden....... Håper rep går smertefritt uten tull av noe slag.
HeiEn liten uppdatering angående bluetooth (hack) .
Min sony z är helt katastrofal ihop med momentum när det gäller ljudöverföring.
Har man den i fickan och rör på sig så hackar det. Lägger man telefonen tex mellan låren och klämmer åt så försvinner ljudet!
Skitdåligt! Så är det inte med andra bluetooth hedset som jag testat.
Antagligen så har momentum väldigt känslig och svag signal?
Testade med en iphone 6 idag och problemen var MYCKET mindre! -helt acceptabelt.
Med sony så börjar ljudet hacka om jag lägger tel nånstans och går ca 20 meter undan, medan iphonen skickar bra ljud kanske det dubbla....
Obs. Andra headset har lång räckvidd med sonyn.
Så kompatibiliteten är inte lika alls när det gäller momentum/tel.
Va nästan tänkt att returnera men det måste bli en iphone för mig för att få till detta.
Jag VILL så gärna att momentum ska vara bra.
Da er Sony Xperia Z3 mye bedre. Prøvde å ha den mellom lårene som du testet, uten problemer. Kan også ha Z3 i andre etg. og gå rundt i første uten hakking. Har hatt noen små antydninger til litt hakking på ca et sekunds lengde noen få ganger, men ingen alvorlige problemer.En liten uppdatering angående bluetooth (hack) .
Min sony z är helt katastrofal ihop med momentum när det gäller ljudöverföring.
Har man den i fickan och rör på sig så hackar det. Lägger man telefonen tex mellan låren och klämmer åt så försvinner ljudet!
Skitdåligt! Så är det inte med andra bluetooth hedset som jag testat.
Antagligen så har momentum väldigt känslig och svag signal?
Testade med en iphone 6 idag och problemen var MYCKET mindre! -helt acceptabelt.
Med sony så börjar ljudet hacka om jag lägger tel nånstans och går ca 20 meter undan, medan iphonen skickar bra ljud kanske det dubbla....
Obs. Andra headset har lång räckvidd med sonyn.
Så kompatibiliteten är inte lika alls när det gäller momentum/tel.
Va nästan tänkt att returnera men det måste bli en iphone för mig för att få till detta.
Jag VILL så gärna att momentum ska vara bra.
Joda - Sony MDR-ZX750BTFinns ju inga direkta konkurrenter i bluetoothklassen när det gäller ljud/komfort-och speciellt batteritid.
ok, men det var batteritiden då.?Joda - Sony MDR-ZX750BTFinns ju inga direkta konkurrenter i bluetoothklassen när det gäller ljud/komfort-och speciellt batteritid.
Ser dessverre ikke ut som om noen Apple enheter støtter dette. Skal man ha best mulig lydkvalitet fra Momentum Wireless må man ha en av disse: Smartphones and Tablets with aptX® from HTC, Samsung, SharpHar iPod Touch aptX?
Er nok flere som har det enn det som står der. Er flere Sony tlf. som har det, ingen står på den lista.Ser dessverre ikke ut som om noen Apple enheter støtter dette. Skal man ha best mulig lydkvalitet fra Momentum Wireless må man ha en av disse: Smartphones and Tablets with aptX® from HTC, Samsung, SharpHar iPod Touch aptX?
13 tim mot 22 på momentum.
Går du til de to siste sidene er det vel 7 Sony telefoner som er listet. Kan godt være det er flere enn disse som støtter aptX også.Er nok flere som har det enn det som står der. Er flere Sony tlf. som har det, ingen står på den lista.Ser dessverre ikke ut som om noen Apple enheter støtter dette. Skal man ha best mulig lydkvalitet fra Momentum Wireless må man ha en av disse: Smartphones and Tablets with aptX® from HTC, Samsung, SharpHar iPod Touch aptX?
Jeg ladet mine forrige mandag og har brukt dem ganske mye "då och då under hele veckan och dänna veckan" og fortsatt er det liv i dem13 tim mot 22 på momentum.
Man klarar sig ganska bra med 13 men det är jäkligt gött när man kan använda dom då och då under hela veckan
Över 20 tim så är det få kandidater alltså. Typ urbanite... Men då utan nc.
Jepp, det skal jeg. Så kan man jo håpe det var feil på de forrige. Også får man være overbærende hvis ikke. Det er jo ikke farlig med forskjellig smak, uansett hvor provoserende det kan væreHåper på en bedre opplevelse med de nye, Trondmeg. Hold oss underrettet.
Har så vidt opplevd dropout når jeg gikk ut og hentet posten. Når jeg er i byen så har jeg alltid kilden på meg, men det har aldri vært noen dropouts. Å takk for det!Leser at B&O H8 har litt dropout problemer på BT
Bang & Olufsen BeoPlay H8 (Wireless Noise Cancelling On-Ear Headphones) - Page 11
og at det også påstås at Sennheiser eiere opplever dette, spesielt i storbyer med mye folk (mange BT sendere og mottagere) rundt seg.
Noen her som har erfart dette?