Krangling og drittslenging er selvsagt noe de fleste av oss ikke vil ha,
Sjovt nok er netop disse tråde mange gange de mest besøgte og populære, og næsten alle har en kommentar at bidrage med.
Edit:
Mener selv jeg har bidraget med seriøse indlæg på Sentralen, ideen/formålet med mine indlæg er bl.a. at afprøve argumenter og finde ud af nye ting eller revurderer mine meninger/holdninger og reflekterer udfra den respons som eventuelt kommer.
Det kaldes diskussion, og er faktisk det et diskussions-forum drejer sig om efter min mening, og det er der nogle der til tider helt glemmer når holdninger som strider mod ens egen overbevisning kastes op i luften.
Oplysning om diverse ting er fin bonus at få med, og meninger som virkelig brydes for alvor giver tit de bedste oplysninger, og i bedste fald kan det drive/få en videre mod perfekt hi-fi.
Der hvor jeg står af og hvor det ingen mening giver mere, det er når det man betegne det jeg/eller andre skriver som religiøst eller sammenligneligt med helsekost , så bliver jeg selv alvorligt sur , fordi jeg ved mere et hundrede procent at dette ikke er korrekt.