Norlenning
Hi-Fi freak
HoJ,se PM
Ok,da e det e det tydeligvis noe galt med MC-delen i denHar ikke brukt mc på den. Men rart de selger en riaa som ikke fungerer med mc...
Hei, jeg hadde tidligere en Mofi UltraPhono riaa. Helt ok i mine ører, men ikke mer enn det. Vær forøvrig oppmerksom på at de støyer en del og dette gjorde til at jeg solgte min den gang.Hva tror dere om MoFi sin riaa?
Da vil jeg sannsynligvis slite med min M97xE?Den fikk i alle fall svært godt betyg i HiFi News, måler godt og har godt med headroom (26dB ved 60dB gain og 0.5mV input). Eneste mulige bakdel er at max gain er 60dB, som gjør at pickuper med lavere output enn 0.3mV trolig utgår og 0.5mV er nok mer optimalt.
Jeg kobler den til riaa.Har ikke lest hele tråden men koblet du den separate jordingskablen (finnes sammen med phono kablene) til jord på første apparatur? Hvis ikke får du akkurat det støyproblemet du har beskrevet.
My Twin Disks
Pleier å bruke han men han er fullbooket ut dette året....Snublet over tråden nettopp
Det meste innen elektronikk / hi-fi som trenger stell, ordner ofte Geir Berge på Randaberg opp i.
Dyktig, fornuftig og prisoverslag som oftest.
Kontaktes på onoff@online.no
Håper uansett problemene løser seg.
1-6 på begge sider.Klarer fremdeles ikke see klart om hver av blokkene er 1-6 eller ikke, men det ligner
1-3 er motstand, men kun for MC
4 -6 er gain ,men kun 4 vil påvirke MM
Har ikke peiling på hvordan det er koblet internt, men det er i hvertfall logikken i tabellen
Likt på begge sider
Tusen takk.Gratulerer med Exposure og fix av spiller.
Takker.Grattis!